بهترین آثار باستانی آمریکا – بخش دوم

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین آثار باستانی در کشور آمریکا را به شما معرفی کنیم.

بهترین آثار باستانی آمریکا – بخش دوم

در سراسر جهان، شهرها و کشورهایی وجود دارند که برای آثار باستانی خود شهرت پیدا کرده‌اند. کشور آمریکا یکی از این موارد نیست اما باید گفت که در این کشور، آثار برجسته قابل توجهی وجود دارند.

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین آثار باستانی در کشور آمریکا را به شما معرفی کنیم.

مکان تاریخی سرپنت ماوند

Serpent Mound Historical Site, Peebles, Ohio

Serpent Mound Historical Site, Peebles, Ohio

مکان تاریخی سرپنت ماوند در حدود 113 کیلومتری شرق سینسیناتی واقع شده است. در حقیقت این مکان، بزرگترین پیکره مار در جهان محسوب می‌شود؛ این مکان، تپه‌ای است که در یک فلات قرار گرفته و شکل یک مار دارد. این پیکره حدود 396 متر طول و 7 متر عرض دارد. تصویر هوایی از این مکان تاریخی، ابهت این پیکره را به نمایش می‌گذارد. باور بر این است که این مکان تاریخی توسط بومیان اوهیونس ساخته شده است، هر چند، محققان و باستان‌شناسان نتوانستند تاریخ دقیقی برای آن مشخص کنند. تاریخ این مکان از 321 پیش از میلاد تا 1070 پس از میلاد متغییر است.

بنای ملی قلعه مونتزوما

Montezuma Castle National Monument, Camp Verde, Arizona

Montezuma Castle National Monument, Camp Verde, Arizona

در کمپ ورده در ایالت آریزونا، ساختمانی وجود دارد که در ارتفاع بالا در درون صخره قرار گرفته است. این ساختمان، قلعه مونتزوما نام دارد که توسط مردم سیناگوآ ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گرفته است. باور بر این است که این قلعه از سال 1100 تا 1425 میلادی مورد استفاده قرار داشته است که شامل بیست اتاق است. در سال 1906 میلادی، این مکان به عنوان یک بنای ملی انتخاب شده است. امروزه، گردشگران و مسافران می‌توانند از پایین شاهد این ساختمان جالب توجه باشند.

پارک باستان‌شناسی ماوندویل

Moundville Archaeological Park, Moundville, Alabama

Moundville Archaeological Park, Moundville, Alabama

در پارک باستان‌شناسی ماوندویل، 29 تپه خاکی با سطح صاف وجود دارند که توسط بومیان میسی‌سیپی در حدود 800 سال پیش ساخته شده‌اند. با اینکه این بناها از لحاظ عظمت قادر به رقابت با ساختمان‌های امروزی نیستند اما در آن دوره، نشان‌دهنده تمدنی پیشرفته بوده‌اند. امروزه، این پارک در نزدیکی توسکالوسا در بلک واریور ریور قرار گرفته است که حدود 326 هکتار مساحت دارند. گردشگران و مسافران می‌توانند از این مکان بازدید کنند. علاوه بر این، مراسم‌هایی سالیانه در این مکان برگزار می‌شوند.

ویرانه‌های کینیشبا

Kinishba Ruins, Fort Apache, Arizona

Kinishba Ruins, Fort Apache, Arizona

9 ساختمان سنگی وجود دارند که ویرانه‌های کینیشبا را تشکیل داده‌اند. این ساختمان‌ها در اوج خود شامل 500 اتاق بودند و بیش از هزار ساکن را در خود جای داده‌اند. روستای پیبلو توسط مردمان موگولون کلمبیایی بین سال‌های 1250 تا 1350 پس از میلاد ساخته شده است. این روستا به دلایلی ناشناخته در اواخر قرن چهاردهم میلادی رها شده است. این ویرانه‌ها در دره‌ای متعلق به قبیله ماونتین آپاچی قرار گرفته‌اند.

مکان تاریخی پاورتی پوینت استیت

Poverty Point State Historic Site, Pioneer, Louisiana

Poverty Point State Historic Site, Pioneer, Louisiana

تپه‌های خاکی در پاورتی پوینت از لحاظ اندازه و قدمت بسیار جالب توجه هستند. قدیمی‌ترین تپه خاکی در این مکان، تپه لاور جکسون است که قدمت آن به 3900 پیش از میلاد باز می‌گردد. این تپه‌ها و نیم دایره‌های توسط دست و حتی قبل از اینکه چرخ اختراع شود، ساخته شده‌اند. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این مکان‌ها در دسترس نیست اما تحقیقات همچنان در جریان است. بنابر این تحقیقات، این مکان ممکن است به عنوان سکونتگاه و مرکز تجاری مورد استفاده قرار گرفته باشد. این مکان در حدود سال 1100 پیش از میلاد رها شده است. بومیان نیز در حدود 700 پس از میلاد به این محل آمده‌اند و تپه دیگری به آن اضافه کرده‌اند.

بیگهورن مدیسین ویل

Bighorn Medicine Wheel, Lovell, Wyoming

Bighorn Medicine Wheel, Lovell, Wyoming

دایره‌های سنگی اغلب اوقات همراه با رمز و راز زیادی هستند. بیگهورن مدیسین ویل نیز در جنگل ملی بیگهورن در شمال وایومینگ واقع شده است. این مکان در ماه‌های زمستانی، پوشیده از برف است. در تابستان، با باز شدن برف‌ها، سنگ‌ها و صخره‌هایی به شکل دایره آشکار می‌شوند. محققان و باستان‌شناسان، قدمت این مکان را مربوط به سال 1300 پس از میلاد می‌دانند. این مکان، بخشی از یک زنجیره از مکان‌های باستانی بومیان آمریکایی است که قدمتی 7 هزار ساله دارند. باور بر این است که از این الگوها برای پیش‌بینی رویدادهای نجومی استفاده می‌شده است.

پارک تاریخی و ملی هوپول

Hopewell Culture National Historical Park, Chillicothe, Ohio

Hopewell Culture National Historical Park, Chillicothe, Ohio

مردمان هوپولین، از چندین گروه بومیان آمریکایی تشکیل شده‌اند که این تپه‌های خاکی و پوشیده از علف را در این پارک ملی و تاریخی برای مراسم‌های جشن و عزاداری خود شکل داده‌اند. این تپه‌ها در حدود دو هزار سال قبل ساخته شده‌اند و شامل سازه‌هایی با پهنای 30 متر هستند. علاوه بر این، در این نزدیکی موزه‌ای وجود دارد که گردشگران و مسافران می‌توانند از آن بازدید کنند.

صخره جوداکولا

Judaculla Rock, Cullowhee, North Carolina

Judaculla Rock, Cullowhee, North Carolina

این تخته سنگ، زمانی یک مکان بسیار مقدس برای مردمان چروکی بوده است که باور داشتند یک موجود باستانی و بزرگ به نام جوداکولا در این مکان فرود آمده است. نگاره‌های مختلفی در درون این صخره نگاشته شده است و باستان‎‌شناسان قدمت آن را به سال دو هزار تا دویست پیش از میلاد می‌دانند.

بنای ملی باندلیر

Bandelier National Monument, Los Alamos, New Mexico

Bandelier National Monument, Los Alamos, New Mexico

شواهدی وجود دارند که انسان‌ها در این دره‌های ناهموار و صخره‌ای در حدود بیش از یازده هزار سال پیش ساکن بوده‌اند. در منطقه لاس آلموس در ایالت نیومکزیکو، بنای ملی باندلیر وجود دارد که در حدود سال 1150 پس از میلاد ساخته شده است. این مکان، دارای باقی‌مانده‌هایی از دیوارهای سنگی، سنگ‌نگاره‌ها و ساختمان‌هایی است که با مهارت بسیار زیادی در درون صخره‌ها کنده‌کاری شده‌اند. شبکه‌ای از نردبان‌ها و پله‌های سنگی وجود دارند که دسترسی به این خانه‌های سنگی را فراهم می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر