گزارش/

این ترقه بازی ها تأثیری در اراده ملت ایران ندارد/ جریان زندگی در خیابان های پایتخت و حنای بی‌رنگ تروریست‌ها

شهروندان تهرانی در آرامش کامل در رفت و آمد هستند و هرگز با دشمنان ناکام انقلاب اسلامی که با اقدامات تروریستی در صدد ایجاد وحشت در میان مردم هستند، همبازی نخواهند شد.

این ترقه بازی ها تأثیری در اراده ملت ایران ندارد/ جریان زندگی در خیابان های پایتخت و حنای بی‌رنگ تروریست‌هابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اتحاد و همبستگی مردم ایران، داغ سنگینی است که سال های سال سینه دشمنان بزدل انقلاب اسلامی را می سوزاند. داغی که همواره با رشادت و ایثارگری مردم این سرزمین، هیچگاه نه سرد می شود و نه فراموش شدنی است و دشمنان قسم خورده این کشور همواره با طرح توطئه و اقدامات تروریستی سعی در ایجاد رعب و وحشت در میان عموم مردم دارند؛ هدفی که تا امروز موفق به تحقق آن نشده‌اند. نمونه کوچک این توطئه‌، حادثه تروریستی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی است. حادثه ای که اگر چه منجر به شهادت 13 تن از هموطنان عزیز شد اما هرگز سبب توقف و عقب گرد مردم ایران از مسیر عاشقی شان نمی شود و بلکه آن ها را در این مسیر مستدام تر خواهد کرد؛ چرا که مردم فهیم ایران دشمنان شیطان صفت و کریه المنظر انقلاب اسلامی را خوب شناخته اند و تحت هیچ شرایطی دل به دل این جاهلان کور دل نخواهند سپرد.

در حال حاضر شهروندان تهرانی در آرامش کامل در رفت و آمد هستند و هرگز با دشمنان ناکام انقلاب اسلامی که با اقدامات تروریستی در صدد ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و بدبین کردن آن ها نسبت به نظام هستند و تاکنون حسرت بر دل مانده اند همبازی نخواهند شد.

*مردم با دشمنان نظام همبازی نخواهند شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از وقوع حادثه تروریستی روز گذشته در تهران، طی دیدار و گفتگو با دانشجویان دانشگاه‌های مختلف، این اتفاق را ترقه بازی دشمنان روسیاه انقلاب اسلامی خواندند که هیچ گونه تاثیری در اراده ملت ایران ندارد.

ایشان با صراحت زمان هلاکت دشمن را نزدیک برشمردند و افزودند: این را همه بدانند؛ این‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند در اراده‌ ملت ایران و مسئولان کشور اثری بگذارند و البته خود این حوادث نشان داد که اگر چنانچه جمهوری اسلامی در آن نقطه‌ای که مرکز اصلی این فتنه‌ها است ایستادگی نمی‌کرد، ما تا به حال گرفتاری‌های زیادی از این ناحیه در داخل کشور داشتیم. ان‌شاءالله کلک آن‌ها کنده خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به اراده مردم ایران فرمودند: ملت ایران حرکت می‌کند و پیش می‌رود؛ این ترقه‌بازی‌هایی هم که امروز شد، این‌ها هم در اراده‌ مردم تأثیری نخواهد گذاشت.

گفتنی است؛ سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان، شور و شوق جوانان انقلابی و بیدار را برای صیانت از آرامش و امنیت این سرزمین صد چندان کرد.

*ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم 

از پیرمردهای امروز و جوانان جبهه و جنگ رفته دیروز تا جوانان مدگرای امروزی و آن دستفروش سر چهارراه که زندگی اش به سختی می گذرد، همه و همه یک حرف دارند و آن هم در پایداری و مقاومت در برابر دشمنان انقلاب خلاصه می شود. حنای مزدوران و مخالفان انقلاب دیگر برای هیچ کسی رنگ ندارد.

مصطفی مرد 56 ساله ای است که در یکی از مغازه‌های خیابان ولیعصر(عج) کافی نت دارد و به قول خودش جوان روزهای جنگ تحمیلی است، می گوید: اگر چه جان باختن تعدادی از هموطنانمان خبری تلخ و ناراحت کننده است اما دشمن بداند که ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم.

او می می گوید: هریک از مردم ایران به نحوی زندگی در جنگ و تبعات این بلای خانمان سوز را درک کرده اند؛ یکی برادر شهید است و یکی فرزند جانباز شیمیایی؛ یکی با خاطرات همرزمان شهید خود درس عاشقی را دوره می کند؛ همه ما مادران شهدای گمنام و صبوری‌های مادرانه شان را دیده ایم؛ ما بزرگ شده مکتب حضرت روح الله هستیم و دنباله رو رهبری که مسیرش از آفتاب هم روشن تر است.

نسرین دختر دانشجویی است که به عقیده او دشمن در صدد ایجاد جنگ روانی در میان مردم ایران و سرانجام بدبین کردن آن ها به نظام و ماموران دلسوز تامین امنیت کشور است؛ هدفی که سال های سال است در پی دستیابی به آن در مرداب خودساخته خود فرو می‌رود و تا غرق شدنش چیزی باقی نمانده است.

نسرین با یادآوری حادثه تروریستی روز گذشته تهران می گوید: وقتی رهبر فرزانه انقلاب این حادثه را ترقه بازی دشمن بر می شمرد، دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که ما نیز با رهبر آگاه خود هم عقیده و مطیع اوامرش هستیم. دشمن حتی برای دقایقی کوتاه نیز نتوانست مردم را از شور و شوق تلاش برای وطنشان باز دارد و برای نمونه می توان به همین جریان عادی رفت و آمدهای عموم مردم در سطح شهر تهران پس از وقوع حادثه تروریستی اشاره کرد.

این جوان دانشجو می گوید: اگر دشمن فکر می کند که می‌تواند مردم ما را با این بچه بازی ها خانه نشین کند و در نهایت به فرصت طلبی خود بپردازد، بداند که سخت در اشتباه است؛ خوب است سری به گلزار شهدای پایتخت بزند و در امتداد جانفشانی شهدای دفاع مقدس، آلاله های در خون غلتیده مدافعان حرم را برای دقایقی به نظاره بنشیند.

نسرین از مشکلات اقتصادی و فشارهایی که تحریم بر سر مردم ایران آورده است این طور می گوید: شاید سفره درصدی از مردم این سرزمین به دلیل فقر مالی، خالی از نان باشد اما، مردمان نجیب و امانتدار ایران اسلامی هرگز به بهانه‌ سیر کردن شکم خود آب بر آسیاب دشمن نخواهند ریخت و آنچه واضح است ناکامی دشمنان روسیاه این خطه دلیر پرور است.

او عقیده دارد: ما امنیت حاکم در کشورمان ایران را مدیون شجاعت و جانبازی شهدای مدافع حرم و خانواده های صبور و مهربان آن ها هستیم. امنیت و آرامش کنونی حاکم در ایران با هیچ یک از کشورهای دنیا قابل مقایسه نیست و نخواهد بود.

*این مردم عاشقانه سرزمین خود را دوست دارند

دشمن هنوز مردم ما را نشناخته است؛ علی رغم هزینه های چند هزار میلیارد دلاری دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای پرورش تروریست ها و تفکرات وهم آمیز آن ها در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، این شیطان صفت ها همواره ناموفق بوده اند؛ اعتقاد و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و پایبندی آن ها به ارزش ها و آرمان های والای شهدا و امام راحل رحمت الله علیه و همچنین موج عشقی که از فرمانبرداری از مقام معظم رهبری در دل این مردمان آگاه و همیشه عاشق در جریان است، همچون سدی محکم، ناکامی و نابودی دشمنان انقلاب را رقم زده است.

اگر دیروز سربازان امام خمینی(ره) در گهواره بودند و با جانفشانی خود سبب پیروزی انقلاب اسلامی شدند، امروز به برکت خون همان سربازان همه مردم تهران، بلکه همه مردم ایران جان بر کفان حضرت امام خامنه ای هستند و تعبیر «از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن» را خوب می دانند. به فرموده رهبر معظم انقلاب، مرگ و هلاکت دشمنان جاهل این سرزمین نزدیک است و اتحاد و همدلی مردم ایران روز به روز بیشتر و گسترده می شود. همبستگی و یکدلی پاسخ این مردم فهمیده به دشمنان انقلاب است.

گزارش از فرزانه فراهانی 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان