زورگیری از زنان پس از تصادف ساختگی

سیامک در بازجویی‌ها شیوه و شگرد خود را این‌گونه شرح داد که با خریداری خودرو‌های قولنامه‌ای و مخدوش‌کردن پلاک آن‌ها بعد از شناسایی سوژه‌ها که زنان راننده بودند، با ایجاد تصادف صوری در موقعیت مناسب اقدام به سرقت به‌عنف از آنان می‌کرد.

زورگیری از زنان

سارق زورگیر که پس از تصادف ساختگی با خودرو‌های زنان تلفن همراهشان را سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

زنی آذر سال گذشته شکایتی را با موضوع زورگیری و سرقت تلفن همراه توسط راننده یک دستگاه خودروی پژو 206 نقره‌ای در خروجی اتوبان همت به سمت باغ فیض در پایگاه دوم پلیس آگاهی مطرح کرد و خواستار دستگیری متهم شد.

شاکی اظهار کرد: ساعت حدود 19 نهم آذرماه در حال رانندگی با خودروی شخصی‌ام بودم که فردی ناشناس با ایجاد تصادف ساختگی و متوقف‌کردن خودروی من، با تهدید سلاح سرد گوشی تلفن همراه خودم و دوستم را سرقت کرد، اما هنگام فرار سارق، پلاک خودرو‌اش را یادداشت کردم.

کارآگاهان پس از وصول پرونده با بررسی میدانی انجام‌شده و رؤیت تصاویر دوربین‌های مشرف به محل سرقت، پلاک اصلی خودرو را که البته توسط متهم دستکاری شده بود استخراج و با استعلام پلاک مالک آن را شناسایی و او را به پایگاه دوم پلیس آگاهی احضار کردند، اما در تحقیقات مشخص شد این فرد خودرو را به شخصی به نام سلیمان فروخته و او نیز خودرو را به فرد دیگری به نام بهادر واگذار کرده و اکنون خودرو در اختیار پسر بهادر به نام سیامک است.
 
در ادامه تصویر سیاوش اخذ شد و به رؤیت شاکی رسید. مال‌باخته بلادرنگ این جوان را به‌عنوان سارق زورگیر شناسایی کرد و مشخص شد این فرد با خودروی پژو 206 اقدام به سرقت در منطقه شمال غرب تهران می‌کند.
 
در ادامه محل سکونت متهم در خیابان طالقانی شناسایی و او چند روز پیش در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش دو قبضه قمه و یک دستگاه خودروی 206 قرمزرنگ که پلاک‌های آن مخدوش بود، کشف و توقیف شد.
 
در تحقیقات پلیسی و پیگیری‌های انجام‌شده، متهم صراحتا به سرقت از شاکی، مخدوش‌کردن پلاک خودرو و جرائم مشابه دیگر اعتراف کرد و تاکنون سه نفر از مال‌باختگان شناسایی شده و علیه متهم اعلام شکایت کرده‌اند. سیامک در بازجویی‌ها شیوه و شگرد خود را این‌گونه شرح داد که با خریداری خودرو‌های قولنامه‌ای و مخدوش‌کردن پلاک آن‌ها بعد از شناسایی سوژه‌ها که زنان راننده بودند، با ایجاد تصادف صوری در موقعیت مناسب اقدام به سرقت به‌عنف از آنان می‌کرد.
 
سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با تأیید این خبر گفت: با اعتراف صریح سیامک به جرمش و شناسایی سه نفر مال‌باخته، پرونده به دستور مقام قضائی برای کشف زوایای پنهان و شناسایی سایر سرقت‌ها با قرار صادره در اختیار دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان