معجزه فنگ شویی در دکوراسیون منزل با دایره ها !

فنگ شویی: در علم فنگ شویی دایره به معنای وحدت و یکپارچگی است و نماد این که هر کاری که انجام دهید در نهایت نتیجه آن به خودتان باز می گردد، از همه این ها گذشته وجود نماد دایره در دکوراسیون منزل به انعطاف پذیری بیشتر افراد و تلطیف دکوراسیون داخلی خانه کمک می کند

فنگ شویی: در علم فنگ شویی دایره به معنای وحدت و یکپارچگی است و نماد این که هر کاری که انجام دهید در نهایت نتیجه آن به خودتان باز می گردد، از همه این ها گذشته وجود نماد دایره در دکوراسیون منزل به انعطاف پذیری بیشتر افراد و تلطیف دکوراسیون داخلی خانه کمک می کند. به طور مثال استفاده از میز غذاخوری دایره ای شکل باعث می شود تا در موقع غذاخوردن انرژی مدام در اطراف شما در گردش باشد و همین چرخه باعث می شود تا از غذاخوردن لذت بیشتری ببرید. در این مطلب می خواهیم ببینیم که چگونه می توانیم دایره های فنگ شویی را به دکوراسیون منزل خود بیاوریم و از انرژی آن ها بهره ببریم. با چیدانه همراه باشید.

استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح دایره ای شکل

این عکس یکی از درخشان ترین ایده ها را به شما نشان می دهد، می توانید از کاغذدیواری هایی که طرح های دایره دارند استفاده کنید، اگر نتوانستید در بازار این کاغذ دیواری ها را پیدا کنید طرح دایره را روی برگه های استیکر پیاده کنید و آن ها را روی کاغذ دیواری ها ببچسبانید.

صندلی های آویزان دایره ای شکل

مطمئنا این صندل ها را در مغازه ها و بازارها بسیار دیده اید اما از تاثیرات آرامش بخشی آن ها بر دکوراسیون داخلی خانه تان و حتی خودتان غافل بوده اید. این صندلی ها می توانند گرداننده انرژی فنگ شویی در دکوراسیون داخلی خانه شما باشد، هم معلق بودنشان و هم دایره ای بودن شکل ظاهری شان.

کاشی های طرح دار ( دایره ای )

برای این که بتوانید اتحاد و یکپارچگی فنگ شویی را به دکوراسیون داخلی خانه تان بیاورید در بعضی از فضاها می توانید از کاشی ها یا همان تایل های نقش دار استفاده کنید. دقت کنید که نقش این کاشی ها باید دایره ای باشد تا انرزی و اتحاد بر فضای داخلی خانه حکم فرما شود.

مبلمان هایی مطابق اصول فنگ شویی

اگر علاقه دارید تا فنگ شویی را به وسیله مبلمان ها به فضای داخلی خانه بیاورید، پیشنهاد می کنیم از صندلی های عثمانی دایره ای و پوف های گرد استفاده کنید. رنگ این پوف ها و صندلی های عثمانی بنا بر فضایی که درش قرار می گیرند می تواند گرم، سرد و یا خنثی باشد.

لوازم دکوری دایره ای شکل

بعضی از لوازم و وسایل دکوری هستند که در طراحی شان از اشکال دایره ای استفاده شده است، هر چند ممکن است که اندازه و مقیاس شان کوچک باشد اما تاثیرات بزرگی در دکوراسیون داخلی می گذارند. همین که در فضا دایره وجود داشته باشد آرامش ذاتی فنگ شویی بر آن چیره می شود.

دیوار کوب های دایره ای

مهم نیست به چه وسیله ای می خواهید فنگ شویی را در فضای داخلی خانه تان به کار ببندید، مهم این است که دست به انجام این کار بزنید حتی اگر این کار چسباندن تعدادی بشقاب گرد نقاشی شده در اطراف تابلو های مستطیلی و یا بر سینه دیوار ها باشد.

فنگ شویی در اتاق کودک

اتاق کودک یکی از مهم ترین فضاهایی است که باید در آن اصول فنگ شویی را به کار گرفت و از همان ابتدا روح لطیف کودک را اصول آرامش دهنده آشنا کرد. وجود یک میز گرد و دایره ای می تواند اتحاد، آرامش و پخش شدن انرژی در سرتا سر اتاق کودک تان را بر عهده بگیرد.

فضاهای گفتمان دایره ای

اگر می خواهید گفتگوهای کاری تان با آرامش پیش برود و همواره در تمام مدت گفتگو نشاط و شادابی تان حفظ شود سعی کنید تا از فضاها و نشیمن های دایره ای شکل بهره بگیرید.

فنگ شویی در فضای بیرونی خانه

 فنگ شویی فقط مختص دکوراسیون داخلی خانه نیست و می تواند فضاهایی مانند حیاط، حیاط خلوت و یا تراس را هم پوشش دهد. استفاده از مبلمان فضای بیرونی با اشکال دایره ای شکل می تواند اصول فنگ شویی را به فضای بیرونی خانه شما بیاید. 

مطالب بیشتر در رابطه با فنگ شویی:
 فنگ شویی در طراحی داخلی یک ویلا
فنگ شویی در اتاق خواب، راهی برای رهایی از استرس ها(3)
فنگ شویی برای دکوراسیون داخلی شادی بخش
چگونه فنگ شویی را به دکوراسیون منزل خود بیاورید؟
فنگ شویی،کلید آسایش آپارتمان شما

منبع: houzz ؛ مترجم: شمیم آقازاده؛ گردآوری در تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان