۵ تا از زیباترین عینک های آفتابی ترند ۲۰۲۲

زیباترین عینک های آفتابی ترند ۲۰۲۲ را باید بشناسید چرا که تابستان امسال را قرار است با یک استایل و سبک متفاوت شروع کنید! و البته هیچ چیز به اندازه عینک آفتابی نمی‌تواند استایل، سلیقه و علایق شخصی شما را نشان بدهد

5 تا از زیباترین عینک های آفتابی ترند 2022

زیباترین عینک های آفتابی ترند 2022 را باید بشناسید چرا که تابستان امسال را قرار است با یک استایل و سبک متفاوت شروع کنید! و البته هیچ چیز به اندازه عینک آفتابی نمی‌تواند استایل، سلیقه و علایق شخصی شما را نشان بدهد. عینک آفتابی اگرچه یک بخش کوچک از استایل شما است، اما در اولین نگاه به چشم می‌آید و قدرت زیادی در تأثیرگذاری بر دیگران دارد. ترندهای عینک آفتابی 2022 بسیار زیاد و متنوع است و همین موضوع انتخاب را سخت می‌کند. به همین دلیل ما 5 تا از زیباترین عینک‌های آفتابی ترند 2022 را در اینجا به شما معرفی می‌کنیم.

زیباترین عینک آفتابی برای بهار و تابستان 2022

به جرأت می‌توان گفت که ترند امسال عینک آفتابی تجملاتی است. به نظر می‌رسد مدل‌هایی که بیشتر جلب توجه می‌کنند و یا حتی کمی عجیب و متفاوت هستند، مورداستقبال قرار گرفته اند. 5 تا از زیباترین این مدل‌ها که می‌تواند انتخاب شما هم باشدی عبارتنداز:

  1. عینک آفتابی چندضلعی

به نظر می‌رسد مدل‌های چند ضلعی عینک آفتابی تا مدت‌ها محبوب و ماندگار هستند. این مدل که تابستان 2021 نیز بسیار پرطرفدار بود، تابستان 2022 نیز سلطان خیابان‌ها خواهد بود. البته Slim Shades تفاوت‌های جزئی با نسخه های سال قبل دارد.

عینک چند ضلعی

مدل Slim Shade امسال به کوچکی و باریکی نسخه های قبلی نیست. این مدل عینک امسال با قاب ضخیم‌ و پهن طراحی شده است. همچنین هیچ محدودیتی برای رنگ این مدل عینک وجود ندارد. عینک آفتابی مستطیل چند ضلعی هرگز از مد روز خارج نمی‌شود و امسال با رنگ‌های قرمز، آبی یا سبز نیز وارد بازار خواهد شد.

عینک آفتابی slim Shade در بیشتر چهره ها عالی به نظر می‌رسد. مهم نیست که چه مدل مو، رنگ پوست یا سبکی در لباس پوشیدن دارید؛ به هر حال این عینک ظاهر شما را زیباتر خواهد کرد. با این وجود عینک موردنظر در چهره های بیضی و گرد به شدت دلربا دیده می‌شود.

  1. عینک آفتابی نئون

یکی از ترندهای امسال که قرار است همه جا به چشم بخورد، عینک آفتابی نئون Neon با شیشه های رنگی است. این مدل عینک به خصوص در رنگ‌های زرد، نارنجی و صورتی در ظاهری بسیار جذاب‌تر از سال‌های گذشته وارد بازار شده است. رنگ های روشن و شاد که استایل دهه 90 میلادی را یادآور می‌شود، نه تنها در عینک آفتابی بلکه در لباس هم دیده می‌شود. بهترین راه به کار گیری این رنگ ها در عینک استفاده از مدل های بدون طوقه است که یکی دیگر از ترندهای امسال محسوب می‌شود.

عینک نئونی

عینک آفتابی رنگی یا نئون در تابستان با استایل های مختلف ست می‌شود. فقط کافی است در هماهنگ کردن رنگ‌ها دقت کنید. جذاب‌ترین عینک‌های نئون به اضافه ده ها عینک آفتابی جدید دیگر در فروشگاه لوناتو _ مرجعه تخصصی عینک و لنز _ منتظر شما است تا از بین آن انتخاب کنید. در ضمن خدمات فروش عینک آفتابی در لوناتو رضایت قبلی و اطمینان از انتخاب را برای شما به دنبال خواهد داشت.

  1. عینک آفتابی سفید

اگر فکر می‌کنید عینک آفتابی نئون زیادی جلب توجه می‌کند، این ترند را امتحان کنید. عینک آفتابی سفید کمتر از مدل نئون مد روز نیست. عینک آفتابی سفید به خصوص وقتی با قاب پهن و لنز مدل کلاسیک ترکیب می‌شود، نتیجه فوق‌العاده خواهد بود. بزرگترین طراحان مد در کت واک آثار خود و همچنین سلبریتی‌ها در عکس‌های صفحه اینستاگرام خود، به وفور از عینک آفتابی سفید استفاده می‌کنند.

عینک آفتابی سفید

عینک سفید برای پوست برنزه محشر به نظر می‌رسد. و البته این مدل برای هر استایل مربوط به تابستان همین کارکرد را دارد!

  1. عینک آفتابی مشکی

در تضاد کامل با عینک آفتابی سفید، عینک آفتابی مشکلی یکی از ترندهای عینک سال 2022 است. شاید عینک آفتابی سیاه مثل عینک نئون یا سفید سر و صدا نکند، اما آهسته و پیوسته و البته با قدرت کار خودش را می‌کند. عینک آفتابی سیاه با استایل سراسر مشکلی جذابیت و در عین حال مرموزی خاصی به شما می‌دهد.

عینک آفتابی سیاه همیشه یکی از محبوب‌ترین‌های بازار این محصول است؛ چراکه با هر رنگ پوست، شکل صورت، مدل مو و حتی سبک لباس پوشیدنی سازگاری دارد.

  1. عینک آفتابی مونو لنز و شیلد

عینک آفتابی محبوب جنیفر لوپز یعنی مونو لنز به بازار رقابت محبوب‌ترین مدل عینک آفتابی بازگشته است. عینک آفتابی مونو لنز و شیلد قرار است در آینده محبوب‌تر هم بشود چراکه عینک‌های پهن و بزرگ یکی دیگر از ترندهای 2022 است. البته عینک آفتابی مینیمال نیز به اندازه عینک آفتابی بزرگ محبوبیت دارد و البته این بازی دنیای مد است!

عینک مونو لنز شیلد

اگر فکر می‌کنید عینک آفتابی مونو لنز و شیلد به طور افراطی بزرگ است و یا فقط برای افراد خاص ساخته می‌شود، سخت در اشتباهید. کافی است این مدل را با اعتماد به نفس کامل بپوشید و نگاهتان را تغییر دهید تا متوجه زیبایی و جذابیت آن بشوید. ما در فروشگاه عینک لوناتو امکان امتحان کردن این مدل عینک و یا حتی مدل‌های دیگر را درب منزلتان فراهم می‌کنیم. سپس تنها در صورت انتخاب یکی از مدل‌ها هزینه را پرداخت می‌کنید. در غیر اینصورت عینک‌ها را بدون دریافت هیچ هزینه ای برمی‌گردانیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان