۸ مدلی که بازیگران بزرگی شدند

همراه با ما باشید تا به شما ۸ مدلی را معرفی کنیم که به بازیگران بزرگی تبدیل شدند.

8 مدلی که بازیگران بزرگی شدند

مدل بودن با نقش‌آفرینی در جلوی دوربین با ارائه دیالوگ، بسیار متفاوت است و اغلب، بازیگری نسبت به مدلینگ دشوارتر است. با این حال، مدل‌هایی بودند که موفق شدند تا در عرصه بازیگری رشد کنند و به بازیگری برجسته و بزرگ تبدیل شوند.

همراه با ما باشید تا به شما 8 مدلی را معرفی کنیم که به بازیگران بزرگی تبدیل شدند.

8. دیانه کروگر

Diane Kruger

Diane Kruger

دیانه کروگر (Diane Kruger) بیشتر برای به تصویر کشیدن نقش هلن در فیلم تروی (Troy) شناخته می‌شود. او زمانی، به عنوان یک رقاص باله فعالیت می‌کرده است که یک حادثه منجر شده تا از این کار کناره‌گیری کند. او سپس به یک مدل بسیار برجسته و بزرگ در آلمان تبدیل شده بود. او به پیشنهاد لوک بیسون (Luc Besson)، وارد عرصه بازیگری شده بود. اولین نقش برجسته او، فیلم «تروی» بود و پس از آن در فیلم گنجینه ملی (National Treasure) نقش‌آفرینی کرده بود. او حتی در فیلم حرامزاده‌های لعنتی (Inglorious Bastards) با کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) همکاری کرده بود.

7. چنینگ تیتوم

Channing Tatum

Channing Tatum

چنینگ تیتوم (Channing Tatum) اهل شهری کوچک در آلاباما است و پس از شغل‌هایی که او را راضی نکرده بودند، به بازیگری روی آورده بود. هر چند، او با مدلینگ وارد عرصه سرگرمی شده بود. او در تبلیغات زیادی حضور پیدا کرده است. با این حال، قابل توجه‌ترین فیلم او را می‌توان فیلم مایک جادویی (Magic Mike) در سال 2012 میلادی دانست. دومین دنباله این فیلم نیز قرار است در سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران شود. از جمله فیلم‌های اخیر او نیز می‌توان به فیلم سگ (Dog) و شهر گمشده (The Lost City) اشاره کرد.

6. پاملا اندرسون

Pamela Anderson

Pamela Anderson

پاملا اندرسون (Pamela Anderson)، بیشتر برای نقش‌آفرینی خود در سریال بی‌واچ (Baywatch) در دهه نود میلادی شناخته می‌شود. او نیز حرفه خود را با مدلینگ آغاز کرده است و سپس به بازیگری روی آورده است. او در ادامه حرفه بازیگری خود بیشتر در آثار کمدی بازی کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم ترسناک 3 (Scary Movie 3)، فیلم انباشته (Stacked) و فیلم بلوند و بلوندتر (Blonde and Blonder) اشاره کرد. سریال جدید سرویس آنلاین هولو یعنی سریال پم و تمی (Pam & Tommy) به بخشی از زندگی او می‌پردازد.

5. هلی بری

Halle Berry

Halle Berry

هلی بری (Halle Berry) پس از اینکه به عنوان نایب قهرمان میس آمریکا سال 1986 میلادی انتخاب شده بود، توانست تا به راحتی در دنیای مدلینگ شغلی برای خودش پیدا کند. پس از آن نیز توجه کارگردان‌ها را به خود جلب کرد و در دهه نود میلادی، در نقش‌های محبوبی نقش‌آفرینی کرد. در اوایل دهه 2000 میلادی، او در نقش استورم در فیلم‌های مردان ایکس (X-Men) حضور پیدا کرد و توانست تا بیشتر شناخته شود. او برای فیلم مهمانی هیولا (Monster Ball) جایزه اسکار را بدست آورد.

4. ادی ردمین

Eddie Redmayne

Eddie Redmayne

با اینکه ادی ردمین (Eddie Redmayne) از همان کودکی، مشغول تحصیل در بازیگری بوده است اما در دوران جوانی به عنوان یک مدل به جلوی دوربین رفته بود. از جمله فیلم‌های برجسته او می‌توان به فیلم بینوایان (Les Misérables) در سال 2012 میلادی و فیلم عاشقانه دختر دانمارکی (The Danish Girl) سال 2015 میلادی اشاره کرد. او در سال 2015 میلادی نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. با این حال، او در میان طرفداران بیشتر برای نقش‌آفرینی در پیش‌درآمد فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter) شناخته می‌شود.

3. میلا یوویچ

Milla Jovovich

Milla Jovovich

میلا یوویچ (Milla Jovovich) در سن دوازده سالگی به یک مدل حرفه‌ای تبدیل شده بود. او برای بیشتر عمر در جلوی دوربین بوده است. او برای بسیاری از برندهای معروف جهان و مجله‌های بزرگ دنیا به عنوان یک مدل کار کرده است. او در سریال‌های زیادی به عنوان بازیگر مهمان حضور پیدا کرد تا اینکه در فیلم عنصر پنجم (The Fifth Element) پا به عرصه سینما گذاشت. با این حال، او با نقش‌آفرینی در فیلم رزیدنت اویل (Resident Evil) بسیار مشهور و شناخته شد. او در شش فیلم این مجموعه نقش‌آفرینی کرده بود؛ مجموعه‌ای که یکی از موفق‌ترین و سودآورترین مجموعه‌های علمی-تخیلی و ترسناک به شمار می‌رود.

2. شارلیز ترون

Charlize Theron

Charlize Theron

شارلیز ترون (Charlize Theron) اصالتا اهل آفریقای جنوبی است و ابتدا به عنوان یک رقاص باله شروع به فعالیت کرد و پس از یک حادثه، به مدلینگ روی آورد. او پس از رفتن به لس آنجلس، توسط یک استعدادیاب کشف شد و به بازیگری روی آورد. اولین نقش برجسته او را می‌توان فیلم جو یانگ قدرتمند (Mighty Joe Young) محصول سال 1995 میلادی دانست. چندین سال بعد، او برای نقش‌آفرینی در فیلم هیولا (Monster) جایزه اسکار را بدست آورد. از جمله فیلم‌های جدید او می‌توان به فیلم بلوند اتمی 2 (Atomic Blond 2) و نگهبان کهن 2 (Old Guard 2) اشاره کرد.

1. کارا دلوین

Cara Delevingne

Cara Delevingne

کارا دلوین (Cara Delevingne) اهل لندن است و یکی دیگر از مدل‌هایی است که توانسته تا به یک بازیگر برجسته تبدیل شود. او در سال 2012 میلادی، جایزه مدل سال بریتانیا را از آن خود کرده بود. اولین نقش مهم او در دنیای سینما، نقش شاهزاده سوروکینا در فیلم آنا کارنینا (Anna Karenina) در سال 2012 میلادی بوده است. با این حال،‌ بسیاری از طرفداران او را از نقش‌آفرینی در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) می‌شناسند. او در حال حاضر در حال کار بر روی دو فیلم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان