بازیگرانی که برای نقش‌های ابرقهرمانی مد نظر بودند

در حال حاضر، فیلم‌های ابرقهرمانی و بر اساس کتاب‌های کمیک، نقش بزرگی در کارنامه هنری بازیگران دارند. چراکه فیلم‌های دی‌سی و مارول، توجه بینندگان زیادی را به خود جلب می‌کنند. از همین رو، انتخاب بازیگر برای نقش‌های ابرقهرمانی،‌ کاری دشوار است.

بازیگرانی که برای نقش‌های ابرقهرمانی مد نظر بودند

در حال حاضر، فیلم‌های ابرقهرمانی و بر اساس کتاب‌های کمیک، نقش بزرگی در کارنامه هنری بازیگران دارند. چراکه فیلم‌های دی‌سی و مارول، توجه بینندگان زیادی را به خود جلب می‌کنند. از همین رو، انتخاب بازیگر برای نقش‌های ابرقهرمانی،‌ کاری دشوار است.

در این مطلب، به معرفی 10 بازیگری خواهیم پرداخت که برای نقش‌های ابرقهرمانی برجسته‌ای مد نظر بودند.

جیسون موموآ در نقش درکس

Jason Momoa As Drax the Destroyer

Jason Momoa As Drax the Destroyer

جیسون موموآ قبل از اینکه برای ایفای نقش آکوامن انتخاب شود،‌ برای بازی در نقش درکس در فیلم‌های نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) تست داده بود. با این حال، جیسون موموآ در نهایت این نقش را قبول نکرد تا در نهایت، نقش درکس در دنیای سینمایی مارول به دیو باتیستا (Dave Bautista) برسد.

لئوناردو دی کاپریو در نقش مرد عنکبوتی

Leonardo DiCaprio As Spider-Man

Leonardo DiCaprio As Spider-Man

مرد عنکبوتی، بدون شک یکی از برجسته‌ترین و نمادین‌ترین ابرقهرمان‌ها به شمار می‌رود. لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) اظهار داشته است که او در دهه 90 میلادی قرار بوده تا در نقش مرد عنکبوتی بازی کند اما در نهایت، این فیلم ساخته نشده بود. با این حال، او گفته است که برای فیلم مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی (Sam Raimi) در اوایل دهه 2000، دوست صمیمی‌اش یعنی توبی مگوایر (Tobey Maguire) را برای نقش مرد عنکبوتی پیشنهاد داده است. پس از مگوایر نیز اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) و تام هالند (Tom Holland) نقش مرد عنکبوتی را بازی کرده‌اند.

سرشه رونان در نقش اسکارلت ویچ

Saoirse Ronan As Scarlet Witch

Saoirse Ronan As Scarlet Witch

با اینکه واندا ماکسیموف در فیلم‌های انتقام‌جویان (Avengers) حضور زیادی ندارد اما سریال وانداویژن (WandaVision)، نشان داد که این کاراکتر در بین مخاطبان از محبوبیت بالایی برخوردار است. نقش‌آفرینی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در نقش اسکارلت ویچ واقعا خارق‌العاده است اما قبل از او، سرشه رونان (Saoirse Ronan) برای ایفای این نقش مد نظر بوده است. ظاهرا، نویسنده فیلم انتقام‌جویان: عصر آلترون (Avengers: Age of Ultron) یعنی جاس ویدون (Joss Whedon)، به هنگام نوشتن فیلم‌نامه این اثر، سرشه رونان را برای این نقش تصور می‌کرده است و طراحی‌های اولیه از این کاراکتر نیز بر اساس او بوده‌اند اما او در نهایت، این نقش را قبول نکرده است.

امیلی بلانت در نقش بیوه سیاه

Emily Blunt As Black Widow

Emily Blunt As Black Widow

نقش‌آفرینی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در نقش جاسوس روسی، تماشایی و به‌یادماندنی است. این کاراکتر در طی دوران حضور خود در دنیای سینمایی مارول، توانست تا قوس داستانی قابل‌توجهی داشته باشد. با این حال،‌ قبل از انتخاب اسکارلت جوهانسون برای نقش بیوه سیاه،‌ امیلی بلانت (Emily Blunt) برای این نقش مد نظر بوده است. بنابر گفته خود امیلی بلانت، به دلیل تداخل فیلمبرداری فیلم مرد آهنی 2 (Iron Man 2) با یک فیلم دیگر، او قادر نبوده تا نقش بیوه سیاه را قبول کند.

الکساندر اسکاشگورد در نقش ثور

Alexander Skarsgård As Thor

Alexander Skarsgård As Thor

شخصیت ثور برای مدتی طولانی است که در دنیای سینمایی مارول حضور دارد و کریس همسورث (Chris Hemsworth) اولین بازیگر این دنیای سینمایی به شمار می‌رود که چهار فیلم اختصاصی دارد. بازیگر سوئدی، الکساندر اسکاشگورد (Alexander Skarsgård) بسیار شبیه به یک خدای شمالی است و برای ایفای نقش ثور مد نظر بوده است. بنابر گزارش‌ها، او با مدیر استودیو مارول یعنی کوین فایگی (Kevin Feige) و همچنین کارگردان فیلم «ثور» یعنی کنت برانا (Kenneth Branagh) دیدار کرده است و حتی، لباس را نیز بر تن کرده بود اما در نهیات، این نقش به کریس همسورث رسید.

جان کرازینسکی در نقش کاپیتان آمریکا

John Krasinski As Captain America

John Krasinski As Captain America

شخصیت کاپیتان آمریکا، شخصیتی برجسته و نمادین در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود و کریس ایوانز (Chris Evans) موفق شده تا به خوبی این نقش را به تصویر بکشد. با این حال، قبل از او، جان کرازینسکی (John Krasinski) برای این نقش مد نظر بوده است. در حقیقت، جان کرازینسکی حتی در مقطعی، لباس کاپیتان آمریکا را نیز برتن کرده بود. هر چند، در نهایت، این نقش به کریس ایوانز رسید.

تام کروز در نقش مرد آهنی

Tom Cruise As Iron Man

Tom Cruise As Iron Man

یکی از به یادماندنی‌ترین کاراکترهای دنیای سینمایی مارول، شخصیت مرد آهنی با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) است. او یکی از دلایلی است که موفقیت دنیای سینمایی مارول را تضمین کرد و تصور کردن بازیگر دیگری در این نقش واقعا سخت است. با این حال، قبل از رابرت داونی جونیور،‌ تام کروز (Tom Cruise) برای ایفای نقش تونی استارک مد نظر بوده است. با این حال، تام کروز به دلایلی تصمیم گرفت تا این نقش را نپذیرد.

ساندرا بولاک در نقش واندر وومن

Sandra Bullock As Wonder Woman

Sandra Bullock As Wonder Woman

در دنیای سینمایی دی‌سی، واندر وومن از جمله کاراکترهای برجسته به شمار می‌رود و گل گدوت (Gal Gadot) به خوبی توانسته است تا این نقش را به نمایش در بیاورد. گل گدوت در دو فیلم مستقل واندر وومن بازی کرده است و در فیلم لیگ عدالت (Justice League) نیز حضور داشته است. هر چند، بنابر گزارش‌ها، در سال 1999 میلادی، کمپانی برادران وارنر به دنبال ساخت فیلم واندر وومن با بازی ساندرا بولاک (Sandra Bullock) بوده است. با این حال، ظاهرا ساندرا بولاک اصلا به این نقش علاقه‌ای نداشته است.

کیلین مورفی در نقش بتمن

Cillian Murphy As Batman

Cillian Murphy As Batman

در تاریخ سینما، نقش بتمن را بازیگرهای مختلفی به تصویر کشیده‌اند و آخرین مورد آن نیز رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در فیلم بتمن (The Batman) است. کیلین مورفی (Cillian Murphy) از جمله بازیگران مد نظر برای نقش بتمن بوده است اما در نهایت، این نقش به کریستین بیل (Christian Bale) رسیده بود. در همان فیلم‌ها، کیلین مورفی نقش اسکرکرو را بازی کرده است.

واکین فینیکس در نقش دکتر استرنج

Joaquin Phoenix As Dr. Strange

Joaquin Phoenix As Dr. Strange

بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) برای اولین بار در نقش دکتر استرنج در فیلمی به همین نام در سال 2016 میلادی و به کارگردانی اسکات دریکسون (Scott Derrickson) حضور یافت. با این حال، دکتر استرنج تاکنون در پنج فیلم دنیای سینمایی مارول بازی کرده است و فیلم «دکتر استرنج 2» نیز قرار است در سال 2022 میلادی اکران شود. با این حال، قبل از بندیکت کامبربچ، واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) برای نقش دکتر استرنج مد نظر بوده است. مذاکراتی بین فینیکس و استودیو مارول صورت گرفته بود اما در نهایت، فینیکس تصمیم گرفت تا این نقش را قبول نکند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان