۱۰ سریال مورد انتظار سرویس آمازون در سال ۲۰۲۲ – بخش اول

این سرویس آنلاین ثابت کرده که قرار نیست تنها به یک ژانر اختصاص داشته باشد بلکه سریال‌های متنوعی تولید خواهند شد که دارای فرمت‌ها و از ژانرهای مختلفی هستند. برای کسانی که به دنبال تماشای سریال‌های جدید هیجان‌انگیز و تامل‌برانگیز هستند، در سال ۲۰۲۲ میلادی، سرویس آنلاین آمازون پرایم، سریال‌های خوبی را آماده کرده است. در ادامه همراه با ما باشید.

10 سریال مورد انتظار سرویس آمازون در سال 2022 – بخش اول

در طی چندین سال گذشته، سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو، توانسته تا شهرتی برای خودش بدست بیاورد. این سرویس آنلاین، از آن دسته سرویس‌های آنلاینی است که محتواهای بسیار خوبی برای بینندگان تولید می‌کند.

این سرویس آنلاین ثابت کرده که قرار نیست تنها به یک ژانر اختصاص داشته باشد بلکه سریال‌های متنوعی تولید خواهند شد که دارای فرمت‌ها و از ژانرهای مختلفی هستند. برای کسانی که به دنبال تماشای سریال‌های جدید هیجان‌انگیز و تامل‌برانگیز هستند، در سال 2022 میلادی، سرویس آنلاین آمازون پرایم، سریال‌های خوبی را آماده کرده است. در ادامه همراه با ما باشید.

سریال ریچر

Reacher - February 4

Reacher – February 4

سریال ریچر (Reacher)، یک سریال جنایی و هیجانی است. این ژانر، از جمله محبوب‌ترین ژانرهای دنیای سریال به شمار می‌روند و سریال‌های بسیار عالی در این ژانر وجود دارند. سرویس آمازون تصمیم گرفته تا در سال 2022 میلادی، یک سریال جدید از این ژانر را برای بینندگان ارائه کند.

سریال «ریچر» روی داستان شخصی به نام جک ریچر تمرکز دارد؛ او دیگر یک توسعه جنایی شده است و به اشتباه، به قتل متهم شده است. نقش جک ریچر را در این سریال، الن ریچسون (Alan Ritchson) به تصویر کشیده است. او توانسته تا شور و انرژی زیادی به این کاراکتر بدهد. این سریال، به رمان‌ها بسیار وفادار بوده است. سریال «ریچر» در تاریخ 4 فوریه سال 2022 (جمعه 15 بهمن 1400) روی سرویس آنلاین آمازون عرضه شده است.

فصل چهارم سریال خانم میزل شگفت‌انگیز

The Marvelous Mrs. Maisel Season 4 - February 18

The Marvelous Mrs. Maisel Season 4 – February 18

سریال خانم میزل شگفت‌انگیز (The Marvelous Mrs. Maisel)، یکی از جذاب‌ترین سریال‌های سرویس آمازون پرایم به شمار می‌رود. بیشتر این جذابیت نیز نشات گرفته از بازیگران اصلی سریال به خصوص ریچل بروزنان (Rachel Brosnahan) در نقش اصلی سریال است.

نقش اصلی این سریال، یک زن خانه‌دار یهودی است که متوجه می‌شود در استندآپ کمدی بسیار استعداد دارد. سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز»، در ترکیب کردن عناصر کمدی و درام خود بسیار مهارت دارد.

همین به بیننده‌ها اجازه داده تا با این کاراکترها ارتباط برقرار کنند و در پیروزی‌ها و شکست‌های این کاراکترها، همراه آن‌ها باشند. این سریال توانسته تا زندگی و فرهنگ آمریکایی در روزهای پس از جنگ را به خوبی برای بینندگان به نمایش بگذارد. فصل چهارم این سریال در تاریخ 18 فوریه (جمعه 29 بهمن 1400) پخش شده است.

فصل دوم سریال آپلود

Upload Season 2 - March 11

Upload Season 2 – March 11

همانند سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز»، سریال «آپلود» نیز موفق شده تا چندین ژانر را با یکدیگر ترکیب نماید. از سوی دیگر، این سریال یک اثر کمدی به شمار می‌رود که دارای لایه‌های درام نیز است. در سریال «آپلود»، کاراکترهای مختلف با مشکلات زیادی دست‎‌وپنجه نرم می‌کنند.

این سریال، جهانی را به نمایش می‌گذارد که در آن، انسان موفق شده تا هوش و ذهن خود را به یک جهان مجازی آپلود کند. با این حال، این سریال، موفق شده تا جنبه‌های علمی-تخیلی زیادی را نیز به تصویر بکشد.

سریال «آپلود»، سوالات بسیار تامل‌برانگیزی در مورد زندگی پس از مرگ و انسان بودن را مطرح می‌کند. این سریال به این مسئله می‌پردازد که انسان تا چه اندازه می‌خواهد تا اتفاقات پس از مرگ خودش را کنترل کند. این سریال در تاریخ 11 مارس (جمعه 20 اسفند 1400) پخش خواهد شد.

فصل سوم سریال پسران

The Boys Season 3 - June 3

The Boys Season 3 – June 3

سریال پسران (The Boys)، بدون شک یکی از بهترین سریال‌های سرویس آنلاین آمازون پرایم به شمار می‌رود. برخلاف بسیاری از سریال‌های دیگر، این سریال روی ابرقهرمانان و توانایی آن‌ها تمرکز دارد و داستان گروهی از پارتیزان‌ها را بازگو می‌کند که سعی دارند تا جلوی فساد ابرقهرمانان را بگیرند.

اولین دو فصل سریال «پسران»، موفق شدند تا سوال تامل‌برانگیزی را در مورد ماهیت قهرمان بودن مطرح نماید. احتمالا، این روند در فصل سوم سریال نیز ادامه خواهد داشت. پخش فصل سوم سریال «پسران» در تاریخ 3 ژوئن (جمعه 13 خرداد 1401) شروع خواهد شد.

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

The Lord Of The Rings: The Rings Of Power - September 2

The Lord Of The Rings: The Rings Of Power – September 2

فیلم‌های ارباب حلقه‌ها (The Lord Of The Rings)، همچنان از جمله بهترین فیلم‌های دهه 2000 میلادی به شمار می‌روند. حالا، سرویس آمازون به دنبال آن است تا بینندگان را به جهان میدل ارث بازگرداند. سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord Of The Rings: The Rings Of Power) روی دوره زمانی «عصر دوم» تمرکز خواهد داشت.

بنابر تیزرهای منتشر شده برای این سریال، مشخص شده که شخصیت سائورون و شکل‌گیری حلقه‌های قدرت و همچنین الف‌ها و رابطه‌شان با انسان‌ها، محوریت داستان این سریال خواهند بود. این سریال با بودجه زیادی ساخته خواهد شد.

با توجه به این بودجه هنگفت و همچنین محبوبیتی که این اثر در میان مخاطبان پیدا کرده است، مطمئنا، سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت»، به یک سریال بسیار موفق و بزرگ تبدیل خواهد شد. این سریال در تاریخ 2 سپتامبر 2022 میلادی (جمعه 11 شهریور 1401) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان