ماهان شبکه ایرانیان

برابوس ۸۰۰ مرسدس؛ غول سیاه آلمانی

برابوس ارتفاع خودرو را ۲۵ میلیمتر در مقایسه با نسخه استاندارد کاهش داده و سیستم تعلیق نیز کاملا بروزرسانی شده است. بدین ترتیب تعلیق بادی تطبیقی این هیولای سیاه پوش کیفیت بینظیری از رانندگی را تضمین خواهد کرد.

اخیرا برابوس سراغ یک دستگاه مرسدس آ ام گ جی ال اس 63 رفته که جز برترین شاسی بلند‌های این کمپانی آلمانی محسوب می‌شود. نام پروژه برابوس 800 مرسدس- آ ام گ جی ال اس 63 انتخاب شده و تم آن همانند سایر کار‌های برابوس مشکی کامل است.

تنها رنگ مکمل در نمای ظاهری خودرو 2 نوار قرمز عمودی در گریل (جلوپنجره) است. البته رنگ قرمز در تزئینات داخل کابین حضور کاملا فعالی دارد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

استفاده از عناصر فیبر کربن در تمامی قسمت‌ها بویژه گریل، فلیر فندر‌ها (نوار روی گلگیر)، اسپویلر و جزئیات بامپر (سپر) بر زیبایی کار افزوده است. در نمای عقب نیز دیفیوزر با پوشش فیبر کربن و خروجی دوقلوی اگزوز خبر از یک هیولای خفته می‌دهد.
 

برابوس ارتفاع خودرو را 25 میلیمتر در مقایسه با نسخه استاندارد کاهش داده و سیستم تعلیق نیز کاملا بروزرسانی شده است. بدین ترتیب تعلیق بادی تطبیقی این هیولای سیاه پوش کیفیت بینظیری از رانندگی را تضمین خواهد کرد.

رینگ‌های بسیار بزرگ 24 اینچی مونوبلاک نیز دلبری‌های نمای جانبی را برعهده دارد که می‌تواند برای دقایقی مخاطب را درگیر جزئیات خاص خود کند.
 
عدد در نامگذاری پروژه‌های برابوس به میزان خروجی پیشرانه پس از تغییرات تیونر اشاره دارد. اینجا نیز 800 یعنی میزان خروجی پیشرانه پس از تیونینگ به 789 اسب بخار رسیده است (عدد به سمت شاخص نزدیک‌تر گرد می‌شود) و گشتاور نیز برابر با 1000 نیوتن متر است.

برابوس در آزمایش‌ها طی 3.8 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت رسیده است.
 
فضای داخل کابین به شدت تحت اثر برنامه‌های برابوس قرار دارد و در تمامی قسمت‌ها می‌توان آنرا مشاهده کرد. پدال‌های آلومینیونی، کفپوش، روکش چرمی صندلی‌ها و قسمت داخلی درب ها، بخش‌های استیل براق، فیبرکربن و ... مخاطب را به تحسین چنین مجموعه زیبا و حرفه‌ای وادار می‌کند.
 
 
 
 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان