شاید گلکسی نوت ۸ سامسونگ نخستین موبایل مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۳۶ باشد

مدتهاست که فبلت پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸ بخشی از اخبار و شایعات دنیای تکنولوژی را به خود اختصاص داده و ویژگی هایی نظیر نمایشگر بیکران ۶

شاید گلکسی نوت 8 سامسونگ نخستین موبایل مجهز به چیپست اسنپدراگون 836 باشد

مدتهاست که فبلت پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 بخشی از اخبار و شایعات دنیای تکنولوژی را به خود اختصاص داده و ویژگی هایی نظیر نمایشگر بیکران 6.3 اینچی، ماژول دوربین دوگانه و اندروید 7.1.1 برای آن پیش بینی شده. یکی از مواردی که می توانست به نقطه قوت نوت 8 تبدیل شود و آن را از رقبا متمایز سازد، تعبیه حسگر اثر انگشت به صورت یکپارچه با نمایشگر بود، اما دیروز خواندید که یکی از مقامات سامسونگ این موضوع را رد کرد.

امروز خبر جدیدی منتشر که به چیپست مورد استفاده در گلکسی نوت 8 می پردازد. در این گزارش، گفته شده فبلت پرچمدار سامسونگ به چیپ مجتمع اسنپدراگون 836 مجهز خواهد شد که البته هنوز به صورت رسمی از سوی کمپانی کوالکام معرفی نشده است.

اسنپدراگون 836 در واقع نسخه بهبود یافته چیپست پریمیوم کنونی کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 محسوب می شود. در این چیپ مجتمع شاهد حضور هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز هستیم که در مقایسه با اسنپدراگون 835 به اندازه 0.05 گیگاهرتز بیشتر شده. همچنین کلاک پردازشگر گرافیکی نیز در چیپست جدید به 740 مگاهرتز می رسد.

ظاهراً گلکسی نوت 8 سامسونگ نخستین موبایل مجهز به اسنپدراگون 836 خواهد بود و پس از آن ال جی V30 و نسل جدید پیکسل های گوگل نیز از آن بهره مند می گردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان