زیباترین کشتی‌های تفریحی – بخش اول

در ادامه همراه با ما باشید تا به زیباترین کشتی‌های تفریحی جهان نگاهی داشته باشیم.

زیباترین کشتی‌های تفریحی – بخش اول

وقتی سوار بر کشتی‌های کروز یا تفریحی می‌شوند، بیشتر از مقصد باید از خود سفر لذت برد. از همین رو، امروزه، کشتی‌های تفریحی تمرکز بیشتری روی تجربه بهتر مسافران دارند. طراحی و امکانات این کشتی‌ها روز به روز توسعه پیدا می‌کنند. هر کدام از این کشتی‌ها همانند یک هتل پنج ستاره لوکس روی آب محسوب می‌شوند.

در ادامه همراه با ما باشید تا به زیباترین کشتی‌های تفریحی جهان نگاهی داشته باشیم.

کشتی ام اس راتردام

MS Rotterdam, Holland America Line

MS Rotterdam, Holland America Line

کشتی تفریحی ام اس راتردام، 2668 مسافر را در درون خود جای می‌دهند. این کشتی متعلق به خطوط کشتی‌رانی هالند است. این کشتی حدود 300 متر ارتفاع دارد؛ صنعت‌گران از خطوط روی نمای بیرونی این کشتی استفاده کرده‌اند تا تجربه 150 ساله این کمپانی را به رخ بکشند. داخل این کشتی نیز واقعا خیره‌کننده است. این کشتی دارای فضاهای عمومی و سوئیت‌های بسیار خوبی است.

موسیقی، بخش اصلی این کشتی تفریح به شمار می‌رود و هنرمندان بسیار زیادی در این سفر، اجراهای گوشنوازی را برای مسافران به اجرا می‌گذارند. علاوه بر این، آثار هنری مختلفی در راهروهای این کشتی به معرض نمایش گذاشته شده‎اند. در این کشتی یک گالری با بیش از 2645 اثر هنری وجود دارد که قیمت آن‌ها از 4500 تا 610000 دلار متفاوت است.

کشتی سیلور مون

Silver Moon, Silversea

Silver Moon, Silversea

کشتی سیلور مون متعلق به خطوط سیلورسی است. این کشتی ضمن حفظ کردن صمیمت کشتی‌های کوچک، توانسته تا امکانات رفاهی برجسته‌ای را برای مسافران خود فراهم بیاورد. سوئیت‌های برجسته کشتی سیلور مون دارای دکوراسیون بسیار غنی، امکانات رفاهی و جزئیات تجملی هستند.

رستورانی بسیار مجلل و خارق‌العاده در درون کشتی سیلور مون قرار دارد که واقعا تماشایی است. فضای غذاخوری پر از آثار و اشیاء منحصربه‌فردی است که از سراسر جهان برای ساخت آن‌ها الهام گرفته شده است. رنگ‌های روشن‌تر، حس درخشانی را به این فضا داده است.

کشتی سینیک اکلیپس

Scenic Eclipse, Scenic Cruises

Scenic Eclipse, Scenic Cruises

کشتی سینیک اکلیپس وعده یک سفر دریایی فوق‌العاده و لوکس را برای 228 مسافر خود می‌دهد. سوئیت‌های بزرگ این کشتی به لطف درب‌های شیشه‌ای بزرگ خود، دارای نور بسیار زیادی هستند. اغلب این سوئیت‌ها دارای یک فضا یا تراس خصوصی هستند. تمام 114 سوئیت دارای تخت‌خواب‌های بزرگ، نور کافی و بخش‌هایی برای استراحت هستند. سوئیت‌های پنت‌هاوس نیز حتی خارق‌العاده‌تر هستند. این سوئیت‌ها دارای فضای کافی، استخر خصوصی، فضای حمام آفتاب و محل غذاخوری خصوصی هستند. بخش‌های عمومی کشتی نیز بسیار عالی هستند. استخرهای متعدد در سراسر کشتی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

کشتی دیزنی ویش

Disney Wish, Disney Cruise Line

Disney Wish, Disney Cruise Line

کشتی دیزنی ویش متعلق به خطوط کشتی‌رانی دیزنی است و بار دیگر، آن‌ها یک جهان سحرآمیز را روی دریا ساخته‌اند. این کشتی قرار است در تابستان سال 2022 میلادی، پذیرای اولین مهمانان خود باشد. طراحی داخلی این کشتی از داستان‌های کلاسیک دیزنی الهام گرفته شده است. جزئیات بسیاری از این کشتی از آثار دیزنی برداشته شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به پله‌ها نیم دایره آن اشاره کرد.

سوئیت ویش تاور، در بالای کشتی قرار گرفته است و یک پنت‌هاوس 183 متر مربعی است که در ارتفاع زیادی قرار دارد. از جمله ویژگی‌های دیگر از کشتی تفریحی می‌توان به سالن غذاخوری آن به سبک انیمیشن یخ‌زده (Frozen) اشاره کرد.

کشتی ریگاتا

Regatta, Oceania Cruises

Regatta, Oceania Cruises

کشتی ریگاتا، برجسته‌ترین کشتی خطوط کشتی‌رانی اوشینیا به شمار می‌رود. این کشتی تفریحی 648 مهمانان را در درون خود جای می‌دهد. در درون این کشتی، 342 سوئیت تماشایی وجود دارد؛ این فضاهای با مرمر توسکان، رنگ‌های ملایم دریا و آسمان و همچنین آثار هنری تماشایی و همچنین پارچه‌ها، مبلمان و وسائل روشنایی متعدد تزئین شده است.

کشتی تفریحی ریگاتا دارای چهار رستوران است. از جمله این رستوران‌ها می‌توان به گرند داینینگ روم اشاره کرد که دارای لوسترهای بسیار خارق‌العاده‌تی است. از جمله دیگر فضاهای زیبا این کشتی می‌توان به آبگرم آکوامار، مرکز ویتالیتی و هشت سالن عمومی اشاره کرد. عرشه این کشتی از چوب‌های کاج عالی، سنگ‌های سفارشی و کاشی‌کاری ساخته شده است.

کشتی رویال کلیپر

Royal Clipper, Star Clippers

Royal Clipper, Star Clippers

کشتی رویال کلیپر، یکی از سه کشتی بلند خطوط کشتی‌رانی استار کلیپرز به شمار می‌رود. این کشتی رسما به عنوان بزرگترین کشتی بادبانی در جهان که در حال استفاده است، شناخته می‌شود. این کشتی ظریف و زیبا، آب‌های دریا را می‌شکافد و با شکوه به جلو حرکت می‌کند. این کشتی پنج دکلی دارای 42 بادبان است که واقعا زیبا و تماشا هستند.

از جمله ویژگی‌های بارز این کشتی تفریحی می‌توان به عرشه زیبای آن، استخرهای شنا، سالن‌های غذاخوری رسمی و محل‌های تجمع و … اشاره کرد. این کشتی ترکیبی از حس کشتی‌رانی مدرن و نوستالژی را به مسافران منتقل می‌کند. مسافران می‌توانند در عرشه 1760 متر مربع این کشتی تفریحی، به تماشای مناظر دریایی مشغول شوند. علاوه بر این، در این کشتی سه استخر در فضای باز قرار دارد.

کشتی سیبورن اینکور

Seabourn Encore, Seabourn

Seabourn Encore, Seabourn

کشتی تفریحی سیبورن اینکور، جدیدترین کشتی تفریحی برجسته در خطوط کشتی‌رانی فوق مجلل سیبورن به شمار می‌رود. این کشتی، نمونه دیگری از ارتقاء کشتی‌های تفریحی کوچک به شمار می‌رود. در کل، در درون این کشتی 300 سوئیت وجود دارد که شامل 16 پنت‌هاوس و پنج پنت‌هاوس همراه با آبگرم که همگی آن‌ها دارای ایوان‌هایی به سمت دریا هستند.

سیبورن اسکویر، به گونه‌ای طراحی شده است تا یک سالن خلاقانه و جذاب باشد و بینندگان را به محیطی دعوت می‌کند که می‌توانند در آنجا، به سرویس‎های مختلف این کشتی به راحتی و در جوی دوستانه دسترسی داشته باشند. از جمله فضاهای مختلف این سالن می‌توان به کتابخانه، فروشگاه‌های مجلل، تراس فضای باز و کافه شاپ اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان