محبوب‌ترین فیلم‌های عاشقانه ده سال گذشته

فیلم‌های عاشقانه، معمولا همیشه در ذهن و همچنین قلب بینندگان باقی می‌مانند. بهترین فیلم‌های ژانر عاشقانه، بینندگان را به یاد عشق‌های شگفت‌انگیز خود می‌اندازند. در این مطلب، قرار است به معرفی محبوب‌ترین فیلم‌های عاشقانه ۱۰ سال گذشته بپردازیم. این فهرست بر اساس نظر طرفداران در وب سایت لترباکسد بوده است. همراه با ما باشید.

محبوب‌ترین فیلم‌های عاشقانه ده سال گذشته

فیلم‌های عاشقانه، معمولا همیشه در ذهن و همچنین قلب بینندگان باقی می‌مانند. بهترین فیلم‌های ژانر عاشقانه، بینندگان را به یاد عشق‌های شگفت‌انگیز خود می‌اندازند. در این مطلب، قرار است به معرفی محبوب‌ترین فیلم‌های عاشقانه 10 سال گذشته بپردازیم. این فهرست بر اساس نظر طرفداران در وب سایت لترباکسد بوده است. همراه با ما باشید.

فیلم او سال 2013

Her (2013) – Rating: 4.1, 19k Fans

Her (2013) – Rating: 4.1, 19k Fans

بسیاری از افراد، فیلم او (Her) را یکی از بهترین فیلم‌های علمی-تخیلی دهه 2010 میلادی می‌دانند. کارگردانی این فیلم را اسپایک جونز (Spike Jonze) بر عهده داشته است. داستان این فیلم در آینده‌ای روایت می‌شود که هوش مصنوعی بسیار پیشرفت کرده است و قادر است تا با انسان‌ها به شیوه‌هایی واقع‌گرایانه ارتباط برقرار کند. این فیلم، از نگاه تئودور توامبلی بازگو می‌شود که عاشق دستیار مجازی خود به نام سامانتا می‌شود. این فیلم علاوه بر اینکه یک داستان عاشقانه را به تصویر می‌کشد، نگاهی انتقادی نسبت به تکنولوژی دارد. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه تکنولوژی باعث به انزوا کشیده شدن بشر شده است.

فیلم نظریه همه چیز سال 2014

The Theory Of Everything (2014) – Rating: 3.6, 1.2k Fans

The Theory Of Everything (2014) – Rating: 3.6, 1.2k Fans

فیلم نظریه همه چیز (The Theory Of Everything) داستان زندگی اخترشناس معروف استیون هاوکینگ را به تصویر می‌کشد. این فیلم، یک اثر بیوگرافی و عاشقانه است که رابطه استیون هاوکینگ با جین هاوکنیگ را نیز به نمایش می‌گذارد. این اثر به خوبی موفق شده تا خوشحالی، به‌هم‌ریختگی و موضوعات علمی را در کنار یکدیگر به بیننده ارائه کند. این فیلم بر اساس شرح‌حالی از سال 2007 میلادی نوشته جین هاوکینگ ساخته شده و کارگردانی آن را جیمز مارش (James Marsh) در دست داشته است.

فیلم خرچنگ سال 2015

The Lobster (2015) – Rating: 3.8, 4.9k Fans

The Lobster (2015) – Rating: 3.8, 4.9k Fans

فیلم خرچنگ (The Lobster) را یورگوس لنتیموس (Yorgos Lanthimos) کارگردانی کرده است. این اثر، جهانی را به تصویر می‌کشد که در آن، افرادی که هیچ گونه یار عاشقانه ندارند، 45 روز فرصت دارند تا در مکانی به نام «هتل»، یک شخص را پیدا کنند و با ارتباط برقرار نمایند. در غیر این صورت، آن‎‌ها به حیوانی به انتخاب خود تبدیل خواهند شد. دیوید نیز یک مرد تازه طلاق گرفته است که مجبور است تا در این برنامه شرکت کند.

فیلم لا لا لند سال 2016

La La Land (2016) – Rating: 3.9, 42k Fans

La La Land (2016) – Rating: 3.9, 42k Fans

فیلم لا لا لند (La La Land) در سال 2016 میلادی روی پرده سینماها اکران شد و به سرعت توانست تا مخاطبان زیادی در سراسر جهان بدست بیاورد. دیمین شزل (Damien Chazelle) این اثر را کارگردانی کرده است. فیلم «لا لا لند»، داستان عاشقانه یک بازیگر جوان و آینده‌دار به نام میا و یک موزیسین آینده‌نگر به نام سب را روایت می‌کند. کسانی که این فیلم را تماشا کرده‌اند، مطمئنا همچنان لحظات درخشان و اندوه‌آور این فیلم را به یاد دارند.

فیلم مرا با نام خودت صدا کن سال 2017

Call Me By Your Name (2017) – Rating: 4.0, 24k Fans

Call Me By Your Name (2017) – Rating: 4.0, 24k Fans

فیلم مرا با نام خودت صدا کن (Call Me By Your Name) در سال 2017 میلادی اکران شد. اتفاقات این فیلم در دهه هشتاد کشور ایتالیا رخ می‌دهد و داستان عاشقانه و برجسته یک پسر جوان به نام الیو پرلمن و یک دانشجو به نام اولیور را روایت می‌کند. این دو در طی فصل تابستان، بیشتر اوقات را در کنار یکدیگر می‌گذرانند و همین باعث می‌شود تا بسیار به یکدیگر نزدیک شوند. کارگردانی این اثر را لوکا گوادنینو (Luca Guadagnino) در دست داشته است.

فیلم ستاره‌ای متولد شده است سال 2018

A Star Is Born (2018) – Rating: 3.6, 1.8k Fans

A Star Is Born (2018) – Rating: 3.6, 1.8k Fans

کارگردانی فیلم ستاره‌ای متولد شده است (A Star Is Born) را بردلی کوپر (Bradley Cooper) در دست داشته است و یکی از بهترین فیلم‌هایی به شمار می‌رود که توسط وی کارگردانی شده است. این فیلم بر محوریت داستان عاشقانه میان یک موزیسین بسیار موفق به نام جک مین و یک خواننده جوان به نام الی است. همانطور که رابطه عاشقانه میان این دو شکل می‌گیرد، موفقیت الی در عرصه موسیقی نیز بیشتر می‌شود و در همین زمان، رابطه آن‌ها شکننده‌تر می‌شود. این فیلم درام و عاشقانه به مسائل دیگری همچون سلامت روانی و اعتیاد به الکل می‌پردازد. این فیلم، بیننده را درگیر خود می‌کند و مطمئنا پس از تماشای آن، مدتی درگیر آن باقی خواهید ماند.

فیلم زنان کوچک سال 2019

Little Women (2019) – Rating: 4.2, 24k Fans

Little Women (2019) – Rating: 4.2, 24k Fans

فیلم زنان کوچک (Little Women) هفتمین اقتباس از رمانی به همین نام نوشته لوئیسا می الکوت (Louisa May Alcott) است که در سال 1868 میلادی به چاپ رسیده بود. کارگردانی این اقتباس تازه را گرتا گرویگ (Greta Gerwig) در دست داشته بود. اتفاقات این فیلم در قرن نوزدهم میلادی رخ می‌دهند و داستان گروهی از کودکان و جوانان را به تصویر می‌کشد که سعی دارند تا در دوره پس از جنگ داخلی آمریکا، جایگاه خود در جهان را پیدا کنند. با اینکه این فیلم بیشتر یک داستان عاشقانه را به نمایش در می‌آورد اما در پس زمینه آن نیز به رابطه میان دو خواهر نیز پرداخته می‌شود.

فیلم پالم اسپرینگز سال 2020

Palm Springs (2020) – Rating: 3.8, 1.7k Fans

Palm Springs (2020) – Rating: 3.8, 1.7k Fans

مکس بارباکوف (Max Barbakow) فیلم پالم اسپرینگز (Palm Springs) را کارگردانی کرده است. این فیلم، یک اثر کمدی و عاشقانه سرگرم‌کننده است که یک پیچش داستانی جالب‌توجه دارد. این فیلم، داستان نایلز و سارا وایلدر را روایت می‌کند که متوجه می‌شود که در یک حلقه زمانی گرفتار شده‌اند و مدام در یک عروسی شرکت می‌کنند. این پیچش علمی-تخیلی و کمدی باعث شکل‌گیری لحظاتی بسیار خنده‌دار و جالب‌توجه شده است. این پیچش داستانی بسیار شبیه به پیچش داستانی فیلم روز گراندهاگ (Groundhog Day) است.

فیلم گزارش فرانسوی سال 2021

The French Dispatch (2021) – Rating: 3.8, 2.4k Fans

The French Dispatch (2021) – Rating: 3.8, 2.4k Fans

فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) یک فیلم مجموعه‌ای کمدی و درام است که توسط وس اندرسون (Wes Anderson) ساخته شده است. این اثر جدید از وس اندرسون، دارای چندین بخش متفاوت است و سه خط داستانی مختلف را روایت می‌کند. در دو تا از این سه روایت، یک داستان عاشقانه به تصویر کشیده می‌شود. آثار وس اندرسون، همگی طرفداران خاص خود را دارند و این طرفداران، از انتخاب‌های هنرمندانه این کارگردان و نویسنده بسیار سپاسگزار هستند.

فیلم تازه سال 2022

Fresh (2022) – Rating: 3.5, 452 Fans

Fresh (2022) – Rating: 3.5, 452 Fans

فیلم تازه (Fresh) به کارگردانی میمی کیو (Mimi Cave) است. این فیلم، اولین تجربه کارگردانی او در دنیای سینما به شمار می‌رود و توانسته تا یک اثر قابل‌قبول را به بینندگان ارائه کند. این فیلم کمدی و هیجانی، داستان یک زن جوان به نام نوآ را روایت می‌کند که از قرار گذاشتن به صورت آنلاین خسته شده است. این فیلم در عین خنده‌دار بودن، دلهره‌آور و ترسناک نیز به نظر می‌رسد. مطمئنا بینندگان از تماشای این فیلم بسیار هیجان‌زده خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان