آموزش چند مدل بستن سربند جدید و خاص

شال و روسری یکی از پوشش های بانوان می باشد که تنوع بالایی داشته و به روش های مختلفی پوشیده می شود. و اما یکی از روش های جذاب آن استفاده از روسری به عنوان دستمال سر و سربند می باشد که در این مطلب با چند نمونه مدل بستن سربند آشنا خواهید شد.

آموزش چند مدل بستن سربند جدید و خاص

با تنوع یافتن دنیای مد، هر روزه بر پوشاک و اکسسوری ها افزوده می شود که در حیطه ی پوشش ها و تزیینات سر می توان به توربان، تل پارچه ای و ….، سربند اشاره نمود. در دنیای آرایش اگر بخواهید موهای خود را تزیین نمایید، اغلب به سراغ بافت ها و گیره های متعدد می روید. اگر به دنبال ایده ای متنوع و نو هستید می توانید به ایده های سربند نیز سری بزنید. در این مطلب شما عزیزان را با  چند مدل بستن سربند و نمونه هایی شیک از آنها آشنا خواهیم کرد.

مدلهایی شیک از بستن سربند

  •  چکاد بام
  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی

غیر از اینکه روسری و شال یکی از پوشش های سر به شمار می روند، می توانید از آنها به عنوان یک اکسسوری شیک و زیبا نیز بهره ببرید. مثلا با استفاده از آنها سر و موهای خود را با بستن به شکل سربند دیزاین نمایید. روسری هایی که دیگر کمتر می پوشید و در گوشه کمد خاک می خورند را می توانید برای این منظور انتخاب کنید.

آشنایی با 39 مدل بستن سربند

آموزش مدل بستن سربند به 5 روش آسان و شیک

متنوع بودن در هر زمینه ای جالب می باشد. اینکه سربند شما به چه شکلی باشد و با چه روشی بسته شود متناسب با سلیقه شما می توانند متغیر باشد. روسری را که برای سربند انتخاب می نمایید، بهتر است از نظر رنگ، طرح با استایل شما هارمونی داشته باشد.

مدلهایی زیبا و ساده برای بستن سربند

روش اول : سربند در بالای سر

ابتدا تمام موهای خود را در بالای سر جمع کرده و به شکل گوجه ای ببندید، در صورت کم پشت و یا کوتاه بودن موهایتان می توانید از پروتز (یا همان بامتل) دوناتی بهره ببرید.

سپس یک روسری 80 سانتیمتری را به صورت مورب تا کنید تا یک مثلث ایجاد شود. نوک مثلث (امتداد روسری) رابه طرف درون تا نمایید. این عمل یعنی تا زدن را تکرار کنید تا یک نوار بلند به پهنای تقریبا 5 سانتیمتری به دست آید.

مدل بستن سربند

ایده هایی منحصر به فرد از بستن سربند

در نهایت روسری را دور موهای خود ببندید و راس نوار را در بخش پشت موها گذاشته و در قسمت جلویی موهای خود بپیچانید. بعد 2 سر نوار را پشت موها گره بزنید.

بستن سربند با استفاده از روش های متفاوت و ساده

 

آشنایی با مدل های زیبایی از بستن سربند

آشنایی با 39 مدل بستن سربند

روش دوم : سربند پر از نوستالژی 50 میلادی

ابتدا یک روسری به شکل مربع را برداشته و 2 کنج روبروی یکدیگر را بر روی هم بگذارید تا یک مثلث ساخته گردد.

مدلهایی شیک و ساده از بستن سربند

روسری را برعکس بر روی سر خود بگذارید، به طوری که لبه ی تا خورده روسری  در قسمت عقب سر شما بیفتد.

مدل بستن سربند

لبه های آزاد روسری را در 2 سمت صورت بالا برده و در قسمت بالای سر خود یک گره ساده بزنید.

مدل بستن سربند

بر روی گره نخست، یک گره به شکل پاپیون بزنید.

39 مدل بستن سربند زیبا

در آخر هم کنج روسری را که از زیر این گره خارج گردیده را در زیر روسری مخفی نمایید.

نمونه هایی زیبا از بستن سربند

نمونه هایی خاص و زیبا از بستن سربند

روش سوم :سربند به شکل تل پارچه ای

اول یک روسری با ابعاد بزرگ انتخاب نموده، و آن را به طور مورب تا کنید تا شبیه مثلث شود.

آموزش بستن سربند با روشی ساده و زیبا

سپس کنج بالایی را به طرف پایین تا نمایید.

آشنایی با انواع نمونه های شیک بستن سربند

مجددا بخش بالا را تا کنید، بعد بخش پایینی مثلث را به طرف بالا تا کنید. این عمل یعنی تا کردن 2 بخش بالا و پایین را تکرار نمایید تا اینکه یکی از 2 بخش بالا و یا پایین بر روی هم برونند. روسری لازم است به طور یک نوار به عرض تقریبا 7 – 10 سانتی متر تبدیل شود.

ایده هایی زیبا از بستن سربند

نوار ساخته شده را از میان به شکل مورب تا کنید، با انجام این عمل روسری شبیه حرف انگلیسی «u» شده و خوب تر بر روی سر می نشیند.

آَنایی با چند مدل بستن سربند

آموزش بستن سربند به آسانی

دقیقا همان قسمت روسری را که مورب تا زدید، را بر روی پشت گردن خود بگذارید. 2 سر روسری را در قسمت باالا و به بخش فرق سر آورده و از روی یکدیگر بگذرانید و گره بزنید.

39 مدل بستن سربند

آشنای با 39 ایده بستن سربند

مدل بستن سربند

2 گره دیگر زده و سپس 2 سر روسری را از زیر تل سر ساخته شده با روسری، پنهان نمایید. همچنین می توانید تا تقریبا 2 – 3 اینچ از 2 سر روسری، گره بزنید.

مدل بستن سربند به چند روش ساده

آشنایی با ایده هایی متنوع از بستن سربند

آشنایی با 39 ایده بستن سربند

روش چهارم : بستن روسری مانند دوِک

یک پارچه 4 گوش می باشد که خانم ها در آفریقای جنوبی جهت پوشش سر به خصوص به ننشانه تاهل به سر می کنند. برای ااین منظور اول روسری را از طول و از میان تا زده و وسط بخش تاخورده را بر روی قسمت پایینی سر خود بگذارید و روسری را به طرف جلو بکشید. بخش جلویی روسری را سفت نگه دارید.

آشنایی با مدل بستن سربند

در صورتی که شال و روسری شما دارای طول و عرض مناسب می باشد، لزومی ندارد آن را تا بزنید، تنها روسری را از طول و عرض نگه دارید.

39 ایده بستن سربند

مدلهایی متفاوت و نو از بستن سربند

2 سر روسری را از هم جدا نموده و جهت محکم نمودن آن بر روی سر، 1 گره بزنید.

ایده هایی زیبا از بستن سربند

2 انتهای روسری را گرد هم تابانده و بپیچید.

مدلهایی شیک از بستن سربند

آشنایی با 39 مدل بستن سربند

حین تاباندن 2 سر روسری، آن را به شبیه کلوچه در قسمت بالایی سر خود بپیچانید و تا پایان به تاباندن 2 سر روسری و پیچیدن آن ها به همین شکل ادامه بدهید. پس از رسیدن به انتهای روسری، 2 سر آزاد آن را در زیر بخشی که کلوچه ای پیچانده اید، مخفی سازید تا روسری سفت و محکم گردد.

ایده هایی متفاوت از بستن سربند

نمونه هایی نو و زیبا از بستن سربند

آشنایی با 39 مدل بستن سربند

در این مطلب از شما عزیزان همراه متشکریم که ما را تا پایان مطلب همراهی نمودید، امیدواریم مورد توجه و پسند شما واقع شده باشد. در صورتی که علاقه من به مطالعه چنین مطالبی هستید؛ می توانید بر روی بستن دستمال سر، بستن توربان کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان