زیباترین شهرهای کوچک آلمان

در ادامه همراه با ما باشید تا زیباترین شهرهای کوچک آلمان را به شما معرفی کنیم.

زیباترین شهرهای کوچک آلمان

آلمان جدای از شهرهای بزرگ و صنعتی خودش، شهرها و روستاهای کوچک بسیار زیبایی دارد. مناطق بسیار زیبا و تماشایی کوهستان‌های باواریا و رودخانه زیبای راین، در کنار خود شهرهای کوچکی را جای داده‌اند که بسیار زیبا و جالب‌توجه هستند.

در ادامه همراه با ما باشید تا زیباترین شهرهای کوچک آلمان را به شما معرفی کنیم.

10. شهر کوخم

Cochem

Cochem

شهر کوخم، شهری پر از تپه‌های شیبدار است؛ با این وجود، این مسئله مانع ساکنین این شهر برای کشاورزی نشده‌ است و آن‌ها روی همین تپه‌های شیبدار نیز مزارع بسیار خوبی را ایجاد کرده‌اند. شهر زیبا و کوچک کوخم در مسیر رودخانه موسل قرار گرفته‌ است و یک منظره بسیار تماشایی و جذاب را شکل داده است. در بالای شهر نیز می‌توان مزارع مختلف را دید و در بالای تپه‌ها نیز جنگل‌ها قرار گرفته‌اند. معماری خانه‌های شهر کوخم به صورت باروک است و در میان آن‌ها می‌توان خانه‌های چوبی خوبی را مشاهده کرد.

9. شهر میتنوالد

Mittenwald

Mittenwald

شهر میتنوالد همانند تصویری است که از کتاب‌های فانتزی بیرون آمده است. شهر میتنوالد، زیباترین شهر در کوهستان‌های باواریا محسوب می‌شود. خانه‌های قرون وسطایی با پنجره‌های پر رنگ در این شهر خودنمایی می‌کنند. کنار خیابان‌ها نیز گل‌ها و گیاهان بسیار زیبایی کاشته شده‌اند. وجود کوهستان‌ها خیره‌کننده در پشت شهر میتنوالد، آن را به یک مکان بسیار تماشایی تبدیل کرده است. خیابان اصلی این شهر به نام اوبرمارکت شناخته می‌شود و با قدم زدن در آن، کاملا مشخص می‌شود که چطور این شهر زمانی یک مرکز تجاری مهم در دوره قرون وسطی بوده است.

8. شهر منشاو

Monschau

Monschau

به نظر می‌رسد که زمان در شهر منشاو ثابت باقی مانده است و ظاهر این شهر برای سال‌ها است که هیچ تغییری نکرده است. شهر منشاو همچنان برای خیابان‌های باریک سنگ‌فرش و ساختمان‌های نیمه چوبی خود شناخته می‌شود. ساختمان‌های قدیمی تماشایی و یک جشنواره موسیقی برجسته، از جمله جاذبه‌های اصلی این شهر بسیار زیبا در راینلند به شمار می‌روند. شهر منشاو در نزدیکی رودخانه رور و در نزدیکی مرز آلمان با بلژیک قرار دراد.

7. شهر تریبرگ ایم شوارزوالد

Triberg im Schwarzwald

Triberg im Schwarzwald

شهر تریبرگ ام شوارزوالد، شهری بسیار زیبایی و تماشایی است. پیرامون این شهر را مراتع سرسبز و درختان بسیار بلند جنگل بلک فرا گرفته است. این شهر، پربازدیدترین شهر در جنگل بلک به شمار می‌رود. این منطقه برای ساعت‌های فاخته خود شناخته می‌شود و شهر تریبرگ ایم شوارزوالد نیز یکی از بزرگترین ساعت‌های فاخته در آلمان را دارد. در این شهر کوچک و فوق‌العاده، موزه بلک فارست نیز وجود دارد که می‌توان به بازدید آن رفت. علاوه بر مسیرهای کوهنوردی عالی، آبشار تریبرگ نیز در این شهر قرار دارد که یکی از بلندترین آبشارها در آلمان است.

6. شهر رودزهایم آم راین

Rudesheim am Rhein

Rudesheim am Rhein

شهر رودزهایم آم راین در دره راین قرار دارد و سالانه بیش از سه میلیون بازدیدکننده را به خود جلب می‌کند؛ بسیاری از این افراد برای چشیدن نوشیدنی برجسته این شهر به آن سفر می‌کنند. شهر رودزهایم آم راین، شهری بسیار تماشایی و فوق‌العاده به شمار می‌رود که در پشت خانه‌های آن، تاکستان‌های انگور قرار دارد و در جلوی آن نیز رودخانه راین در جریان است. برخی از قلعه‌های قدیمی نیز در نزدیکی این شهر قرار دارند که برای علاقه‌مندان به تاریخ و معماری جالب‌توجه خواهند بود.

5. شهر باخ‌آراخ

Bacharach

Bacharach

شهر باخ‌آراخ یکی از زیباترین روستاها و شهرهای کوچک در مسیر رودخانه راین به شمار می‌رود. پیرامون این شهر را دیواری فرا گرفته است و ساختمان‌های نیمه چوبی و قرون وسطایی آن نیز به رنگ قرمز روشن هستند که در جلوی آن‌ها گلدان‌های متعددی وجود دارد. همه این‌ها در کنار یکدیگر، خیابان‌های این شهر را بسیار زیبا کرده است.

4. شهر کوئدلیندبورگ

Quedlinburg

Quedlinburg

شهر کوئدلیندبورگ، نمونه بارزی از یک شهر قرون وسطایی آلمان محسوب می‌شود. خانه‌های چوبی این شهر، آن را بسیار زیبایی و تماشایی کرده است. در اطراف خیابان‌های سنگ‌فرش شده و باریک نیز ساختمان‌های چوبی چندین طبقه قرار گرفته‌اند. کلیسای باستانی کالیجیت، یک شاهکار معماری از سبک رومانسک به شمار می‌رود که در این شهر قرار دارد و بازدید از آن به یادماندنی خواهد بود. شهر کوئدلیندبورگ از جمله بهترین شهرهای اروپا به شمار می‌رود که سبک قرون وسطایی خودش را به خوبی حفظ کرده است.

3. شهر دینکلزبول

Dinkelsbuhl

Dinkelsbuhl

شهر دینکلزبول،‌ چشم‌انداز کشور آلمان را زیباتر کرده است. این شهر در باواریا و در مسیر رودخانه رومانتیک قرار گرفته است و یکی از معدود شهرهای آلمان از قرون وسطی است که همچنان دیوار پیرامون آن پابرجا است. شهر دینکلزبول یکی از شهرهای مهم در امپراتوری روم بوده است و امروزه، جشنواره‌ای در آن برگزار می‌شود که سالم ماندن آن در جنگ سی ساله آن دوران، جشن گرفته می‌شود. از جمله جاهای دیدنی شهر دینکلزبول می‌توان به کلیسای قرن پانزدهم سنت جورج و برج آن اشاره کرد که متعلق به قرن دوازدهم میلادی است. جشنواره موسیقی متال در طی فصل تابستان، از جمله جشنواره‌هایی است که در شهر دینکلزبول برگزار می‌شوند و نباید آن را از دست داد.

2. شهر فوسن

Fussen

Fussen

از دوران رومیان، شهر فوسن محل زندگی مردم بوده است. این شهر باواریایی در نزدیکی مرز با اتریش قرار دارد. شهر فوسن در انتهای رودخانه رومانتیک قرار گرفته است و یک شهر فوق‌العاده زیبا و تماشایی است. ساختمان‌های چند طبقه و درخشان با سقف‌های قرمز رنگ در کنار خیابان‌های سنگ فرش شده، شهر فوسن را بسیار زیبا و جذاب کرده است. رودخانه لخ نیز شهر فوسن را به دو بخش تقسیم کرده است. این شهر دوست‌داشتنی و تاریخی در مسیر رفتن به قلعه جذاب و تماشایی نوی‌شوان‎شتاین قرار دارد. شهر فوسن برای ساخت ویولن شهرت زیادی دارد.

1. شهر رتنبورگ اب در تاوبر

Rothenburg ob der Tauber

Rothenburg ob der Tauber

اگر در مسیر رودخانه رومانتیک در حال سفر هستید، حتما باید در شهر رتنبورگ اب در تاویر در باواریا توقف کنید. این شهر از جمله بهترین شهرهای قرون وسطایی در آلمان به شمار می‌رود که ظاهر آن همانند گذشته باقی مانده است. در این شهر فوق‌العاده، موزه‌های زیادی وجود دارند که به موضوعات جنایی و همچنین اسباب بازی و عروسک اختصاص دارند. کلیسای سنت جیمز در این شهر، خودش یک منظره بسیار تماشایی و خیره‌کننده است که نباید آن را از دست داد. زیبایی و جذابیت این شهر سبب شده تا فیلم‌ها و سریال‌های متعددی در آن فیلمبرداری شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان