جزئیات تازه از دستگیری برادر یک نماینده مجلس

جدیدترین افشای ناشران روی کدال

دنیای‌اقتصاد : روز گذشته اطلاعیه‌های متعددی درخصوص افشای اطلاعات بااهمیت شرکت‌ها در سامانه کدال منتشر شد و شرکت‌های بورسی و فرابورسی متعددی به منظور رعایت اصل شفافیت در بازار سهام، سهامداران را از رویدادهای بااهمیت و جزئیات مالی و عملکردی خود مطلع کردند

غصینو: شرکت صنعتی مینو روز گذشته در اطلاعیه‌‌‌ای از بهره‌‌‌برداری‌‌‌ جدید این شرکت خبر داد و اعلام کرد که از یکی از دو خط جدید بیسکویت این شرکت با بهای تمام‌شده 628میلیارد و 562میلیون ریال بهره‌‌‌برداری شد. «غصینو» همچنین اعلام کرد که خط بیسکویت بهره‌برداری‌شده به منظور جایگزینی با یکی از خطوط قدیمی کارگاه بیسکویت خریداری شده است.  از آنجا که خط مزبور از تکنولوژی جدیدتری برخوردار است، ظرفیت تولید روزانه آن نسبت به خط قبلی از 55تن به 60تن افزایش می‌یابد. شرکت صنعتی مینو در اطلاعیه‌‌‌ دیگری افشا کرد که شرکت صنایع چاپ و بسته‌‌‌بندی تندیس مینو که 73‌درصد از سهام آن متعلق به شرکت سهامی عام صنعتی مینو است، در روز سه‌شنبه مورخ 30 فروردین 1401 افتتاح شده و بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.

قطران: شرکت پالایش قطران زغال‌سنگ در اطلاعیه‌‌‌ای از دریافت مجوز تغییر بیش از 10‌درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خبر داد. به این ترتیب مقرر شده است تا نرخ روغن سنگین، پیچ مایع، گرانوله و پکیج پوششی این شرکت از 17‌هزار و 650تومان به 20‌هزار و 600تومان افزایش یابد. قطران در این اطلاعیه اعلام کرد که طی جلسه مورخ 27فروردین 1401 و مطالعات صورت‌گرفته در بازار و بررسی شرایط حاکم بر آن، در جهت حفظ بازار داخلی و حاشیه سود شرکت، قیمت پایه فروش روغن سنگین، پیچ مایع و گرانوله و پکیج پوششی در فروردین‌ماه سال 1401 توسط اعضای کمیسیون فروش محصولات داخلی پیشنهاد و تایید شد.

کاسپین: شرکت داروسازی کاسپین تامین نیز روز گذشته با انتشار اطلاعات بااهمیتی اعلام کرد که عملیات اجرایی پروژه‌‌‌های 5خط آمپول و پریفیلد منطبق بر اصول GMP با هزینه‌‌‌ای بالغ بر 1100میلیارد ریال به شرخ ذیل خاتمه یافته و به مرحله بهره‌‌‌برداری رسیده است. «کاسپین» اعلام کرد که سایت تولید قبلی شرکت فاقد استاندارد GMP بود، از این رو با توجه به الزامات سازمان غذا و دارو امکان اخذ پروانه تولید محصولات جدید برای شرکت مقدور نبود و با اتمام پروژه این مورد رفع شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر