زیباترین کشتی‌های تفریحی – بخش دوم

وقتی سوار بر کشتی‌های کروز یا تفریحی می‌شوند، بیشتر از مقصد باید از خود سفر لذت برد. از همین رو، امروزه، کشتی‌های تفریحی تمرکز بیشتری روی تجربه بهتر مسافران دارند. طراحی و امکانات این کشتی‌ها روز به روز توسعه پیدا می‌کنند. هر کدام از این کشتی‌ها همانند یک هتل پنج ستاره لوکس روی آب محسوب می‌شوند.

زیباترین کشتی‌های تفریحی – بخش دوم

وقتی سوار بر کشتی‌های کروز یا تفریحی می‌شوند، بیشتر از مقصد باید از خود سفر لذت برد. از همین رو، امروزه، کشتی‌های تفریحی تمرکز بیشتری روی تجربه بهتر مسافران دارند. طراحی و امکانات این کشتی‌ها روز به روز توسعه پیدا می‌کنند. هر کدام از این کشتی‌ها همانند یک هتل پنج ستاره لوکس روی آب محسوب می‌شوند.

در ادامه همراه با ما باشید تا به زیباترین کشتی‌های تفریحی جهان نگاهی داشته باشیم.

کشتی لی پوننت

Le Ponant, Ponant

Le Ponant, Ponant

کشتی لی پوننت یک کشتی تفریحی فرانسوی برجسته است که متعلق به کمپانی پوننت است. این قایق تفریحی سه دکله قرار است در ماه ژوئن سال 2022 میلادی بار دیگر به آب انداخته شود. این کشتی تحت بازسازی‌های زیادی قرار گرفته است. این کشتی توسط یک شرکت فرانسوی ساخته شده است و آن را به یک کشتی برجسته تبدیل کرده است. رنگ‌های سفید، خاکستری و خاویاری، بازتاب کننده سبک کلاسیک و برجسته این کشتی هستند.

تجهیزات داخل این کشتی نیز فوق‌العاده برجسته هستند و ارتفاء یافته‌اند. سوئیت‌ها و اتاق‌های این کشتی تنها 16 عدد است که حداکثر پذیرای 32 مسافر است. این کشتی دارای سه عرشه است که هر کدام از آن‌ها، دارای پنجره‌های بزرگ هستند؛ علاوه بر این، دارای یک سوئیت دوست‌داشتنی بزرگ به نام اونر است. این کمپانی بیشتر سعی داشته تا روی فضا و آزادی مسافران تمرکز کند.

کشتی ام اس سی ویرتوسا

MSC Virtuosa, MSC Cruises

MSC Virtuosa, MSC Cruises

نام کشتی ام اس سی ویرتوسا ادای احترامی به مهارت و تخصص معماران و صنعتگرانی است که این کشتی تفریحی را طراحی و ساخته‌اند. این کشتی دارای تمام ویژگی‌های یک کشتی ام اس سی کروز است. در مرکز این کشتی نیز آینه‌های درخشان و پر زرق و برقی قرار دارند که پیرامون یک پلکان قرار گرفته‌اند؛ پلکانی که تمام سه عرشه کشتی را به یکدیگر متصل می‌کند.

تفرجگاه داخلی که در این کشتی تفریحی طراحی شده است دارای طولانی‌ترین گنبد ال‌ای‌دی در دریا است و تصاویر بسیار مختلفی در این گنبد به تصویر کشیده می‌شوند. این کشتی دارای 21 بار و سالن است که هر کدام از آن‌ها دارای سبک خاص خود هستند. علاوه بر این، یکی از این سالن‌ها دارای یک خدمتکار رباتی انسان‌نما است که اولین نوع خود در دریا به شمار می‌رود.

کشتی سلبریتی ایپکس

Celebrity Apex, Celebrity Cruises

Celebrity Apex, Celebrity Cruises

کشتی سلبریتی ایپکس، بخشی از مجموعه کشتی‌های تفریحی سلبریتی ادج است. این کشتی نشان‌دهنده استعدادهای طراح بریتانیایی کلی هاپن، طراح آمریکایی نیت برکوس، شرکت طراحی پاریسی جوین مانکو و معمار بریتانیایی تام رایت است. در این کشتی، دو سوئیت آیکونیک وجود دارد که در بالای عرشه کشتی قرار دارند و حدود 232 متر مربع مساحت دارند. علاوه بر این، این سوئیت‌ها دارای تراس خصوصی هستند.

یکی از جالب‌توجه‌ترین فضاهای کشتی سلبریتی ایپکس نیز گرند پلازا است که برای طراحی آن از میدان‌های ایتالیا الهام گرفته شده است. لوستری که در این مکان قرار دارد، تاثیر بسیار زیادی روی اتمسفر آن دارد. از جمله دیگر ویژگی‌های این کشتی تفریحی می‌توان به باغ روی کشتی و یک سکو معلق اشاره کرد.

کشتی کوئین مری 2

Queen Mary 2, Cunard

Queen Mary 2, Cunard

کشتی کوئین مری 2 متعلق به خطوط کشتی‌رانی کونارد است که دارای سبک و ظرافت کلاسیکی است. این کشتی توسط یک گروه از معماران بریتانیایی طراحی شده‌اند. بدنه سیاه، نوار قرمز، تاج قیفی قرمز و سیاه و عرشه‌های سفید روشن این کشتی به آن ظاهر یک اقیانوس‌پیما را داده است.

از جمله امکانات مدرنی که در درون این کشتی قرار دارند می‌توان به سوئیت‌های دوپلکس زیبا اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها دارای یک پلکان مارپیچ، حمام مرمرین و بالکن خصوصی هستند. در رستوران کوئینز روم، مهمانان می‌توانند از یک چای عصرگاهی لذت ببرند. علاوه بر این، سینمای سه بعدی افلاک نمای این کشتی نیز مهمانان را به یک سفر حماسی در منظومه شمسی می‌فرستد.

کشتی سون سیز اسپلندور

Seven Seas Splendor, Regent Seven Seas

Seven Seas Splendor, Regent Seven Seas

مجموعه آثار هنری به ارزش 5 میلیون دلار در درون این کشتی به نمایش گذاشته شده است. این گالری بسیار تاثیرگذار شامل بیش از 500 لوستر کریستالی است؛ علاوه بر این، بیش از یک هکتار مرمر ایتالیایی به خوبی با سبک پیچیده و ماهرانه این کشتی متناسب شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز این کشتی، اژدهای افسانه‌ای است که در رستوران پسیفیک ریم، خوش‌آمدگوی مهمانان است.

هر کدام از سوئیت‌های زیبای این کشتی تفریحی دارای بالکون خصوصی هستند. سوئیت مجلل ریجنت نیز در عرشه چهاردهم قرار گرفته و ایوان پیچیده‌ای حول قوس کشتی دارد. در جلوی بالکون آن نیز یک آبگرم کوچک قرار گرفته است.

کشتی وایکینگ اکتانتیس

Viking Octantis, Viking Cruises

Viking Octantis, Viking Cruises

کشتی وایکینگ اکتانتیس توسط همان طراحان داخلی، معماران و مهندس‌هایی ساخته شده است که کشتی‌های اقیانوس‌پیما و تفریحی این شرکت را ساخته‌اند. هر کدام از اتاق‌های این کتشی دارای یک بالکون به سبک نوردیک است و همچنین، یک اتاق آفتاب‌گیر دارد که از کف تا سقف آن، شیشه‌هایی صاف قرار دارند که به مهمانان این امکان را می‌دهند تا از مناظر لذت ببرند.

سالن اکسپلورز دارای دو عرشه است که دارای پنجره‌های بزرگی است که مسافران می‌توانند از آن لذت ببرند. علاوه بر این سالن، دیگر مکان‌های این کشتی می‌توان به مرکز آبگرم و باشگاه ورزشی اشاره کرد.

کشتی امرالد آزورا

Emerald Azzurra, Emerald Cruises

Emerald Azzurra, Emerald Cruises

کشتی امرالد آزورا، اولین قایق تفریحی فوق لوکس خطوط کشتی‌رانی امرالد به شمار می‌رود که قرار است در ماه مارس سال جاری میلادی به آب انداخته شود. این کشتی حدود 110 متر طول دارد و دارای 50 سوئیت و اتاق مجلل است که پذیرای 100 مهمان هستند. نوع طراحی این کشتی آن را قادر کرده است تا به درون بنادری برود که دیگر کشتی‌های تفریحی بزرگ قادر به رفتن به آن نیستند. در بالای عرشه این کشتی، یک استخر وجود دارد.

شش نوع سوئیت و اتاق در کشتی تفریحی امرالد آزورا وجود دارد که هر کدام از آن‌ها، دارای ویژگی‌های مجلل خود هستند. سوئیت اونر نسبت به دیگر سوئیت‌ها بزرگتر است و دارای اتاق خواب‌های جداگانه و فضاهای دیگر است. علاوه بر این، مهمانان می‌توانند در تراس‌های خصوصی هر سوئیت، از آفتاب لذت ببرند و به تماشای مناظر بنشینند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان