بلوبانک همراه با چالش دویدن ۱۴۰۱

شروع فصل بهار و سال جدید فرصت مناسبی است تا تغییرات و تصمیمات جدید زندگی خود را عملی کنیم. یکی از این تصمیمات بزرگ می‌تواند تغییرسبک زندگی و انجام تمرینات ورزشی باشد

بلوبانک همراه با چالش دویدن 1401

این چالش دوست داشتنی است

بلوبانک با هدف ترویج ورزش همگانی، ایجاد تغییر در سبک زندگی و کمک به تندرستی پس از گذشت دو سال از شیوع ویروس، کاربران خود را به چالش دویدن عید 1401 دعوت می‌کند.

شروع فصل بهار و سال جدید فرصت مناسبی است تا تغییرات و تصمیمات جدید زندگی خود را عملی کنیم. یکی از این تصمیمات بزرگ می‌تواند تغییرسبک زندگی و انجام تمرینات ورزشی باشد. چالش گروهی 1401 انگیزه‌ خوبی را برای علاقه‌مندان ایجاد می‌کند تا با دویدن به سلامتی و تندرستی خود کمک کنند. براین اساس بلوبانک به عنوان استارتاپ پیشرو در حوزه نئوبانک ایران با حمایت از این چالش تلاش می‌کند تا نقش خود را در ترویج و توسعه هر‌ چه بیشتر فرهنگ دویدن و سلامتی شهروندان جامعه ایفا کند.

به گزارش روابط عمومی بلوبانک، این چالش گروهی به ‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد ورزش همگانی کشور، با تلاش تهران کلاب (اولین و بزرگترین رانینگ کلاب ایران) از روز اول فروردین تا 14 فروردین 1401 برگزار می‌شود. بلوبانک با همکاری مریم طوسی (برنده مدال طلای قهرمانی داخل سالن آسیا در دوی 400 متر)، سپیده توکلی (رکورددار پرش هفت‌گانه و پنج‌گانه ایران)، ایمان روغنی (دونده سابق تیم ملی دو و میدانی) و مهدی زمانی (دونده دو و میدانی ایران) کاربرانش را به شرکت در این چالش دعوت می‌کند.

علاقه‌مندان به حضور در این چالش می‌بایست ابتدا در اپلیکیشن Strava (اپلیکیشن ثبت و بررسی مسیر برای ورزش) تیم خود را ثبت و در سامانه تهران کلاب (tehrunclub.com)، در بخش «چالش 1401» ثبت‌نام کنند. پس از انجام مراحل ثبت‌نام تمامی شرکت‌کنندگان بسته ویژه مسابقه شامل هدایا و تی‌شرت مخصوص را دریافت می‌کنند. شرکت‌کنندگان از روز اول تا 14 فروردین 1401 مهلت دارند تا مسافت‌های تعیین شده را بدوند. این مسافت‌ها برای تیم‌های چهار نفره 401 کیلومتر، سه نفره 300 کیلومتر، دو نفره 200 کیلومتر و تک نفره 100 کیلومتر است. به دوندگانی که بتوانند این مسافت‌ها را در مهلت تعیین شده ثبت کنند در پایان مسابقه مدال و جوایز ویژه اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان با شرکت در این چالش پس از دویدن مسافت تعیین شده مدال و گواهینامه دریافت خواهند کرد. متقاضیان برای شرکت در چالش دویدن 1401 تا پایان روز چهارشنبه 18 اسفند ماه فرصت دارند با تکمیل ثبت‌نام خود، علاوه‌بر سنجش توانایی‌های خود، گامی در تغییر برای رسیدن حال خوب در سال جدید بردارند.

بلوبانک از سال 1398 با سرمایه‌گذاری بانک سامان راه‌اندازی شد و در حال‌حاضر به‌عنوان شعبه دیجیتال این بانک فعالیت می‌کند. چالش دویدن از سال 97 با حمایت گروه مالی سامان آغاز شد. این چالش نیز در سال 1401 با امکان حضور بیش از 1400 نفر و با حمایت بانک سامان، بیمه سامان، پرداخت الکترونیک سامان کیش و بلوبانک برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چالش دویدن 1401 می‌توانید صفحات رسمی بلوبانک در فضای مجازی (blubank.com) و همین طور هشتگ #صدسال_به_سامان را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ویدئوی مربوط به معرفی چالش دویدن 1401 را می‌توانید در لینک زیر مشاهده کنید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان