امام جمعه اصفهان:

اسلام برترین آیین‌های تربیتی را دارد/اجرای سند ۲۰۳۰ بی معناست

امام جمعه اصفهان گفت:در شرایطی که برترین آیین‌های تربیتی ایرانی اسلامی را داریم، اجرای سند ۲۰۳۰ و تصمیم‌گیری بیگانگان برای تربیت فرزندان ایرانی امری بی‌معنا و خیالی خام است.

اسلام برترین آیین‌های تربیتی را دارد/اجرای سند 2030 بی معناست

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنانمان در حادثه تروریستی اخیر در روز دوازدهم رمضان امسال اظهار داشت: برخی خودشان را به خواب زده‌اند و پیش از این ادعای مذاکره با داعش را داشتند، رخ دادن این حادثه ناگوار خواب از سر این افراد پراند. جای تردید نیست که بدون دفاع مقدس و بدون نثار خون توسط مدافعان حرم اکنون ایرانی وجود نداشت.

وی افزود: دفاع مقدس به دنیا ثابت کرد ایرانی برای دفاع از دین و کشور خود تا پای جان ایستادگی می‌کند همان گونه که فرزندان پاک این سرزمین در جنگ تحمیلی ایران در برابر یک دنیا، خون پاک خویش را نثار کردند.

تدوین یک نقشه آموزشی توسط عده‌ای بیگانه بی معناست

امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به سند 2030 اشاره کرد و بیان داشت: بر فرض اینکه این سند اصولی مخالف دین و آیین ما نداشته باشد باز هم تدوین یک نقشه آموزشی توسط عده‌ای بیگانه آن هم در شرایطی که ما برترین آیین‌های تربیتی ایرانی اسلامی را داریم بی معنا است.

وی ادامه داد: برخی این مطلب را عنوان کرده‌اند که ما سند 2030 را ادامه می‌دهیم، زمانی که رهبر انقلاب فرمودند این سند را دنبال نکنید این حرف‌ها چه معنا دارد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد ابراز دشت: گرچه دولت اختیاراتی برای وضع قوانین دارد اما این بدان معنا نیست که مملکت در اختیار آنهاست و مردم ما نیز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در همه امور هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه روزه ماه رمضان چهره شیطان را سیاه می‌کند، بیان داشت: روزه‌داری دارای آداب و اعمالی است که غذا نخوردن و آب نیاشامیدن تنها بخشی از آن است.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: تداوم عمل صالح شیطان را نابود می‌کند، در این ماه به طور معمول ما بر اموری مانند قرائت قرآن کریم و یا انجام کارهای خیر مداومت می‌کنیم که باید این رویه را در پس از این ماه مبارک نیز ادامه دهیم.

وی با تبریک ایام ولادت امام حسن (ع) گفت: از فردا آغاز هفته کرامت را در پیش داریم، می‌توانیم  روزه خود را با صدقه دادن محکم‌تر کنیم و باید به این نکته توجه کنیم که انجام هر کار نیک برای رضایت خداوند صدقه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان