بهترین فیلم‌های انتقام‌جویانه

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین فیلم‌های انتقام‌جویانه را به شما معرفی کنیم.

بهترین فیلم‌های انتقام‌جویانه

تماشای فیلم‌هایی که داستانی انتقام‌جویانه دارند، همیشه هیجان‌انگیز و جذاب است؛ جدای از داستان جالب، این آثار سینمایی، سکانس‌های اکشن خیره‌کننده‌ای دارند که باعث می‌شود تا مخاطبان از تماشای آن‌ها بیشتر لذت ببرند.

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین فیلم‌های انتقام‌جویانه را به شما معرفی کنیم.

10. فیلم وی مثل وندتا

V for Vendetta (2005)

V for Vendetta (2005)

فیلم وی مثل وندتا (V for Vendetta)، از جمله فیلم‌های دوست‌داشتنی و محبوب به شمار می‌رود؛ این فیلم انتقام‌جویانه، داستان زنی جوان به نام ایوی را دنبال می‌کند که یک شب از خانه بیرون می‌رود و مشکلاتی برای خودش ایجاد می‌کند. مرد نقاب‌دار و مرموزی به نام وی، او را نجات می‌دهد؛ در همین حین، ایوی متوجه می‌شود که این مرد مصمم است تا انقلابی علیه دولت در لندن آغاز کند. فیلم «وی مثل وندتا»، اثری هیجان‌انگیز و جذاب است که در تمام لحظات خود، بیننده را به وجد می‌آورد.

9. فیلم من شیطان را دیدم

I Saw the Devil (2010)

I Saw the Devil (2010)

فیلم من شیطان را دیدم (I Saw the Devil)، محصول کره جنوبی و سال 2010 میلادی است؛ در این فیلم، لی بایونگ هون (Lee Byung-Hun) نقش مردی را بازی می‌کند که سر همسرش در درون رودخانه‌ای کشف می‌شود. حالا، این مرد مصمم است تا انتقام مرگ همسرش را بگیرد و نسبت به این موضوع، وسواس شدیدی پیدا می‌کند. لی بایونگ هون موفق شده تا نقش خود را به خوبی به تصویر بکشد و با نقش‌آفرینی خود، بیننده را به خود همراه کرده است.

8. فیلم جان ویک

John Wick (2014)

John Wick (2014)

تقریبا همه از نقش‌آفرینی کیانو ریوز (Keanu Reeves) در فیلم جان ویک (John Wick) خبر دارند. در این فیلم، جان ویک زندگی جنایتکارانه خود را پشت سر می‌گذارد تا به همراه همسرش در آرامش زندگی کند؛ با این حال،‌ همسرش ناگهان از دنیا می‌رود و همین باعث ناراحتی جان می‌شود. پسر یک رئیس مافیا به خانه جان ویک می‌آید و علاوه بر سرقت ماشین او، سگش را نیز می‌کشد. همین نیز باعث می‌شود تا جان ویک به دنبال انتقام گرفتن از این شخص باشد. فیلم «جان ویک»، اثری هیجان‌انگیز و سرشار از سکانس‌های جذاب و تماشایی است.

7. فیلم هالووین

Halloween (2018)

Halloween (2018)

فیلم‌های زیادی در مجموعه فیلم‌های هالووین (Halloween) روی پرده سینماها اکران شدند ولی هیچ کدام یک از آن‌ها نتوانستند تا همانند فیلم اول که در حدود چهل سال پیش اکران شده بود، جذاب و تماشایی باشند. با این حال، فیلم «هالووین» سال 2018 میلادی، موفق شد تا همانند فیلم اصلی، نمادین و برجسته باشد. در فیلم اصلی، مایکل مایرز به لوری استرود و محله او حمله کرده بود؛ در این فیلم نیز مایکل مایرز بار دیگر بازگشته تا وحشت را به شهر بیاورد. با این حال، لوری استرود این بار آماده است تا در برابر او بایستد و او را نابود سازد.

6. فیلم از گور برخاسته

The Revenant (2015)

The Revenant (2015)

فیلم از گور برخاسته (The Revenant) محصول سال 2015 میلادی، با بازی لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) در نقش اصلی است. او در این فیلم، نقش هیو گلس را بازی می‌کند که توسط خرس گریزلی مورد حمله قرار می‌گیرد و آسیب شدیدی می‌بیند. گروه او قصد دارند تا او را با خود ببرند اما این کار برای آن‌ها دشوار است و همین باعث می‌شود تا او را رها کنند تا بمیرد. در نهایت، هیو موفق می‌شود تا از این موقعیت زنده بیرون بیاید و به دنبال گرفتن انتقام باشد. لئوناردو دی کاپریو برای نقش‌آفرینی خود جایزه اسکار را بدست آورده بود.

5. فیلم بیل را بکش 1 و 2

Kill Bill Vol1 & 2 (2003-2004)

Kill Bill Vol1 & 2 (2003-2004)

فیلم بیل را بکش 1 و 2 (Kill Bill Vol1 & 2) که در سال 2003 و 2004 میلادی اکران شده بودند، داستان زنی به نام براید را دنبال می‌کند که در عروسی خودش توسط رئیس گروه خلافکار سابقش مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد. او پس از اینکه از کما بیرون می‌آید، قصد دارد تا از این شخص که بیل نام دارد، انتقام بگیرد. این داستان هیجان‌انگیز و انتقام‌جویانه، در طی دو فیلم سینمایی به تصویر کشیده بود و توانست تا توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. کارگردانی این فیلم‌ها را کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) برعهده داشته بود.

4. فیلم دختر گمشده

Gone Girl (2014)

Gone Girl (2014)

فیلم دختر گمشده (Gone Girl)، اثری رازآلود و هیجانی است که داستان ناپدید شدن زنی به نام امی را دنبال می‌کند. شوهر این زن به نام نیک متوجه می‌شود که همسرش گم شده و به سرعت، جستجویی برای پیدا کردن او را آغاز می‌کند. با اینکه فیلم «دختر گمشده» در ابتدا شبیه به فیلمی انتقام‌جویانه به نظر نمی‌رسد اما در ادامه و با جلو رفتن داستان، موضوعات بیشتری آشکار می‎‌شوند که هر بیننده‌ای را شوکه می‌کنند. در حقیقت، هدف نهایی امی، آن است تا برای همه چیز از شوهرش انتقام بگیرد.

3. فیلم لندن سقوط کرده است

London Has Fallen (2016)

London Has Fallen (2016)

فیلم لندن سقوط کرده است (London Has Fallen) داستان عضوی از سرویس مخفی به نام مایک بنینگ را دنبال می‌کند که به همراه رئیس جمهور آمریکا به لندن سفر می‌کند تا به صدراعظم تازه فوت کرده انگلیس، ادای احترام کنند. با این حال،‌ آن‌ها توسط گروهی از تروریست‌ها مورد حمله قرار می‌کنند و حالا، مایک باید از رئیس جمهور آمریکا محافظت کند. این اثر سینمایی، سرشار از هیجان است و بیننده‌ها را در تمام مدت به خود جلب می‌کند. فیلم «لندن سقوط کرده است»، اثر انتقام‌جویانه متفاوتی است که در آن، شخصیت‌های منفی به دنبال گرفتن انتقام هستند.

2. فیلم شهامت واقعی

True Grit (2010)

True Grit (2010)

فیلم شهامت واقعی (True Grit)، بازسازی‌ای از فیلمی دیگر است؛ این فیلم، داستان دختری چهارده سال به نام متی را دنبال می‌کند که پدرش توسط قانون‌شکنی به نام تام چینی به قتل رسیده است و حالا او، شخصی به نام کوگبرن را استخدام کرده است تا انتقام پدرش را بگیرد. فیلم «شهامت واقعی» همانند فیلم اصلی، اثری هیجان‌انگیز و برجسته به شمار می‌رود که توانسته تا بیننده‌ها را به خوبی با خودش همراه کند.

1. فیلم مومیایی

The Mummy (1999)

The Mummy (1999)

فیلم مومیایی (The Mummy)، داستان کتاب‌داری مصری به نام اولین را روایت می‌کند که به دنبال هاموناپترا یا شهر مردگان است. فیلم «مومیایی»، یکی دیگر از فیلم‌های انتقام‌جویانه به شمار می‌رود که در آن، شخصیت شرور به دنبال آن است تا انتقام بگیرد. در این فیلم، آمنهوتپ به صورت زنده توسط بادیگاردها فرعون مومیایی شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان