۴۰ مدل سفره هفت سین آبی با دیزاین و چیدمانی شیک

در این مطلب طرح های زیبا و شیکی از سفره ی هفت سین آبی را خدمت شما علاقه مندان جهت آشنایی به تصویر خواهیم کشید. امیدواریم سفره ی هفت سین سال ۱۴۰۱ زیباترین لحظات را برای شما رقم زده و خاطره ساز شود.

40 مدل سفره هفت سین آبی با دیزاین و چیدمانی شیک

آبی فیروزه ای غیر از روانشناسی که جالب و موثری که دارد، ریشه در اصالت ایرانی ما داشته و نقش پررنگی نیز در طراحی و تزیینات دارد. هفت سین یکی از رسوم و عناصری است که نام اجزای هفتگانه آن با حرف «سین» شروع می شود و از دیرباز تاکنون در جشن اصیل و خاطره انگیز نوروز چیده و پهن می گردید. غیر از سین بودن اجزای اصلی آن، انتخاب طرح، شکل و اندازه و رنگ آن متناسب با سلیقه شما می تواند متغیر باشد. در این مطلب ایده های زیبا و خاطره انگیزی از سفره هفت سین آبی را مشاهده خواهید کرد.

مدل هایی کاربردی از سفره هفت سین آبی

مدل های زیبا و دوست داشتنی سفره هفت سین آبی

سفره ی هفت سین و چیدمان سفره ی هفت سین از سنن سنتی ما ایرانی ها به شمار می رود که تاکنون شوق و جذابیت خود را حفظ کرده است. هر ساله در تحویل سال جدید هر یک از خانم های ایرانی متناسب با سلیقه ی خود سفره ای با هفت سین و تزیینات دلخواه خود می چینند که انتخاب سبک ان یعنی سنتی و یا مدرن و یا حتی فانتزی بودن از اصلی ترین انتخاب ها در این زمینه به شمار می رود. استفاده از پارچه ای بته چقه ای به رنگ های سبز و آبی فیروزه ای بهره ببرید. اگر سفره ی هفت سین سنتی در نظر دارید؛ باید از تزیین و ظرف های شیشه ای، کریستالی، جام های مسی و رنگی با این سبک و چیدمانی دارای نظم و تقارن نیز بهره ببرید.

  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی
  •  بلیط کیش

رنگ آبی یکی از رنگ های زیبا و شیک و در عین حال اصلی و اصیل می باشد که همیشه و یا حداقل اغلب سال ها تناژهای گوناگونی از آن ترند می گردد. یعنی در واقع به نوعی آمیخته ای از گذشته و حال، و سنتی و مدرن می باشد. اگر برای چیدمان سفره ی هفت سین سال جدید 1401 به دنبال ایده ای ناب و منحصر به فرد با رنگی جذاب هستید, پیشنهاد می کنیم رنگ آبی را انتخاب نمایید تا زیبایی را همزمان با به روز بودن و همچنین اصیل بودن مهمان خانه و لحظات خود کنید.

هفت سین با استفاده از رنگ آبی

انواع ایده های شیک سفره هفت سین آبی

چیدمان هفت سین سنتی و زیبای آبی

هفت سین 1401با رنگ زیبای آبی

چیدمان فوق العاده زیبای هفت سین آبی

مدل های زیبایی از سفره هفت سین آبی

نکات مهم دیزاین سفره هفت سین

البته که وقتی قصد دیزاین سفره ی هفت سین را دارید؛ انتخاب های متفاوت زیادی از جمله رنگ، طرح و شکل در پیش روی شما قرار می گیرد. در رابطه با انتخاب رنگ نیز می توان گفت رنگ های سبز و آبی فیروزه از موارد پرکاربرد می باشند. پس در صورت به کارگیری هر یک از این رنگ ها، لازم است سایر وسایل مورد نیاز را نیز به سبک سنتی مانند ظرف های سرامیکی و سفالی با نقوش صور فلکی یا ماهی انتخاب کنید.

طرح هایی جدید از هفت سین آبی

ایده هایی خاطره انگیز از هفت سین آبی

نکته ی قابل توجه بزرگ نبودن اندازه ظرف ها می باشد. همچنین نکته ی دیگر مناسب بودن ظرف های مسی در هفت سین و داشتن هارمونی با صندلی های فلزی است.

هفت سین آبی فیروزه ای ایده ای جذاب برای سال 1401

ایده هایی منحصر به فرد ازهفت سین آبی

طرح هایی زیبا و نو از سفره هفت سین آبی

 هفت سین آبی با طرح های سنتی و مدرن

نمونه هایی ایده ال از هفت سین آبی

نمونه هایی ایده ال از هفت سین آبی

طرح هایی ایده ال از هفت سین آبی

انواع طرح های زیبا و شیک هفت سین آبی

مدل هایی شیک و کاربردی ازسفره هفت سین آبی

انواع طرح های شیک هفت سین آبی

انواع طرح های خاطره انگیز هفت سین آبی

چیدمان زیبای سفره هفت سین آبی

نمونه هایی منحصر به فرد از هفت سین آبی

ایده هایی کاربردی از چیدمان هفت سین آبی

ایده هایی جدید و زیبا از هفت سین آبی

انواع ایده های شیک سفره هفت سین آبی

انواع نمونه های شیک و بینظیر چیدمان هفت سین به رنگ آبی

ایده های زیبای چیدمان هفت سین با استفاده از رنگ آبی

طرح هایی زیبا از سفره هفت سین آبی

ایده هایی خاص از هفت سین آبی

انواع نمونه های بینظیر سفره هفت سین آبی

انواع نمونه های منحصر به فرد سفره هفت سین آبی  ایده هایی خاطره انگیز از سفره ی هفت سین آبی   ایده هایی منحصر به فرد از سفره هفت سین آبی

هفت سین آبی با چیدمان های شیک

مدل های ایده آل از سفره هفت سین آبی

طرح هایی خلاقانه از هفت سین آبی

نمونه هایی خاطره ساز از هفت سین آبی

نمونه های شیکی از مدل هفت سین آبی

طرح هایی خاطره ساز از سفره هفت سین آبی

سال 1400 نیز همچون سالهای قبلی که به گذشته پیوستند، در حال به پایان رسیدن است. با فرارسیدن این زمان از سال یعنی ماه آخر اسفند ماه شور و شوق عجیبی در مردم برای عید نوروز به وجود می آید که به همین خاطر به دنبال خانه تکانی، تغییر دکوراسیون، خرید لوازم و پوشاک، و همچنین انتخاب طراحی و وسایل لازم برای سفره ی هفت سین می افتند. سفره ی هفت سین آبی با توجه به رنگ سال 1401 احتمالا انتخابی عالی و بی نظیر می باشد. بر همین اساس ایده های زیبا و شیکی از این سفره را جمع اوری و ارائه دادیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده و بتوانید با استفاده از آن سفره ی مناسب و دلخواه خود را بچینید. سفره هفت سین درختی، مدل سفره ی هفت سین با کاج بر روی لینک کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان