عجیب ترین هتل های جهان! + عکس

رزرو اقامتگاه و هتل یکی از مهم‌ترین اقدامات برای سفر است. این‌موضوع در سفر‌های خارجی اهمیت بیشتری دارد و باید برای آن، وقت بگذارید و برنامه‌ریزی منظمی داشته باشید. هتل‌های مختلفی در دنیا وجود دارند که از طریق سایت رزرو هتل خارجی می‌توانید آن‌ها را بررسی کرده و یکی از بهترین موارد را برای سفر خود انتخاب کنید.

عجیب ترین هتل های جهان! + عکس

رزرو اقامتگاه و هتل یکی از مهم‌ترین اقدامات برای سفر است. این‌موضوع در سفر‌های خارجی اهمیت بیشتری دارد و باید برای آن، وقت بگذارید و برنامه‌ریزی منظمی داشته باشید. هتل‌های مختلفی در دنیا وجود دارند که از طریق سایت رزرو هتل خارجی می‌توانید آن‌ها را بررسی کرده و یکی از بهترین موارد را برای سفر خود انتخاب کنید.

در این‌مطلب درباره تعدادی از عجیب‌ترین هتل‌های جهان صحبت خواهیم کرد و شما را تا حدودی با آن‌ها آشنا می‌کنیم. بد نیست بعد از مشخص‌کردن مقصد سفر حتما نگاهی به برخی از این‌هتل‌ها داشته باشید. بسیاری از گردشگران و توریست‌ها برای دیدن خود این‌هتل‌ها ممکن است مقصد سفر خود را تغییر دهند.

اگر دوست دارید درباره هتل‌هایی که خارج از چارچوب رسمی بقیه هتل‌ها هستند، بیشتر بدانید و با آن‌ها آشنا شوید، حتما این‌مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

مجموعه هتل‌های Free Spirit Spheres

کنار ساحل جزیره ونکوور در کانادا هتل‌های Free Spirit Spheres در جنگل بارانی قرار گرفته‌اند. این‌هتل‌ها را می‌توان یکی از عجیب‌ترین و جالب‌ترین هتل‌ها در جهان دانست. خانه‌های هتل به شکل درختی و معلق هستند. شکل آن‌ها کره‌ای است و اقامتی منحصر‌به‌فرد در دل طبیعت را برای میهمانان خود فراهم می‌کند.

برای رسیدن به در وردی هتل‌ها باید قسمتی را به‌صورت پیاده و ازروی ارتفاع و پل‌ها عبور کنید. سه کره درختی در جنگل بارانی منتظر شما هستند تا یکی از ماندگار‌ترین اقامت‌ها را برای شما رقم بزنند. طراحی خلاقانه خانه‌ها شما را برای روز‌ها در‌گیر خود می‌کنند و برای همیشه این‌اقامت را در ذهن خواهید داشت.

عجیب ترین هتل های جهان

هتل آینه‌های مکعبی

یکی دیگر از هتل‌های عجیب و شگرف دنیا هتل آینه‌های مکعبی (Mirrorcube) در سوئد است. هتل فقط پنج اتاق مجزا دارد و برای دسترسی به آن باید به 50‌کیلومتری شهر لولی در شمال سوئد سفر کنید. اتاق‌ها در ارتفاع‌‌‌های 4 و 6‌متری طراحی و ساخته شده‌اند.

اتاق‌های این‌هتل شبیه لانه‌های پرنده‌ها در دل جنگل هستند و شما را به میهمانی چند‌روزه در دل طبیعت دعوت می‌کنند. اتاق زیبای هتل از بیرون با آینه پوشانده شده و تصویر محیط اطراف خود را منعکس می‌کند. اگر به دنبال سایت رزرو خارجی هستید و دوست دارید در هتلی منحصر‌به‌فرد اقامت داشته باشید، هتل آینه‌های مکعبی و دیگر مواردی که در ادامه گفته می‌شود، انتخاب‌های مناسبی برای شما خواهند بود.

هتل زیر‌دریایی در فیجی

یکی از زیبا‌ترین و عجیب‌ترین هتل‌های دنیا هتلی در 12‌متری زیر دریا است. این‌هتل با 24 واحد اقامتی مجزا آماده پذیرایی از میهمانان است. مسافران برای بازدید از اطراف باید از زیر‌دریایی‌های سه‌نفره برای رفت‌وآمد استفاده کنند.

هتل در سواحل فیجی قرار دارد و امکانات مناسبی را برای اقامت مسافران دارد. اگر حس می‌کنید اقامت در این‌هتل‌ها ممکن است هزینه زیادی داشته باشد، می‌توانید فقط یکی از روز‌‎های سفر یا یک شب را از سایت رزرو هتل خارجی برای اقامت در این‌هتل‌ها انتخاب کنید.

هتل زرافه‌ها

یکی از هتل‌های جالب و عجیب دنیا، هتل زرافه‌ها یا خانه زرافه در نایروبی کنیا است. هتل ساختمانی دیدنی و قدیمی دارد و مسافران بسیاری برای اقامت به آن مراجعه می‌کنند.

نکته جالب و هیجان‌انگیز هتل، گله‌ای از زرافه‌ها هستند که در این‌محل زندگی آزادی دارند. شاید برای شما هم جالب باشد که گردن دراز شده زرافه‌ای را هنگام سرو غذا روی میز خود مشاهده کنید. اگر دوست دارید این‌‎تجربه را داشته باشید، حتما هتل زرافه‌ها را بررسی کرده و در صورت تمایل آن را برای سفر خود رزرو کنید.

عجیب ترین هتل های جهان

هتل 9 Hours Capsule Hotel Kyoto

اگر دوست دارید با عجیب‌ترین هتل‌های دنیا آشنا شوید، حتما در لیست بررسی خود نگاهی به یکی از هتل‌های ژاپن به نام 9 Hours Capsule Hotel Kyoto داشته باشید. این‌هتل در‌واقع کپسولی است که در آن ریتم‌هایی برای داشتن استراحتی بهتر تنظیم شده است. اگر از محیط‌های تنگ و تاریک می‌ترسید و ممکن است برای شما خطراتی داشته باشد، بهتر است قید اقامت در این‌هتل را بزنید.

هتل The Faralda Crane Hotel

اگر به آمستردام می‌روید و دوست دارید تجربه اقامتی عجیب داشته باشید، جرثقیل را برای اقامت انتخاب کنید. هتل The Faralda Crane Hotel که از بقایای یک کارخانه کشتی‌سازی برای ساخت آن استفاده شده، یکی از جاذبه‌های اقامتی عجیب آمستردام به‌شمار می‌رود. این‌هتل فقط سه سوئیت برای اقامت دارد و شما را به یک اقامت در ارتفاع 50‌متری در بالای یادبودی صنعتی دعوت می‌کند.

هتل Spitbank Fort

در پورتسموث انگلیس یک انبار اسلحه به اقامتگاهی لوکس تبدیل شده که برای بسیاری از مسافران دیدن و اقامت در آن تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود. شایعه است که ارواحی در بندر اسپیت پرسه می‌زنند و همین موضوع هم می‌تواند بر هیجان اقامت در این‌هتل دورانی که نمایی بتنی و جالب دارد، اضافه کند.

هتل La Balade des Gnomes

در هتل La Balade des Gnomes ده سوئیت مختلف و متمایز برای اقامت مسافران که دوست دارند تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد را داشته باشند آماده شده است. شکل اتاق‌‌ها از افسانه‌های قدیمی مانند اسب تروا گرفته شده است. این‌هتل در دوربای بلژیک قرار دارد و یکی از هتل‌های عجیب دنیا به‌حساب می‌آید که از سایت رزرو هتل خارجی می‌توان جزئیات آن را مطالعه کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان