ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه قهوه مکزیکی نوشیدنی خوش طعم و عالی

در این مطلب قرار است شما را با یکی از خوشمزه ترین و خوش عطر ترین قهوه های جهان آشنا کنیم. طرز تهیه قهوه مکزیکی در خانه را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید این قهوه را به راحتی و در کم ترین زمان ممکن تهیه کنید.

طرز تهیه قهوه مکزیکی نوشیدنی خوش طعم و عالی

قهوه مکزیکی یکی از قهوه های بسیار محبوب در جهان می باشد و شما می توانید این قهوه را به راحتی و با کم ترین هزینه در خانه تهیه کنید. در واقع این قهوه با توجه به طعم خاصی که دارد می تواند طرفداران بسیار زیادی را نیز به همراه داشته باشد. در ادامه طرز تهیه قهوه مکزیکی را برای شما بررسی می کنیم.

ساخت قهوه مکزیکی

  •  بلیط کیش
  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی

قهوه مکزیکی در اواخر قرن 18 ام وارد ایالت وراکروز مکزیک شد و در اواخر قرن 19 این کشور توانست بزرگ ترین مرکز تولید قهوه جهان باشد. این قهوه یکی از معروف ترین و مرغوب ترین قهوه هایی می باشد که از قهوه عربیکا تهیه می شود و دارای طعم و مزه بسیار سبک و لطیفی می باشد.

مواد لازم

  • قهوه آسیاب شده سه چهارم لیوان
  • پودر دارچین دو قاشق چای خوری
  • آب پنج فنجان
  • شیر پر چرب نصف لیوان
  • خامه حیوانی نصف لیوان
  • سیروپ شکلات یک سوم لیوان
  • وانیل یک قاشق چای خوری

نحوه درست کردن قهوه به روش مکزیکی

طرز تهیه قهوه مکزیکی عالی

قبل از این که اقدام به تهیه این قهوه بکنید به شما توصیه می کنیم تا ابتدا .سایلی که گفته شده است را آماده کرده و آن ها را در دسترس قرار دهید. برای تهیه این قهوه شما نیاز به یک تابه و موکاپ دارید.

اولین کاری که باید انجام دهید ابتدا پودر قهوه آسیاب شده را به همراه دارچین به خوبی مخلوط کرده و در محفظه موکاپ بریزید. بعد از این کار می توانید قهوه را به روش های کاملا معمولی دم کنید.

زمانی که قهوه دم کشید و آماده شد باید شیر، خامه، شکر و سیروپ را داخل تابه بریزید و آن ها را روی یک حرارت ملایم قرار دهید. یادتان باشد که برای این کار باید حتما از دما های معمولی استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است مخلوط شما سوخته و طعم بدی را به خود بگیرد.

بعد از این که قهوه شما آماده شد می توانید آن را با مواد درون تابه مخلوط کرده و وانیل را نیز به آن بیفزایید. اگر دوست دارید می توانید از میخک نیز استفاده کرده و آن را به مواد بیفزایید. دقت داشته باشید که باید از میخک به اندازه لازم استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است طعم قهوه شما تغییر کند.

قهوه شما آماده است و شما می توانید برای 4 نفر این قهوه را سرو کنید. می توانید روی این قهوه ها را با چوب دارچین، شکلات و خامه قنادی تزیین کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

قهوه مکزیکی به دلیل دارا بودن مواد مقوی مانند دارچین جزئی از سالم ترین قهوه ها به شما می رود و شما می توانید برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن خود از آن ها استفاده کنید.

قهوه به سبک مکزیکی

امروزه مکزیک یکی از 10 کشور برتری شده است که به تولید قهوه معروف می باشند. قهوه به صورت کلی برای بدن مفید می باشد با این حال اگر در خوردن آن زیاده روی کنید ممکن است مشکلاتی مانند بی خوابی و اختلالات خواب را برایتان به همراه داشته باشد. در ادامه می توانید دستور تهیه قهوه زنجبیلی و قهوه عسلی را مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان