ماهان شبکه ایرانیان

با سیستم های تعلیق بادی معروف سیتروئن خداحافظی کنید

در ماه اکتبر سال ۲۰۰۷ میلادی، کمپانی خودروسازی سیتروئن از برند C۵ رونمایی کرد و تا امسال به تولید و عرضه آن به مشتریان پرداخت، اما بعد از ۱۰ سال بالاخره کمپانی خودروسازی سیتروئن دست از سر C۵ برداشت و خط تولید آن را در کارخانه "پژو سیتروئن" واقع در "رن" فرانسه متوقف کرد، اما در کنار آن سیستم تعلیق معروف هیدروپنوماتیکی شرکت خودروسازی سیتروئن هم به ط ...

در ماه اکتبر سال 2007 میلادی، کمپانی خودروسازی سیتروئن از برند C5 رونمایی کرد و تا امسال به تولید و عرضه آن به مشتریان پرداخت، اما بعد از 10 سال بالاخره کمپانی خودروسازی سیتروئن دست از سر C5 برداشت و خط تولید آن را در کارخانه "پژو سیتروئن" واقع در "رن" فرانسه متوقف کرد، اما در کنار آن سیستم تعلیق معروف هیدروپنوماتیکی شرکت خودروسازی سیتروئن هم به طور کامل از رده خارج شد.
نسل دوم سیتروئن C5 که طی 10 سال به تداوم تولید خود در شرکت خودروسازی سیتروئن ادامه داده بود، در این 10 سال موفق به فروش اسمی 635 هزار دستگاه به مشتریان اروپایی خود شده بود که تنها تولید و تحویل به 435 هزار نفر از آنان محقق شد. با این حال در سال 2016 میلادی این خودروساز فرانسوی موفق به فروش کمتر از 10 هزار دستگاه خودروی C5 به مشتریان اروپایی خود شد تا همین موضوع دلیلی برتوقف تولید C5 و همچنین استفاده بهینه از خط تولید سیتروئن واقع در شهر "رن" فرانسه باشد که به احتمال زیاد جای آن را به یک خودروی هاچ بک مجهز به سیستم محرک هیبریدی خواهند داد.
دلیل اصلی معروف بودن سیستم تعلیق این شرکت بخصوص برای ما ایرانی‌ها، می‌‌تواند استفاده از این نوع سیستم تعلیق بر روی سیتروئن زانتیا باشد که به دلیل داشتن سرعت بالا و همچنین شتاب و سواری نرم به خاطر داشتن سیستم هیدروپنوماتیک که تعادل بسیار بی نظیری نسبت به ماشین‌های کره‌ای به ارمغان می‌آورد، در ایران با استقبال بسیار خوبی همراه شد که با وجود گذشت سال ها از تولید این خودرو در ایران، کماکان طرفداران پروپاقرصی دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان
تبلیغات متنی