A۶؛ استیشن الکتریکی آئودی

آئودی می‌گوید با این پلتفرم ماشین می‌تواند با هر بار شارژ تا ۷۰۰ کیلومتر حرکت کند و شارژ باتری‌ها آنقدر سریع است که برای ۳۰۰ کیلومتر حرکت ماشین تنها ده دقیقه شارژ کافی است.

A6؛ استیشن الکتریکی آئودی

آئودی کانسپتی از یک ماشین الکتریکی استیشن رونمایی کرده که براساس آن یک مدل جدید دو سال دیگر به بازار عرضه خواهد شد. آئودی برای ساخت این ماشین که نامش A6 آوانت است از پلتفرمی استفاده می‌کند که به طور مشترک با کارخانه پورشه ساخته شده است.

آئودی می‌گوید با این پلتفرم ماشین می‌تواند با هر بار شارژ تا 700 کیلومتر حرکت کند و شارژ باتری‌ها آنقدر سریع است که برای 300 کیلومتر حرکت ماشین تنها ده دقیقه شارژ کافی است.

آئودی A6 استیشن بر روی پلتفرمی مشترک با پورشه ساخته می‌شود

آئودی A6 استیشن بر روی پلتفرمی مشترک با پورشه ساخته می‌شود

ظاهر ماشین بسیار به مدل سدان A6 شبیه است که قرار است در سال 2023 به بازار بیاید. طول ماشین پنج متر است و فاصله بین دو چرخ تا حد امکان زیاد شده تا جا برای قرار دادن باتری باز شود و سرنشینان هم فضای بیشتری داشته باشند.

Audi A6 Avant E-tron

Audi A6 Avant E-tron

استیشن A6 در سال 2024 و پس از مدل سدان به بازار خواهد آمد

استیشن A6 در سال 2024 و پس از مدل سدان به بازار خواهد آمد

چراغ‌های ماشین مجموعه‌ای از لامپ‌های ال‌ئی‌دی است که می‌توان شکل‌های مختلف را با آن نمایش داد. همچنین راننده این امکان را دارد تا شکل چراغ را به سلیقه خود تغییر دهد. ماشین پروژکتوری در جلو دارد که تصاویر را روی دیوار روبرو نمایش می‌دهد. پروژکتورهای دیگری هم اطراف ماشین است که اطلاعاتی نظیر هشدار به عابران پیاده را روی زمین نمایش می‌دهد.

Audi A6 Avant E-tron

Audi A6 Avant E-tron

آئودی پیش از عرضه مدل‌های استیشن و سدان A6، یک شاسی‌بلند الکتریکی به نام Q6 به بازار عرضه خواهد کرد. پورشه هم بر روی همین پلتفرم قرار است شاسی‌بلند الکتریکی ماکان را بسازد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر