برای کوچک کردن شکم ام چه کنم؟

برای کاهش وزن مناسب و کاهش چاقی شکمی کافی است به چند نکته ساده توجه کنید و با رعایت این نکات وزن خود را بر اساس اصول علمی کاهش دهید

برای کوچک کردن شکم ام چه کنم؟
اسموتی گیاهی-پروتئینی بنوشید

به گزارش انتخاب : نوشیدن اسموتی‌های سالم و مقوی مثل اسموتی ترکیبی شیر و خرما می‌تواند به روند کاهش وزن شما کمک زیادی کند. البته مشروط بر آن که شیر پرچرب نباشد و بیش از حد نیز خرما یا شکر اضافه نکنید، شیر سویا نیز از دیگر نوشیدنی‌هایی است که می‌تواند به روند کاهش وزن شما کمک کند.

ماهی بخورید

پروتئین‌های بدون چربی مانند ماهی یک راه عالی برای مبارزه با چربی و تقویت سوخت و ساز بدن است. ماهی شامل مقدار زیادی اسید‌های چرب امگا 3 سالم است و در نتیجه می‌توان یک منبع غنی و مفید و مناسب بای تامین انرژی بدن باشد.

بیشتربخوانید:

روش هایی ساده برای لاغری شکم در 20 روز

 

میوه بخورید

میوه‌های خشک می‌توانند منبع خوبی از مواد مغذی و فیبر باشند. اگر به میوه‌های تازه عادت ندارید می‌توانید میوه خشک بخورید، اما اگر به میوه تازه علاقه مندید، میوه تازه بخورید.


برای کوچک کردن شکم ام چه کنم؟

قبل از خواب دوش بگیرید

برخی پژوهش‌ها نشان می‌دهد که دوش گرفتن می‌تواند تاثیر مثبتی روی سلامتی داشته باشد و حتی اگر این کار را در ساعات پایانی شب انجام دهید، می‌توانید به روند کاهش وزن خود کمک کنید.

برای صبحانه بلغور جو دوسر میل کنید

خوردن بلغور جو دوسر به علت سرشار بودن از سبوس و خواص بالای خود می‌تواند روند فعالیت روده بزرگ را بهبود بخشیده و باعث کاهش التهاب بدن شود.

 بیشتربخوانید:

لاغری 14 روزه با چند ورزش آپارتمانی

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان