ایده های ساخت کاردستی با گیره برای کودکان و نوجوانان

با استفاده از گیره می توان به راحتی کاردستی های بسیار زیبا ساخت و یا طریقه درست کردن آن را به کودکان آموزش داد. از این رو در این مطلب می توانید، ساخت انوع کاردستی با گیره را مشاهده کنید.

ایده های ساخت کاردستی با گیره برای کودکان و نوجوانان

یکی از تفریحات کودکان می تواند، ساختن کاردستی باشد. بنابراین والدین با جستجو در سایت های مختلف به راحتی می توانند، نمونه های زیبا از انواع کاردستی با استفاده از وسایل مختلف را مشاهده نمایند و به کودکان در زمینه ساخت کاردستی مورد نظر و یا الگو برداری از آن، جهت ساخت کاردستی جدید کمک کنند. در ادامه تصاویری از انواع کاردستی با گیره را ملاحظه می کنید.

یکی از وسایلی که می توان با استفاده از آن کارهای دست ساز متنوع ساخت، گیره می باشد. از این رو در ادامه، آرگا نمونه های جالب از خلاقیت با گیره را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی
  •  بلیط کیش

ایده های خلاقانه برای ساخت کاردستی های کارآمد

خلاقیت های زیبا برای ساخت کاردستی با گیره

با استفاده از گیره و فراهم کردن وسایل ساده دیگری نظیر چسب، کاغذ، نخ کاموا، چشم عروسکی، ماژیک، چشم پلاستیکی، قیچی، دکمه، درب بطری پلاستیکی، سیم مفتول تزیینی، نی، کاغذ رنگی، مقوا، چوب بستنی و پنبه می توان مدل های بامزه از انواع حیوانات، هواپیما، ماشین و … ساخت.

اولین نوع وسیله ساخته شده با گیره، کاردستی موش می باشد، که برای ساخت این کار دست ساز نیاز به یک عدد گیره، دو عدد درب بطری پلاستیکی، دو عدد چشم عروسکی، مقداری نخ کاموا قهوه ای رنگ، چسب، ماژیک و پنبه نیاز دارید. برای ساخت آن ابتدا باید با استفاده از ماژیک گیره را به رنگ دلخواه رنگ آمیزی کنید. سپس با توجه به تصویر زیر چشم عروسکی، درب بطری، پنبه و نخ کاموا را به گیره بچسبانید.

مراحل ساخت کاردستی موش ساده برای کودکان

کاردستی پروانه یکی دیگر از انواع کار دست ساز می باشد، که با استفاده از گیره، کاغذ رنگی، چشم عروسکی، مفتول تزیینی و چسب می توان آن را همانند نمونه زیر ساخت.

ساخت پروانه با گیره

برای ساخت پرنده به تعدادی پر رنگ شده، گیره لباس رنگ شده، چشم عروسکی، مقداری نمد یا فوم و چسپ نیاز دارید، که با توجه به مراحل ساخت آن در ادامه، به راحتی این پرنده های زیبا را بسازید.

کاردستی با گیره

انواع کاردستی حیوانات با گیره و وسایل سادهمراحل ساخت پرنده با گیره لباس

نمونه های دیگری از انواع وسایل دست ساز با گیره را می توانید، در این بخش ملاحظه کنید. که با تماشای هر یک از آن ها، به آسانی می توانید در منزل آن ها را بسازید.

مدل ساخت موش بامزه با استفاده از گیره و نمد

انواع کاردستی های زیبا با گیره مدل ساخت وسایل کارآمد با گیره لباس

کاردستی با گیرهترفندهای جالب برای ساخت کاردستی

ساخت کوسه با گیرهساخت کوسه با استفاده از گیره چوبی

خلاقیت در ساخت کاردستی تخم مرغ

   ساخت مار با استفاده از گیره لباس

ساخت جدیدترین کاردستی با استفاده از گیرهساخت کاردستی ماشین مسابقه با استفاده از ایده جدید

مدل ساخت پروانه با گیره لباس

مدل پروانه ساخته شده زیبا از گیره کاغذ

ایده ساخت پروانه با گیره پلاستیکی

ساخت پروانه های خوردنی با گیره

کاردستی هواپیما با وسایل ساده و در دسترس

ساخت تابلو با رگال و گیره

انواع خلاقیت جدید از گیره های کاغذ و پلاستیکی

ساخت کاردستی با استفاده از وسایل ساده و در دسترس علاوه بر اینکه یک سرگرمی مفید و جذاب می باشد، می تواند تاثیر زیادی در رشد استعدادها و خلاقیت کودکان داشته باشد، ایده های جالب و متنوع زیادی برای کاردستی های کودکانه وجود دارد؛ ساخت کاردستی با مقوا، کاردستی با چوب بستنی و … نمونه هایی ا ز انواع خلاقیت ساده برای بچه ها است، در اینجا قصد داریم تصاویر دیگری از یک نوع کاردستی های خلاقانه و ساده را در اختیارتان قرار دهیم، بنابراین برای الگو گرفتن از این ایده های جذاب ساخت کاردستی می توانید در ادامه همراه ما شوید.

انواع خلاقیت با گیره

انواع کاردستیهای خلاقانه با استفاده از بسیاری از وسایل دور ریختنی همچون گیره پلاستیکی، گیره سر، گیره کاغذ و … وجود دارد، ساخت این کاردستیها اصلا سخت نیست و تنها با کمی ذوق و خلاقیت می توان وسایل تزئینی، کاربردی و یا اسباب بازی های خلاقانه و زیبایی برای کودکانتان بسازید؛ دستبند دخترانه با استفاده از گیره کاغذ رنگی یکی از انواع خلاقیت های جذاب و در عین حال زیبا می باشد، ساخت آن بسیار ساده است. در تصاویر بالا نمونه های متنوعی از این نوع کاردستیهای جالب را مشاهده کردید، اکنون در اینجا انواع دیگر خلاقیت با گیره قرار داده ایم که در صورت تمایل می توانید با کمی دقت در این تصاویر ایده ساخت انها را بدست آورده و کاردستیهای زیبایی در منزل بسازید.

خلاقیت جالب با گیره خلاقیت کودکانه با گیره تصاویر خلاقیت با گیره خلاقیت بامزه با گیره خلاقیت متفاوت با گیره کاردستی با گیره کاغذ خلاقیت با گیره سر خلاقیت با گیره پلاستیکی خلاقیت مار با گیره خلاقیت حشره با گیره انواع کاردستی با گیره

از این که در این مطلب با ساخت انواع کاردستیهای زیبا و جالب با گیره همراه شدید، سپاسگزاریم. شما می توانید با مراجعه به مطالب قبلی آرگا از دیگر کارهای دست ساز زیبا با استفاده از وسایل ساده و دور ریختنی دیدن نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان