ایجاد ۳۵۰ هزار شغل درسال۱۴۰۱ توسط ستاد اجرایی فرمان امام

مرکز آمار ایران : ١١٠ طرح فرهنگی و مذهبی برکت با سرمایه‌گذاری ۲۰۰میلیارد تومانی در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید. صبح دیروز در مراسمی با حضور سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، امام‌جمعه موقت تهران، مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی از معاونان و مدیران ارشد ستاد اجرایی، آیین بهره‌برداری از ۱۱۰ طرح فرهنگی و مذهبی برکت به بهره‌برداری رسید.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم گفت: امروز ١١٠ پروژه شامل مسجد، مرکز فرهنگی، حوزه علمیه، خانه عالم و حسینیه که توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ساخته شده است، به بهره‌برداری می‌رسد.  عارف نوروزی با بیان اینکه ساخت این پروژه‌ها با مشارکت مردم بوده است، افزود: درمجموع ٢٠٠میلیارد تومان برای ساخت این پروژه‌ها که اغلب در مناطق کم‌برخوردار هم انجام شده سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی هدف اصلی ستاد اجرایی فرمان امام را توانمندسازی اقتصادی، اشتغال‌آفرینی و تولید خواند و افزود: ٢4٠هزار شغل در سال١4٠٠ توسط بنیاد برکت ایجاد کردیم که این عدد در سال١4٠١ به ٣٠٠ هزار شغل خواهد رسید و برای این کار ١٠هزار میلیارد تومان از منابع ستاد اجرایی فرمان امام تخصیص خواهد یافت. نوروزی افزود: هدف‌گیری ستاد برای ایجاد 350هزار شغل در سال1401 توسط بنیاد برکت و سایر زیرمجموعه‌هاست. سرپرست ستاد اجرایی با اشاره به نام‌گذاری سال1401 افزود: ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه فعالیت دانش‌بنیان همواره یکی از تشکیلات پیشرو بوده و درحال حاضر4٠٠ بنگاه دانش بنیان در کشور داریم و قصد داریم فعالیت دراین حوزه را امسال 4 برابر افزایش دهیم. وی افزود: امسال ٧ هزار میلیارد تومان را به حوزه دانش بنیان اختصاص داده‌ایم. آیت‌الله صدیقی، امام جمعه‌ موقت تهران نیز دراین مراسم اظهار کرد: خداوند به اقدامات این ستاد انقلابی و جهادی برکت دهد که در تمام زمینه‌ها مشغول فعالیت و خدمت به مردم هستید. امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اولویت‌بندی امور به بانک اطلاعاتی نیاز دارد که همه نقاط را بشناسید و نخبگان آن مناطق را پیدا کنید و ازطریق ارتباط با آنها بدانید نیازها و اولویت‌های آن استان یا روستا چه چیزهایی هستند. در ادامه این مراسم از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با استان‌های خوزستان، گیلان و ایلام چند پروژه مذهبی و فرهنگی به بهره‌برداری رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان