تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «خاتم»

دبیرخانه دومین جشنواره «خاتم» از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان اسفندماه خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «خاتم»

به گزارش ایسنا،  فراخوان جشنواره «خاتم» برای دومین سال متوالی از سوی بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق (ع) منتشر شده و از نویسندگان و اهل قلم خواسته تا برگرفته از ویژگی‌های شخصیتی و سیره حضرت رسول اکرم (ص) به عنوان الگو و با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر به نگارش داستان بپردازند.

حجم آثار ارسالی باید حداکثر 5000 کلمه باشد، تألیف و ارسال آثار برای همه فارسی‌زبان‌ها و پیروان ادیان الهی و مذاهب اسلامی در سراسر جهان آزاد است و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره باید فرم شرکت در جشنواره را تکمیل و ارسال کنند.

در این فراخوان آمده است: آثاری که فقط از طریق پست و یا پست الکترونیک ارسال شوند، به بخش مسابقه راه می‌یابند و آثاری به مسابقه راه می‌یابند که قبلاً منتشر نشده و یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشند.

اطلاعات تکمیلی شامل محورهای موضوعی داستان، معرفی تعدادی از منابع معتبر و سایر شرایط در پایگاه اینترنتی جشنواره قرار داده شده است.

مراسم پایانی این جشنواره همزمان با عید مبعث در اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، کوچه فرهاد، پلاک 8، واحد 4، بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق (ع) ارسال کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر