نظر مخبر در مورد  جام جهانی ۲۰۲۲

دیدار مخبر با رافائل گروسی

فارس : محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور روزگذشته در دیدار «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که به ایران سفر کرده است، با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرام بودن ساخت و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی از جمله سلاح هسته‌ای تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نبوده و آژانس بین الم ...

وی با تاکید بر ضرورت رویکرد بی‌طرفانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حوزه فعالیت کشورها درباره انرژی اتمی از جمله درخصوص برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران افزود: انتظار جامعه جهانی از این آژانس این است که با نگاهی تخصصی و کارشناسی برنامه هسته‌ای کشورها را دنبال کند.

رافائل گروسی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به تهران و نهایی شدن توافقات و انجام مذاکرات سازنده بین جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: امیدواریم در سفرهای آینده به تهران ایده‌های همکاری برای توسعه صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای و ترویج این دانش در ایران عملیاتی و اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام کشورهای جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران حق دارند از علم هسته‌ای برای مصارف سلامت و صنعتی و انرژی بهره‌برداری کنند، تصریح کرد: تعهد و همکاری مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به نفع مردم ایران و جهان است.

 نظر مخبر در مورد  جام جهانی 2022

همچنین به گزارش ایسنا، محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور گفت: جام‌جهانی 2022 فرصت مناسبی برای توسعه و تعمیق مناسبات تهران و دوحه است و می‌تواند فصل جدیدی در روابط دو کشور ایجاد کند. به گفته مخبر، تشکیل کمیته مشترک جام جهانی میان مسوولان مربوطه ایران و قطر می‌تواند گامی مهم و موثر در پیشبرد همکاری‌های دو کشور باشد. معاون اول رئیس‌جمهور همچنین به جاذبه‌ها و فرصت‌های گسترده کشور در زمینه گردشگری اشاره کرد و گفت: مشارکت و همکاری ایران با قطر برای برگزاری جام‌جهانی 2022 می‌تواند نقطه عطفی در معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشورمان به تماشاگران شرکت‌کننده در جام جهانی 2022 و گردشگران خارجی باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان