آشنایی با استایل ایمو و نوع پوشش و آرایش این استایل

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جذاب و خاص از انواع استایل ایمو با طرح های متنوع و دیدنی برای شما عزیزان گرامی تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

آشنایی با استایل ایمو و نوع پوشش و آرایش این استایل

ایمو در واقع یک سبک موسیقی از Hardcore Punk می باشد. اما ایمو امروزی به شدت از Pop Punk شکل می گیرد و با نام Emo Rock شناخته شده است. سبک ایمو معمولا کلیشه های مختلفی دارد، به عنوان مثال بیشتر ایمو ها دپرس هستند و تمام لباس های آنها و آرایش صورت مشکی است، خودکشی و تیغ می زنند. در حقیقت کلمه ایمو یک روش زندگی کردن است و برخی از افراد با توجه به این سبک زندگی می کنند. از این رو در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، مجموعه ای زیبا و جذاب از انواع استایل ایمو و آشنایی با این استایل را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان باشد.

انواع استایل ایمو زیبا

آشنایی با انواع استایل ایمو

ایمو یکی از زیر شاخه های موسیقی راک و برآمده از سبک هاردکور بانک می باشد. ایمو نخستین بار برای توصیف آثار گروه های هاردکوری به کار رفته که آهنگ های ملودیک و اشعاز احساسی سوگوارانه آنها باعث متفاوت بودنشان با دیگر ژانر های بانک راک است. از اولین آثار موسیقی که در شکل گیری ایمو نقش قابل توجهی را داشته که می توان از آلبوم 1984 گروه هاردکور پانک Hüsker Dü با نام Zen Arcade اشاره کرد.

  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی
  •  چکاد بام

استایل ایمو دخترانه باحال

این آلبوم راه گشای گروه های هاکور دیگر شد تا در آثارشان به موضوع های شخصی بیشتر بپردازند . آهنگ های جدید تری منتشر کنند. در دهه 80 میلادی منطقه واشینگتن دی‌رسی اولین گروه‌های ایمو ظهور کردند که از میان آن‌ها می‌توان به رایتز آو اسپرینگ و اِمبریس اشاره کرد.

بیشترین موضوعی که در شعر های هنرمندان ایمو به آن پرداخته می شد درباره شکست با ناکامی در روابط عاشقانه است و وجه تمایزشان با اشعار مختلف عاشقانه سعی در تحریک کردن حس ترحم شنونده به حال عاشق ناکام است. اشاره کردن به این مضامین سبب شده اکثر طرفداران ایمو نوجوان باشد.

علاوه بر موسیقی، کلکه ایمو برای تعریف یک خرده فرهنگ که طرفدارانش مشخصه های ظاهری و رفتاری مخصوص به خودشان را دارند نیز استفاده می شود. ایمو برای توصیف نوعی رابطه خاص در بین هنرمندان ایمو و هواداران و جنبه های مختلفی مربوط با مد، فرهنگ و خصوصیات رفتاری هم کاربرد دارد.

از دیگر گروه های موسیقی که تاثیر زیادی در شهرت استایل امو داشتند می توان به رایت آف اسپرینگ، امبریس، جیمی ایت و ای اف آی اشاره داشت.

نمونه تیپ های مختلف ایمو

استایل ایمو پسرانه زیبا

حال اگر شما از علاقمندان این نوع سبک هستید و دوست دارید با قواعت ست کردن استایل ایمو آشنا شوید؛ تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

در سبک لباس پوشیدن/ ایمو استفاده از شلوار های دم پا کش و یا تنگ مشکی و ذغالی رایج بوده و در میان دختر خانوم ها نیز لگ های ورزشی و جوراب های شلواری پوشیده می شود.

این سبک فقط از لباس های تک رنگ مشکی استفاده می کنند، لبته اکثر هم از لباس های راه راه سقید مشکی هم در کنار شلوار مشکی و کاپشن های چرمی مشکی ست می کنند.

به طور کلی می توان گفت استایل ایمو شباهت بسیاری با راک داشته و غیر از یکی دو مورد بسیار کم از تفاوت های کمی برخوردار نمی باشد. تیشرت های رنگ مشکی با چاپ های گرافیکی مانند بزرگان موسیقی از آیتم های مهم استایل ایمو است و در فصل زمستان هم با یک لباس آستین بلند، سوییشرت و کت های چرمی ست می کنند.

مدل تیپ دخترانه ایمو

چهره دخترانه ایمو

تیپ های پسرانه ایمو

آرایش و مدل مو

در این استایل نفتوت چندانی برای استفاده از آرایش صورت در میان دختران و پسران وجود ندارد و به نوعی می توان گفت که تفاوت جنسیت قائل نیست. به طوری که صورت بور و رنگ پریده به همراه دور چشمان سیاه و استفاده از رنگ موهای جیغ و به همراه لنز های رنگی چشم با رنگ های خاص که هم دختران و پسران استفاده می کنند. تنها با این تفاوت دختران از رنگ لاک مشکی استفاده می کنند.

 

استایل ایمو جذاب و دیدنی

اکسسوری های سبک امو :

برای استفاده از سبک ایمو نیاز به داشتن اکسسوری های رنگ از جنس چرم و فلز است. دستبند های چرمی و فلزی گل میخدار، گردنبند های میخی و گوشواره های فانتزی گلدار از نمونه اکسسوری های امو می باشد.

انواع تیپ های مختلف و باحال ایمو

گالری تیپ های متفاوت ایمو

در این مطلب از دنیای مد مجله آرگا، گالری خاص و جالب از انواع استایل ایمو با طرح های متنوع را مشاهده نمودید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما عزیزان همخوانی داشته باشد و همچنین از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

همچنین می توانید برای آشنایی با دیگر موضوعات مختلف مد و پوشاک به بخش دنیای مد مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان