ماهان شبکه ایرانیان

بهترین فیلم‌های اسکار آیزاک

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین فیلم‌های اسکار آیزاک را به شما معرفی کنیم.

بهترین فیلم‌های اسکار آیزاک

جدیدترین اثر اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، سریال مون نایت (Moon Knight) محصول استودیو مارول است. اسکار آیزاک، بازیگری برجسته است و در نقش‌های متنوعی بازی کرده است. او جدا از فیلم‌های بلاک‌باستری، در آثار مستقل و کوچکی نیز ایفای نقش کرده است.

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین فیلم‌های اسکار آیزاک را به شما معرفی کنیم.

10. فیلم دابلیو.ای

W.E. (2011)

W.E. (2011)

فیلم عاشقانه و تاریخی دابلیو.ای (W.E) در سال 2011 میلادی روی پرده سینماها اکران شده بود. کارگردانی این اثر را خواننده مشهور مدونا در دست داشته است. با اینکه فیلم «دابلیو.ای» ناشناخته است و کمتر مورد توجه قرار گرفته است اما اثری جالب‌توجه به شمار می‌رود که داستانی منحصربه‌فرد دارد. در این فیلم، اسکار آیزاک نقش ایوگنی را بازی می‌کند و توانسته تا به بهترین شکل ممکن این نقش را به تصویر بکشد.

9. فیلم مرز سه‌گانه

Triple Frontier (2019)

Triple Frontier (2019)

فیلم مرز سه‌گانه (Triple Frontier)، اثری اکشن، هیجان‌انگیز و مدرن به شمار می‌رود که داستان سه سرباز بازنشسته را روایت می‌کند که گردهم می‌آیند تا سرقتی خطرناک را در آمریکای جنوبی انجام بدهند. اما،‌ اوضاع طبق برنامه پیش نمی‌رود و همین باعث می‌شود تا قدرت و وفاداری آن‌ها مورد آزمایش قرار بگیرد. در کنار اسکار آیزاک در این فیلم نیز بن افلک (Ben Affleck) و پدرو پاسکال (Pedro Pascal) نقش‌آفرینی می‌کنند. جدای از بازیگران برجسته و بااستعداد فیلم «مرز سه‌گانه»، این اثر از ابتدا تا انتها سرشار از هیجان و دلهره‌ است.

8. فیلم عملیات نهایی

Operation Finale (2018)

Operation Finale (2018)

اغلب اوقات از فیلم عملیات نهایی (Operation Finale) محصول سال 2018 میلادی به عنوان بهترین فیلم مدرن در مورد جنگ جهانی دوم یاد می‌شود. فیلم «عملیات نهایی»، داستان گروهی مخفی از ماموران اسرائیلی را دنبال می‌کند که به آرژانتین سفر می‌کنند تا در آنجا، آدولف آیکمن را دستگیر کنند، کسی که مسئول مرگ میلیون‌ها زندانی یهودی در جنگ جهانی دوم بوده است. این نقش اسکار آیزاک، یکی از چالش‌برانگیزترین و پیچیده‌ترین نقش‌های کارنامه هنری او به شمار می‌رود. فیلم «عملیات نهایی»، اثری غیر‌قابل پیش‌بینی و پر از تنش است.

7. فیلم آگورا

Agora (2009)

Agora (2009)

فیلم آگورا (Agora) محصول سال 2009 میلادی، با بازی ریچل وایز (Rachel Weisz) در نقش اصلی است و اسکار آیزاک نقش یکی از کاراکترهای مکمل را به تصویر می‌کشد. این فیلم درام و تاریخی اسپانیایی، داستان زندگی فیلسوفی یونانی به نام هایپاتیا را دنبال می‌کند که در جهانی تحت سلطه اعتقاد و مذهب، به خاطر باورهای علمی خود محکوم شده است. فیلم «آگورا» به اعتقاد بسیاری از افراد به عنوان یکی از بهترین فیلم‌ها در مورد فلسفه محسوب می‌شود. کاراکترهای فیلم، جذاب و منحصربه‌فرد هستند و داستان نیز قانع‌کننده احساس می‌شود.

6. فیلم اکس ماکینا

Ex Machina (2014)

Ex Machina (2014)

فیلم اکس ماکینا (Ex Machina) ساخته الکس گارلند (Alex Garland) است. این فیلم علمی-تخیلی و هیجان‌انگیز برجسته در سال 2014 میلادی اکران شده بود و داستان برنامه‌نویسی جوان به نام کیلیب اسمیت را دنبال می‌کند که در حال ارزیابی یک ربات هوشمند است. فیلم «اکس ماکینا»، مرز باریک بین انسان و ماشین را بررسی می‌کند و سوالات زیادی در مورد آینده بشریت مطرح می‌کند. فیلم «اکس ماکینا» به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های علمی-تخیلی دهه اخیر به شمار می‌رود و هر ثانیه از آن نیز سرشار از هیجان و جذابیت است.

5. فیلم تل‌ماسه

Dune (2021)

Dune (2021)

فیلم تل‌ماسه (Dune) بر اساس کتابی علمی-تخیلی به همین نام نوشته فرانک هربت (Frank Herbert) ساخته شده است. فیلم «تل‌ماسه» محصول سال 2021 میلادی است و جدیدترین فیلم این فهرست محسوب می‌شود. در این فیلم، اسکار آیزاک نقش رهبر خاندان آتریدس را بازی می‌کند که به سیاره‌ای دیگر نقل مکان می‌کنند اما این کار برای آن‌ها عواقبی سنگین دارد. فیلم «تل‌ماسه»، اثری حماسی و علمی-تخیلی به شمار می‌رود که هر ثانیه از آن واقعا شگفت‌انگیز است. کارگردان دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) موفق شده تا اثری حماسی و برجسته خلق نماید که داستان آن به خوبی توانسته تا از کاراکترهای جالب خود بهره بگیرد.

4. فیلم داستان ولادت

The Nativity Story (2006)

The Nativity Story (2006)

فیلم داستان ولادت (The Nativity Story)، همانطور که از نامش پیدا است، داستان ولادت حضرت عیسی مسیح را به تصویر می‌کشد. این اثر درام به کارگردانی کاترین هاردویک (Catherine Hardwicke) و محصول سال 2006 میلادی است. کیشا کسل هیوز (Keisha Castle-Hughes) و اسکار آیزاک در این فیلم نقش مری و جوزف را بازی می‌کنند که به همراه یکدیگر به سفری می‌روند. با اینکه این فیلم بازگو کننده یکی از آشناترین داستان‌ها تاریخ به شمار می‌رود اما همچنان داستانی جذاب و درگیرکننده دارد.

3. فیلم درون لوین دیویس

Inside Llewyn Davis (2013)

Inside Llewyn Davis (2013)

فیلم درون لوین دیویس (Inside Llewyn Davis) محصول سال 2013 میلادی است. این اثر، فیلمی دوست‌داشتن و مورد تحسین از برادران کوئن به شمار می‌رود و در این فیلم، اسکار آیزاک یکی از برجسته‌ترین نقش‌آفرینی‌های خود را ارائه کرده است. فیلم «درون لوین دیویس»، داستان هنرمندی را دنبال می‌کند که موسیقی‌هایی که می‌سازد مدام رد می‌شوند. این فیلم، روایت خود به جای داستان بیشتر از طریق کاراکتر روبه جلو حرکت می‌دهد و همین نیز باعث شده است تا فیلم، داستانی احساسی و انسانی‌تر داشته باشد.

2. فیلم خود زندگی

Life Itself (2018)

Life Itself (2018)

در سال 2018 میلادی، اسکار آیزاک در فیلم خود زندگی (Life Itself) بازی کرده بود. این فیلم کمدی و عاشقانه، داستان زوجی را روایت می‌کند که خود را آماده به دنیا آمدن اولین فرزندشان می‌کنند. با این حال،‌ داستان به سرعت پیچیده و جالب می‌شود و رویدادهایی را به نمایش در می‌آورد که سفر این زوج را تحت تاثیر قرار می‌دهد. فیلم «خود زندگی»، فیلمی غیرمتعارف در ژانر عاشقانه و کمدی محسوب می‌شود اما داستان جالب‌توجه آن سبب شده تا بیننده به تماشای آن رغبت پیدا کند. اسکار آیزاک و اولیویا وایلد (Olivia Wilde) نقش‌آفرینی خیره‌کننده‌ای در کنار یکدیگر در این فیلم داشته‌اند.

1. فیلم یک سال بسیار خشن

A Most Violent Year (2014)

A Most Violent Year (2014)

در فیلم یک سال بسیار خشن (A Most Violent Year)، اسکار آیزاک نقش یک تامین‌کننده سوخت به نام ابل مورالز را بازی می‌کند که در حفاظت از خانواده و کارش در برابر جرم و جنایت و فساد روبه‌رشد شهر نیویورک دچار مشکل است. فیلم «یک سال بسیار خشن» علاوه بر اینکه فیلمی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است، سوالات مهمی در مورد تاثیرات جنایت‌های ساده و سازمان‌یافته روی جوامع و خانواده‌ها را مطرح می‌کند. با اینکه این فیلم در گیشه با شکست روبه‌رو شده بود اما این اثر جنایی و هیجان‌انگیز ساخته جی سی چندور (J.C. Chandor) تحسین زیادی از طرف منتقدان دریافت کرده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان