ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ فیلم برتر بروس ویلیس

در ادامه، قرار است به معرفی ۱۰ فیلم برتر بروس ویلیس بپردازیم. همراه با ما باشید.

10 فیلم برتر بروس ویلیس

بروس ویلیس (Bruce Willis) برای بیش از چهل سال است که وارد عرصه بازیگری شده است و تا به امروز، در نقش‌های زیادی بازی کرده است. او توانسته تا خودش را به عنوان یکی از ستاره‌های برجسته و فراموش‌نشدنی سینما ثابت کند.

در ادامه، قرار است به معرفی 10 فیلم برتر بروس ویلیس بپردازیم. همراه با ما باشید.

10. فیلم لوپر

Looper

Looper

فیلم لوپر (Looper) یک اثر علمی-تخیلی ساخته رایان جانسون (Rian Johnson) است. این فیلم، یکی از آثار برجسته بروس ویلیس به شمار می‌رود. در کنار بروس ویلیس، در این فیلم جوزف گردن لویت (Joseph Gordon-Levitt) و امیلی بلانت (Emily Blunt) نقش‌آفرینی می‌کنند. نقش‌آفرینی بروس ویلیس در این فیلم بسیار عالی است و سبب شده تا فیلم جایگاه بهترین در میان مخاطبان داشته باشد.

9. فیلم قلمرو طلوع ماه

Moonrise Kingdom

Moonrise Kingdom

فیلم قلمرو طلوع ماه (Moonrise Kingdom) محصول سال 2012 میلادی است. کارگردانی این فیلم را وس اندرسون (Wes Anderson) در دست داشته است. در این فیلم، بروس ویلیس نقش یک افسر پلیس به نام دافی شارپ را در یک شهر کوچک بازی می‌کند. او قبول می‌کند تا از یک فرد جوان به نام سم شاکوسکی با بازی جرد گیلمن (Jared Gilman) محافظت کند. با این حال، این فرد موفق می‌شود تا از دست او بگریزد و حالا او به دنبال آن است تا او را پیدا کند. فیلم «قلمرو طلوع ماه»، یک اثر جالب‌توجه از بروس ویلیس است.

8. فیلم مرگ درخور اوست

Death Becomes Her

Death Becomes Her

فیلم مرگ درخور اوست (Death Becomes Her) یک فیلم محبوب است که در سال 1992 میلادی روی پرده سینماها اکران شده است. در این فیلم، بروس ویلیس بار دیگر موفق شده تا توانایی‌های کمدی خود را به نمایش بگذارد. کارگردانی این اثر را رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) برعهده داشته است. در این فیلم، بروس ویلیس در کنار مریل استریپ (Meryl Streep) و گولدی هاون (Goldie Hawn) نقش‌آفرینی می‌کنند. بروس ویلیس در این فیلم، نقش یک فرد معتاد به الکل را به نمایش در می‌آورد و به خوبی توانسته تا در کنار این دو بازیگر زن، به نقش‌آفرینی بپردازد.

7. فیلم دوازده میمون

12 Monkeys

12 Monkeys

فیلم دوازده میمون (12 Monkeys)، اثری علمی-تخیلی و عجیب و غریب ساخته تری گیلیام (Terry Gilliam) است. در این فیلم، بروس ویلیس نقش یک زندانی به نام جیمز کول را بازی می‌کند که انتخاب شده تا به زمان گذشته فرستاده شود تا سرمنشاء یک ویروس مرگبار را پیدا کند و بدین ترتیب، به دانشمندان آینده کمک کند تا بتوانند درمانی برای این بیماری همه‌گیر و کشنده پیدا کنند. در این فیلم، بروس ویلیس در کنار برد پیت (Brad Pitt) نقش‌آفرینی کرده است. برد پیت برای نقش‌آفرینی خود نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

6. فیلم آرماگدون

Armageddon

Armageddon

فیلم آرماگدون (Armageddon) را مایکل بی (Michael Bay) کارگردانی کرده است و یکی از بهترین آثار کارگردانی شده توسط او محسوب می‌شود. این فیلم، یک اثر اکشن و تماشایی با نقش‌آفرینی جالب‌توجه بروس ویلیس در نقش هری استامپر است. این شخص، یکی از شجاع‌ترین حفاران چاه‌های نفتی دریاها در جهان است. زمانی که او متوجه می‎شود، یک سیارک در حال نزدیک شدن به زمین است، قبول می‌کند تا به فضا برود و این سیارک را منفجر کند. از جمله دیگر بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به بن افلک (Ben Affleck) و لیو تایلر‌(Liv Tyler) اشاره کرد.

5. فیلم شهر گناه

Sin City

Sin City

فیلم شهر گناه (Sin City)، یکی از بهترین فیلم‌های اقتباسی از کتاب‌های کمیک به شمار می‌رود. ساخت این اقتباس را رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) و فرانک میلر (Frank Miller) در دست داشته‌اند. با اینکه بازیگران زیادی در این فیلم بازی می‌کنند اما بروس ویلیس، یکی از بازیگران برجسته آن به شمار می‌رود. در این فیلم، بروس ویلیس نقش شخصی به نام جان هرتیگان را به تصویر می‌کشد که سعی دارد تا از جلوی کشته شدن یک دختر جوان به نام نانسی کالاهان توسط یک قاتل را بگیرد. با این حال، برای او پاپوش دوخته می‌شود و او به زندان می‌افتد.

4. فیلم آسیب‌ناپذیر

Unbreakable

Unbreakable

فیلم آسیب‌ناپذیر (Unbreakable) یکی از بهترین فیلم‌های بروس ویلیس است. کارگردان ام نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) به خوبی توانسته تا از بروس ویلیس در این فیلم بازی بگیرد. در این فیلم، بروس ویلیس نقش یک ستاره سابق فوتبال به نام دیوید دان را بازی می‌کند که یک تصادف باعث می‌شود تا رویای او برای ستاره شدن نابود شود. با این حال، سال‌ها بعد، در یک حادثه قطار، او تنها بازمانده است و هیچ گونه آسیبی ندیده است. حال، او به دنبال است تا جوابی برای این موضوع و اتفاق پیدا کند؛ جواب او را نیز الیجا پرایس با بازی ساموئل ال جکسون (Samuel L Jackson) می‌داند.

3. فیلم حس ششم

The Sixth Sense

The Sixth Sense

فیلم حس ششم (The Sixth Sense) بار دیگر بروس ویلیس و کارگردان ام نایت شیامالان را در یک تیم قرار داده است. در این فیلم، بروس ویلیس نقش یک روانشناس کودکان به نام مالکولم کراو را بازی می‌کند که در حال درمان یک پسر جوان به نام کول سیر با بازی هیلی جوئل اوسمنت (Haley Joel Osment) است. بروس ویلیس به خوبی توانسته تا در کنار این بازیگر جوان به بازی مشغول شود و همین به کارگردان ام نایت شیالامان بسیار کمک کرده است.

2. فیلم داستان عامه پسند

Pulp Fiction

Pulp Fiction

فیلم داستان عامه پسند (Pulp Fiction)، فیلمی جذاب است که در آن همکاری میان بروس ویلیس و کارگردان برجسته کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) رقم خورده است. کاملا مشخص است که این فیلم از نقش‌آفرینی عالی بروس ویلیس کمک گرفته است. با این حال، این نقش به حرفه بازیگری بروس ویلیس بسیار کمک کرد و باعث شد تا در سال‌های پس از آن، او بتواند در چندین فیلم برجسته و بزرگ نقش‌آفرینی کند.

1. فیلم جان سخت

Die Hard

Die Hard

فیلم جان سخت (Die Hard)، بهترین فیلم بروس ویلیس محسوب می‌شود. پس از این فیلم، بروس ویلیس در چندین فیلم دیگر از این مجموعه نقش‌آفرینی کرده است اما باید گفت که فیلم اول آن، بهترین فیلم مجموعه به شمار می‌رود. در این فیلم، بروس ویلیس نقش جان مک‌کلین را به تصویر می‌کشد و موفق شده تا این نقش را به یک کاراکتر برجسته و نمادین در بین مخاطبان و طرفداران تبدیل کند.

همانطور که سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) با نقش راکی بالبوآ و آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) با نقش ترمیناتور شناخته خواهند شد، بروس ویلیس نیز در بین طرفداران و مخاطبان با نقش جان مک‌کلین مشهور است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان