بهترین سریال‌ها شبیه به سریال The Walking Dead

اگر سریال «مردگان متحرک» را دوست دارید، پس همراه با ما باشید تا بهترین سریال‌ها شبیه به این سریال را به شما معرفی کنیم.

بهترین سریال‌ها شبیه به سریال The Walking Dead

از سال‌ها پیش، بینندگان شیفته آثار زامبی‌محور هستند. بینندگان، سریال‌هایی آخرالزمانی که بر محوریت مردگان هستند را می‌پسند. یکی از محبوب‌ترین آثار زامبی‌محور نیز سریال مردگان (The Walking Dead) است.

اگر سریال «مردگان متحرک» را دوست دارید، پس همراه با ما باشید تا بهترین سریال‌ها شبیه به این سریال را به شما معرفی کنیم.

سریال ترس از مردگان متحرک

Fear the Walking Dead

Fear the Walking Dead

به دنبال محبوبیت بسیار بالای سریال «مردگان متحرک»، شبکه ای‌ام‌سی تصمیم گرفت تا یک نسخه فرعی بر اساس آن بسازد. این نسخه فرعی نیز سریال ترس از مردگان متحرک (Fear the Walking Dead) است. سه فصل‌ ابتدایی این سریال،‌ پیش‌درآمدی برای سریال اصلی محسوب می‌شوند و شروع همه‌گیری زامبی‌ها را به تصویر می‌کشد. این دو سریال، دارای داستان‌سرایی متفاوتی هستند و اتفاقات آن‌ها در مکان‌های مختلفی رخ می‌دهند. تنها کاراکتر مشترک بین این دو سریال، کاراکتر مورگان جونز با بازی لنی جیمز (Lennie James) است.

سریال زی نیشن

Z Nation

Z Nation

سریال زی نیشن (Z Nation)، یک سریال زامبی‌محور است که شروع آن، سه سال پس از آغاز همه‌گیری زامبی‌ها را نشان می‎‌دهد. این سریال بر محوریت یک زندانی است که واکسن آزمایشی را دریافت کرده است و از همین رو، حتی اگر توسط زامبی‌ها گاز گرفته شود نیز به زامبی تبدیل نمی‌شود. او تصمیم دارد تا به کالیفرنیا برود تا در آنجا بتوانند از خون او برای واکسن‌های بیشتری استفاده کنند. پخش این سریال در سال 2014 میلادی شروع شده بود و شامل پنج فصل است.

سریال آی‌زامبی

iZombie

iZombie

سریال آی‌زامبی (iZombie)، یک سریال درام در مورد یک رزیدنت پزشکی است که به تازگی به زامبی تبدیل شده است. او در عین اینکه مغز انسان‌ها را می‌خورد، یک فرد برجسته در جامعه به شمار می‌رود. بر خلاف بیشتر زامبی‌ها، او هیچ علاقه‌ای برای صدمه زدن به افراد زنده ندارد. او تصمیم می‌گیرد تا برای رفع کردن اشتهای خود در پزشکی قانونی فعالیت کند که در آنجا، به مغزهای زیادی دسترسی خواهد داشت. در طی پنج فصل سریال آی‌زامبی، این شخص سعی دارد تا بدون آنکه کسی از هویت او باخبر شود، یک زندگی عادی داشته باشد.

سریال سپیده‌دم

Daybreak

Daybreak

سریال سپیده‌دم (Daybreak) همانند سریال «مردگان متحرک»، بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. این سریال تنها شامل یک فصل است. این سریال، داستان یک دانش‌آموز دبیرستانی را دنبال می‌کند که در یک جهان پساآخرالزمانی مجبور به بقاء است. در این جهان، افراد بزرگسال به غول‌هایی تبدیل شده‌اند. آن‌ها باید سعی کنند تا در این جهان پر از غول‌ها زنده بمانند. سریال «سپیده‌دم»، محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس است که پس از پخش یک فصل توسط این سرویس آنلاین کنسل شده است.

سریال بازماندگان

Survivors

Survivors

سریال بازماندگان (Survivors)، سریالی محصول کشور بریتانیا است که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. این سریال در مورد گروهی از افراد است که در یک همه‌گیری به نام وبای اروپایی زنده مانده‌اند. کسانی که در برابر این ویروس مقاوم هستند، به دنبال آن هستند تا دیگر افراد زنده را پیدا کنند. آن‌ها به دنبال آن هستند تا جامعه جدیدی را سرپا کنند. هر چند، برای انجام این کار، دشواری‌ها و مشکلات زیادی بر سر راه آن‌ها قرار دارد. با اینکه آن‌ها از این همه‌گیری نجات پیدا کرده‌اند اما آیا جهانی بدون قانون زنده خواهد ماند؟

سریال منع رفت‌وآمد

Curfew

Curfew

سریال منع رفت‌وآمد (Curfew) نیز یک سریال بریتانیایی دیگر است که در مورد افرادی است که با کمک یکدیگر، سعی دارند تا در برابر یک ویروس مرگبار زنده بمانند. دولت، منع رفت‌وآمد را اعلام کرده است تا بدین شکل بتواند از مردم در برابر این ویروس مرگبار محافظت نماید. با این حال، یک مسابقه برگزار می‌گردد تا بر طبق آن، هرکسی که برنده شود، بتواند بالاترین سطح از حفاظت در برابر این ویروس را دریافت کند. شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند از هر وسیله و ابراز برای اینکه این مسابقه را ببرند، استفاده کنند.

سریال پادشاهی

Kingdom

Kingdom

سریال پادشاهی (Kingdom)، اولین سریال اوریجینال کره‌ای سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود. این سریال بر اساس وب‌تونی به همین نام است. اتفاقات این سریال در قرن شانزدهم چوسان رخ می‌دهند که در آن، یک ویروس مرموز، در سراسر پادشاهی پراکنده شده و باعث شده تا مردگان به عنوان هیولا به زندگی بازگردند. در این میان، شاهزاده چانگ تصمیم می‌گیرد تا حقایق پشت پرده را آشکار نماید و راهی پیدا کند تا از گسترش این ویروس در پادشاهی جلوگیری شود. در حال حاضر، ساخت سومین فصل از سریال «پادشاهی» توسط سرویس آنلاین نتفلیکس اعلام نشده است. با این حال، دو فصل ابتدایی این سریال هر کدام شش قسمت دارند و یک فیلم سینمایی نیز برای آن تولید شده است.

سریال ریالیتی زد

Reality Z

Reality Z

سریال ریالیتی زد (Reality Z)، ترکیبی از برنامه‌های ریالیتی و سریال‌های زامبی‌محور به شمار می‌رود. این سریال محصولی از برزیل است که در مورد یک برنامه ریالیتی به نام المپیوس است که در آن، شرکت‌کنندگان نقش خدایان و الهه‌ها را بازی می‌کنند. قبل از شروع این برنامه ریالیتی، بازیگران متوجه می‌شوند که زامبی‌ها وارد استودیو شده‌اند. حال، آن‌ها باید با زامبی‌ها مبارزه کنند تا بتوانند زنده بمانند. اولین فصل از این سریال در سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شده است. با این حال، هنوز این سریال برای فصل دوم تمدید نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان