خرید خودرو دست دوم مطمئن با بهترین قیمت

این روزها بازار خودرو اصلاً حال خوبی ندارد. از آن طرف هم خریداران و هم فروشندگان خودرو سرگردان هستند. بسیاری از افراد به امید پذیرفته شدن در قرعه کشی های خودروسازان چند ماهی را به انتظار می نشینند و در آخر مجبور می شوند که اقدام به خرید خودروهایی کنند که تفاوت بسیار فاحشی در قیمت با نمونه های ارائه شده توسط کارخانه دارند.

خرید خودرو دست دوم مطمئن با بهترین قیمت

این روزها بازار خودرو اصلاً حال خوبی ندارد. از آن طرف هم خریداران و هم فروشندگان خودرو سرگردان هستند. بسیاری از افراد به امید پذیرفته شدن در قرعه کشی های خودروسازان چند ماهی را به انتظار می نشینند و در آخر مجبور می شوند که اقدام به خرید خودروهایی کنند که تفاوت بسیار فاحشی در قیمت با نمونه های ارائه شده توسط کارخانه دارند.

چون افراد بسیار کمی در این بین شانس قبولی در قرعه کشی را دارند و باقی افراد باید به بازار خودروهای کارکرده هجوم ببرند. در چنین شرایطی اغلب افراد دوست دارند با همان بودجه ای که دارند، صاحب بهترین خودروی کارکرده شوند. در اینجا به معرفی پلتفرم های مطمئن خرید خودرو دست دوم می پردازیم. بسترهایی که می توانند شما را از شر کلاه‌برداری های این بازار خلاص کنند.

دلایل رشد قیمت خودرو در سال های اخیر

دلایل متعددی وجود دارند که باعث بالا رفتن سرسام آور قیمت خودروهای داخلی و خارجی شده اند. نوسانات نرخ ارز، کمبود قطعه، تیراژ پایین تولیدات داخلی به بهانه های مختلف، تحریم های بین المللی، عدم ایجاد بازار رقابتی بین خودروسازان داخلی و وارد کنندگان خودرو خارجی همگی از جمله عواملی هستند که به نوبه خود در آشفته کردن بازار خودرو نقش زیادی دارند.

قیمت های نجومی انواع ماشین باعث شده است که مردم به سمت خرید خودرو دست دوم روی بیاورند. اما حتی خرید ماشین کارکرده هم می تواند هزینه های هنگفتی را روی دوش خریداران قرار دهد، زیرا سودجویان زیادی کمین کرده اند تا از این شرایط به نفع خود استفاده کنند. جالب است بدانید که فاصله زیادی بین قیمت لوکس ترین خودروها در ایران با معمولی ترین آن ها وجود دارد.

این فاصله چیزی حدود 450 برابر تخمین زده می شود. مثلاً در حالی که قیمت یک لکسوس LX 570 – مدل 2013 حدود 4.5 میلیارد تومان است، در مقابل خودروهای تاریخ مصرف گذشته بازار مثل بیوک، رنو و پیکان، آن هم مدل های دهه 60 ارزان ترین قیمت ها را به خود اختصاص داده اند. اما امروزه برای خرید پراید در بازار آزاد باید چیزی حدود 174000000 تومان هزینه کنید.

چرا علاقه مردم به خرید خودرو دست دوم زیاد است؟

خرید خودرو

تقریباً همه ما می دانیم که چرا بازار خرید و فروش خودروی دست دوم داغ است. اولین و مهم ترین دلیل این مسئله تیراژ و تولید پایین خودروهای تولید شده در دو برند مطرح سایپا و ایران خودرو است. مشخص است که وقتی خودرو کم تولید شود، نیاز بازار به اندازه کافی تأمین نخواهد شد. از طرف دیگر کمبود عرضه نیز باعث بالا رفتن تصاعدی قیمت خودرو می شود که باعث بالا رفتن قیمت خرید و فروش خودرو می شود.

البته درست است که مردم شانس چندانی برای برنده شدن در قرعه کشی های چند وقت یکبار خودروسازان را ندارند، اما از طرفی کاهش قدرت خرید مردم به دلیل مشکلات اقتصادی فراوان هم باعث شده است که خرید خودرو دست دوم بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار بگیرد. اما در این بین بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای صرف هزینه برای خرید خودروی نو داخلی، اقدام به خرید خودرو کارکرده خارجی کنند.

زیرا اعتقاد دارند کیفیت محصولات خارجی بسیار بهتر از نمونه های ساخت داخل است. البته خرید ماشین  دست دوم هم دردسرهای خاص خود را دارد که هزینه های جانبی تعمیرات و سرویس مداوم به علت مشکل در قطعات مختلف مهم ترین چالش این دست از اتومبیل ها خواهد بود.

کدام پلتفرم ها برای خرید و فروش خودرو گزینه مناسبی هستند؟

در این آشفته بازار هیچ چیز بدتر از این نیست که حتی با همان بودجه ای که دارید سر شما را کلاه بگذارند. به همین جهت به منظور پیشگیری از افتادن در دام چنین افرادی پیشنهاد می کنیم که از پلتفرم های مطرح در این زمینه استفاده کنید. در اینجا به معرفی چند نوع از این بسترهای خرید و فروش خودرو از جمله خرید خودرو دست دوم اشاره خواهیم کرد.

  • باما
  • خودرو45
  • کارنامه
  • همراه مکانیک
  • کاراپ

پلتفرم های بالا از جمله امن ترین مراکز ارائه خدمات خرید و فروش خودرو هستند که خدمات متنوعی را در این زمینه به شما ارائه می کنند. شما با گشت و گذار در هر یک از این سایت ها می توانید اقدام به معامله آنلاین کنید، بدون اینکه نگران کلاهبرداران بازار خودرو باشید.

برای مثال در بین بسترهای معرفی شده مجموعه خودرو 45 را می توان به عنوان یکی از مطمئن ترین پلتفرم های معامله خودرو برشمرد که در مدت زمان کوتاهی به صورت کاملاً حرفه ای کارشناسی خودرو شما را انجام می دهد.

در این مجموعه می توانید بهترین سبک معاملات خودرو را در بین سایر پلتفرم های موجود تجربه کنید. جالب است بدانید که خودرو 45 برای کارشناسی خودرو شما حدود 145 فاکتور را در نظر می گیرد و جالب تر از آن هم اینکه این کارشناسی بدون پرداخت هزینه و کاملاً رایگان خواهد بود.

خودرو 45 دارای چندین شعب خرید و فروش و کارشناسی خودرو در سراسر کشور می باشد.

https://khodro45.com/used-car

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان