بهترین انیمیشن‌های استودیو دریم‌ورکس

استودیو دریم‌ورکس موفق شده تا در جهان انیمیشن، جایگاهی برجسته بدست بیاورد. رقابت این استودیو با دیزنی بسیار دیدنی است و نتیجه آن نیز خلق آثاری خارق‌العاده و تماشایی شده است

بهترین انیمیشن‌های استودیو دریم‌ورکس

استودیو دریم‌ورکس موفق شده تا در جهان انیمیشن، جایگاهی برجسته بدست بیاورد. رقابت این استودیو با دیزنی بسیار دیدنی است و نتیجه آن نیز خلق آثاری خارق‌العاده و تماشایی شده است. به تازگی، انیمیشن بچه‌های بد (The Bad Guys) از استودیو دریم‌ورکس روی پرده سینماها اکران شده و از همین رو در این مطلب قرار است نگاهی به بهترین انیمیشن‌های استودیو دریم‌ورکس داشته باشیم. همراه با ما باشید.

10. انیمیشن ماداگاسکار: فرار به آفریقا

Madagascar: Escape 2 Africa

Madagascar: Escape 2 Africa

در انیمیشن ماداگاسکار: فرار به آفریقا (Madagascar: Escape 2 Africa)، همانند بسیاری دیگر از انیمیشن‌های استودیو دریم‌ورکس، برخی از بزرگترین ستاره‌های هالیوودی برای صداپیشگی انتخاب شده‌اند. به دنبال موفقیت فیلم اول، بن استیلر (Ben Stiller)، کریس راک (Chris Rock)، دیوید شوییمر (David Schwimmer)، جدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith)، ساشا بارن کوهن (Sacha Baron Cohen) و … بار دیگر در نقش‌های دوست‌داشتنی خود صداپیشگی کردند.

9. انیمیشن بر آب رفته

Flushed Away

Flushed Away

انیمیشن بر آب رفته (Flushed Away)، یکی از آثار آندرریتد این فهرست به شمار می‌رود. در این فیلم، استودیو دریم‌ورکس با آردمن همکاری کدرتا اولین فیلم انیمیشن تماما کامپیوتری آردمن را بسازند. صداپیشگان این انیمیشن شامل هیو جکمن (Hugh Jackman)، کیت وینسلت (Kate Winslet)، شین ریچی (Shane Richie)، بیلی نای (Bill Nighy)، اندی سرکیس (Andy Serkis)، ایان مک‌کلن (Ian McKellen) و ژان رینو (Jean Reno) است. با اینکه این فیلم بسیار مورد استقبال منتقدان و همچنین طرفداران قرار گرفته بود اما در گیشه چندان خوب عمل نکرد.

8. انیمیشن انتز

Antz

Antz

انیمیشن انتز (Antz) دست چندین هفته قبل از انیمیشنی از کمپانی دیزنی روی پرده سینماها اکران شده بود. هر دو فیلم شباهت‌های زیادی به یکدیگر داشتند و داستان آن‌ها نیز در مورد حشرات بوده است. با این حال، انیمیشن «انتز»، به نوبه خود، اثری برجسته، اغلب خنده‌دار است که توانست تا تحسین منتقدان را بدست بیاورد. از جمله صداپیشگانی که در این اثر حضور دارند می‌توان به وودی الن (Woody Allen)، شارون استون (Sharon Stone)، سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) و جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) اشاره کرد.

7. انیمیشن غارنشین‌ها

The Croods

The Croods

انیمیشن غارنشین‌ها (The Croods)، اثری کمدی و بسیار زیبا به شمار می‌رود که به خوبی توانسته تا احساسات، اکشن، ماجراجویی و طنز را با یکدیگر ترکیب نمایند. در این انیمیشن، نیکلاس کیج (Nicolas Cage) و اما استون (Emma Stone) توانستند تا در نقش‌های خود بدرخشند. انیمیشن «غارنشین‌ها» همانطور که از نامش پیدا است،‌ داستان خانواده‌ای ماقبل تاریخی را بازگو می‌کند. همانند بسیاری از دیگر آثار موفق استودیو دریم‌ورکس، انیمیشن «غارنشین‌ها» پس از موفقیت به فرنچایزی بزرگ تبدیل شده است.

6. انیمیشن پاندای کونگ فو کار

Kung Fu Panda

Kung Fu Panda

به دلیل موفقیت‌های آثار قبلی استودیو دریم‌ورکس، انتظارها از انیمیشن جدید آن‌ها بسیار زیاد بود. در انیمیشن پاندای کونگ فو کار (Kung Fu Panda)، بازیگران برجسته‌ای حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به جک بلک (Jack Black)، داستین هافمن (Dustin Hoffman)، آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، ست روگن (Seth Rogen)، لوسی لیو (Lucy Liu) و جکی چان (Jackie Chan) اشاره کرد. به دنبال انیمیشن اصلی، چندین دنباله، سریال و انیمیشن کوتاه از آن ساخته شده است.

5. انیمیشن گربه چکمه پوش

Puss In Boots

Puss In Boots

یکی از کاراکترهای جدیدی که در فیلم‌های شرک (Shrek) به تصویر کشیده شده بود، شخصیت گربه چکمه پوش بود. صداپیشگی این شخصیت را آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) در دست داشته بود و پس از آن، این شخصیت در بین طرفداران بسیار محبوب شد. محبوبیت این کاراکتر سبب شد تا نسخه فرعی از آن تحت عنوان گربه چکمه پوش (Puss In Boots) ساخته شود که به ماجراجویی‌های این گربه می‌پردازد. این انیمیشن، ترکیبی لذت‌بخش از اکشن، ماجراجویی و کمدی بود و آنتونیو باندراس نیز بار دیگر توانست تا صداپیشگی جذابی از خود به جای بگذارد.

4. انیمیشن نفرت‌انگیز

Abominable

Abominable

متاسفانه، بسیاری از افراد از انیمیشن نفرت‌انگیز (Abominable) خبر ندارند. این اثر درخشان و برجسته، سرشار از ماجراجویی‌های مختلف است. این اثر، یکی از زیباترین انیمیشن‌ها و احساسی‌ترین فیلم‌های دهه به شمار می‌رود اما کمتر مورد توجه قرار گرفته است. منتقدان نیز از این اثر بسیار استقبال کرده بودند و آن را ستایش کردند. هر چند، موفقیت این انیمیشن در گیشه چندان زیاد نبوده است. اما شنیده حاکی از آن هستند که قرار است سریالی انیمیشنی بر اساس آن ساخته شود.

3. انیمیشن فرار مرغی

Chicken Run

Chicken Run

انیمیشن فرار مرغی (Chicken Run)، اثری برجسته به شمار می‌رود. سبک انیمیشن‌سازی این اثر به صورت استاپ موشن است و در نوع خود، شاهکاری برجسته محسوب می‌شود. در انیمیشن «فرار مرغی»، مل گیبسون (Mel Gibson) صداپیشگی شخصیت اصلی را بر عهده دارد. این انیمیشن در سراسر جهان مورد استقبال و تحسین قرار گرفت؛ توجه به جزئیات، طنز هوشمندانه و همچنین داستانی تامل‌برانگیز از نکات برجسته این فیلم به شمار می‌رود. انیمیشن «فرار مرغی»، یکی از بهترین آثار استودیو دریم‌ورکس و یکی از بهترین انیمیشن‌های تاریخ سینما محسوب می‌شود.

2. انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم

How to Train Your Dragon

How to Train Your Dragon

انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم (How to Train Your Dragon)، از لحاظ جلوه‌های بصری فانتزی، فوق‌العاده است. اتفاقات این انیمیشن بر اساس اساطیر وایکینگی است. انیمیشن‌سازی برجسته، سکانس‌های اکشن خارق‌العاده، طنز عالی، احساسات برجسته و موسیقی متن گوشنواز در کنار صداپیشگانی همچون جی باروچل (Jay Baruchel)، جرارد باتلر (Gerard Butler)، کریگ فرگوسن (Craig Ferguson)، آمریکا فررا (America Ferrera)، جونا هیل (Jonah Hill) و تی جی میلر (T.J. Miller)، این اثر را به انیمیشن خارق‌العاده تبدیل کرده است.

1. انیمیشن شرک

Shrek

Shrek

انیمیشن شرک (Shrek)، اثری فوق‌العاده و ماندگار به شمار می‌رود. کیفیت بالای انیمیشن سازی در کنار داستان‌های دوستانه و خانوادگی آن و همچنین داشتن کاراکترها خاطره‌انگیز، از جنبه‌های برجسته انیمیشن «شرک» محسوب می‌شود. این اثر با برداشتی طنز از داستان‌های کلاسیک، موفق شده تا مورد توجه بینندگان زیادی قرار بگیرد. از جمله صداپیشگان این انیمیشن می‌توان به مایک مایرز (Mike Myers)، ادی مورفی (Eddie Murphy) و کامرون دیاز (Cameron Diaz) اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر