با این مانتوهای بهاره، استایلِ ناب‌تری خواهید داشت

هوای بهار مخصوصا روزهای اول آن، نه گرم و نه سرد و غیرقابل پیش‌بینی است اما با وجودی که چندان نمی‌شود به آب و هوایش اعتماد کرد و شاید همین نااطمینانی نوعی سردرگرمی در انتخاب مانتو به وجود بیاورد، یک انتخاب اصلی وجود دارد.

با این مانتوهای بهاره، استایلِ ناب‌تری خواهید داشت

چی بپوشم - مصی روشن: هوای بهار مخصوصا روزهای اول آن، نه گرم و نه سرد و غیرقابل پیش‌بینی است اما با وجودی که چندان نمی‌شود به آب و هوایش اعتماد کرد و شاید همین نااطمینانی نوعی سردرگرمی در انتخاب مانتو به وجود بیاورد، یک انتخاب اصلی وجود دارد. آن هم اینکه رنگهای روشن مثل آبی فیروزه‌ای، نارنجی یا سبز برای مانتو انتخاب کنید و با این کار روزهای احتمالی ابری و بارانی خاکستری‌اش را شاد کنید و البته برای روزهای اول بهار و رفت و آمدهای عید نوروز به دیگران انرژی مثبتی بدهید اما غیر از رنگ شاید انتخاب مدل هم کار خیلی ساده‌ای نباشد که ما اینجا چند پیشنهاد برای شما داریم.

بیشتر بخوانید:

مدل های شیک مانتو آستین حریر

 

 

بازگشت کت و شلوار به دنیای مد

86

همان‌طور که انواع کت و شلوار دوباره با قدرت به دنیای مد برگشته‌اند، مانتوهای کتی هم بیشتر از قبل روی بورس‌اند و در انواع مدل‌ها و رنگ‌ها به تقاضا کنندگانشان عرضه می‌شوند. از آنجا که مانتوهای کتی برای همه سنین مناسبند و انواع رسمی و اسپرت دارند سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهند و هرکسی بالاخره می‌تواند بین انواع مانتوی کتی همانی را پیدا کند که به سلیقه‌اش نزدیک‌تر است. همین چند روز پیش ترانه علیدوستی با کت و شلوار در جشنواره سانتا باربارا دیده شد و مهناز افشار هم که مدل کارهای نیما بهنود است، سال پیش کت و شلواری راه راه برای تبلیغ این برند پوشیده بود.

M42-2

مانتوهای نخی و آستین کیمونو

c60f89e9cbaa6ca033fdb695c16f8b70

اگر اهل مانتوهای کتی نیستید مانتوهای نخی آستین کیمونو گزینه خوبی برای شما هستند. این مانتوها به خاطر راحتی و خنکی خیلی طرفدار دارند و در انواع کوتاه و بلند عرضه می‌شوند و مخصوصا برای خانم‌هایی که می‌خواهند کمی اضافه وزن خودشان را بپوشانند کاملا مناسب هستند. مانتوهای آستین کیمونوی جلو باز جدید هم به عنوان مانتوی اسپرت و هم مجلسی طراحی می‌شوند. این روزها مانتوهای آستین کیمونوی دو تیکه با طرح‌های جذاب و ترکیب‌های عالی در بازار ارائه می‌شوند که می‌توانند به راحتی ظاهری شیک، جذاب و فریبنده به شما بدهند.

 بیشتر بخوانید:انواع مدل مانتو آستین فانوسی

 

 

 

مانتوهای تیکه دوزی و همیشه مجلسی

MmFjMzFlS9id

مانتوهای تکه‌دوزی شده در هر مدلی که دوخته شده باشند گذشته از اینکه مناسب فصل‌های گرم سال هستند، از شیک‌ترین مانتوها به حساب می‌آیند. این تکه‌دوزی‌ها می‌توانند هر جای مانتو مثل لبه آستین، لبه پایینی و یا روی جیب‌ها باشند. سنگ‌های درشت تزیینی، پولک، پارچه‌های گیپور و گل برجسته در این مانتوها استفاده می‌شوند. تکه‌دوزی‌های سنتی هم نشان از حال و هوای هنری و سلیقه خاص کسی دارد که این نوع مانتو را انتخاب می‌کند.

ژاکارد هم ترند هم بهاره

87

مانتوهای ژاکارد که در یکی دو سال اخیر ترند شده‌اند انتخاب خیلی خوبی برای فصل بهار به حساب می‌آیند. این مانتوها به دلیل طرح‌های پارچه‌های ژاکارد در مدل‌های ساده دوخته می‌شوند ولی با همین مدل‌های ساده جذاب و دیدنی از آب در می‌آیند.پارچه‌های ژاکارد به پارچه‌های خشک و آهاردار می‌گویند. روی این پارچه‌ها هیچ طرحی حک نمی‌شود هر طرحی که در این پارچه‌ها دیده می‌شود، در همان زمان بافت آن‌ها به وجود آمده است.

توجه داشته باشید که هر چقدر پارچه مانتوهای ژاکارد طرح برجسته و براق‌تری داشته باشند، مجلسی‌ترند. رنگ‌های شادتر مانتوهای ژاکارد برای فصل بهار و مخصوصا دید و بازدیدهای عید کاملا مناسبند. نکته مهم در انتخاب مانتوهای ژاکارد این است که با اینکه مدل بلند آن‌ها خیلی شیک است و طرفداران زیادی دارد ولی آن‌هایی که قد کوتاه یا نسبتا کوتاهی دارند بهتر است سراغ مانتو ژاکارد بلند نروند.

بیشتر بخوانید:مدل های مانتو مناسب افراد میانسال

212D1800405320700_WB_01

ژاکارد انواع مختلف دارد مثل یاخما که نازک و خنک و بدن‌نماست و احتیاج به آستردارد. ژاکارد ارگانزا که براق و درخشان است و مجلسی‌تر به حساب می‌آید. ژاکارد پفکی هم پارچه‌ایست که بخش‌هایی از آن حالت پفکی و به اشکال مختلف دارد. ژاکارد ویسکوز هم زمینه‌اش از الیاف ویسکوز بافته شده. این پارچه می‌تواند ظاهر پنبه‌ای کاملا مات و یا براق داشته باشد.

آستین فانوسی هم اسپرت و هم کلاسیک

dd82819b75aef9232c35e7d0d9c6fd4e

این سال‌ها مانتوهایی با مدل آستین فانوسی مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته‌اند. آستین فانوسی دو بخش دارد یک قسمت ساده و یک قسمت پفی که گاهی اوقات برای این دو قسمت از پارچه‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند. این مانتوها هم در طرح‌های اسپرت و هم مجلسی دوخته می‌شوند بنابراین اگراز طرفداران این مدل هستید، با خیال راحت می‌توانید مانتوی بهاره خود را هم از این مدل انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:شیک ترین مدل های مانتو یقه آبشاری

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان