چگونه مبل راحتی چوبی را با دکوراسیون منزل ست کنیم؟

مبلمان: مبل های راحتی این روزها طرفداران زیادی دارند، آن ها با انواع طرح و مدل های خود قابلیت این را دارند که در هر خانه ای با هر سبک دکوراسیونی خود را جای دهند و خوش بنشینند

مبلمان: مبل های راحتی این روزها طرفداران زیادی دارند، آن ها با انواع طرح و مدل های خود قابلیت این را دارند که در هر خانه ای با هر سبک دکوراسیونی خود را جای دهند و خوش بنشینند. یکی از زیباترین نمونه های مبل راحتی، آن هایی هستند که با چوب ترکیب شده اند و اغلب به نام مبل راحتی چوبی شناخته می شوند. اگر تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه شوید به شما انواعی از این مبل راحتی چوبی را نشان می دهیم، البته در این راه از توضیحات و تجربیات گروه صنایع چوبی نادعلی نیز استفاده می کنیم. 

مبلمان راحتی طرح x6 صنایع چوبی نادعلی

مبلمان راحتی طرح x6 صنایع چوبی نادعلی

3200000تومان

چوب هایی که در ساخت مبل راحتی چوبی به کار می رود، دارای طیف رنگ های مختلفی هستند که یکی از آن ها چوب های تیره هستند. این نوع مبل های راحتی معمولا با رو مبلی های رنگ روشن پوشانده می شوند تا تضاد میان آن ها، به خودنمایی چوب ها بیشتر کمک کند. البته بهتر است این نوع مبل راحتی چوبی برای خانه هایی انتخاب شود که دارای کف های روشن هستند. 

میزناهارخوری چوبی و مدرن صنایع چوب نادعلی

میزناهارخوری صنایع چوب نادعلی

1600000تومان

یکی دیگر از رنگ هایی که برای مبل راحتی چوبی به کار برده می شود رنگ سفید است که اتفاقا بسیار هم جذاب و زیبا است. این نوع چوب ها هم می توانند به خانه شما ظاهری مدرن و امروزی ببخشند، هم می تواند دست شما را برای انتخاب دیگر وسیله ها و لوازم های دکوری باز بگذارند. مبل راحتی چوبی با رنگ سفید می تواند با هر دکوراسیونی ست شود. 

مبلمان راحتی طبی آلیو 7 نفره صنایع چوبی نادعلی

مبلمان راحتی طبی آلیو 7 نفره صنایع چوبی نادعلی

3700000تومان

مبل راحتی چوبی می تواند انواع و اقسام طراحی ها را داشته باشد، گونه ای از این مبل ها هستند که چوب در طراحی آن ها بسیار کم به چشم می آید، اما هست. معمولا در این مدل مبل ها، پایه های کوتاه مبل ها از چوب ساخته می شود و می تواند دارای رنگ های روشن و یا تیره باشد. 

میز وصندلی ناهارخوری ماهان صنایع چوب نادعلی

میز وصندلی ناهارخوری ماهان صنایع چوب نادعلی

1200000تومان

کارشناسان و طراحان صنایع چوب نادعلی می گویند، مبل راحتی چوبی می تواند در غالب میز و صندلی های غذاخوری زیبا مهمان خانه شما شود. این میز و صندلی ها هم به خانه شما نشیمن اضافه می کنند و هم کاربردی هستند و هم حس و حال دوست داشتنی چوب ها را به منزل تان مهمان می کنند. پس اگر فکر می کنید که آن ها قابلیت بیشتری به نسبت دیگر مبل ها دارند پس در انتخاب آن ها شک نکنید. 

ست مبلمان راحتی کد 2 صنایع چوبی نادعلی

ست میز غذا خوری مهرگان صنایع چوبی نادعلی

1100000تومان

خود همین میز و صندلی های غذاخوری هم می توانند مدل های مختلفی داشته باشند. این تنوع مدل به شما این امکان را می دهد که نمونه ای که با دکوراسیون داخلی خانه شما بیشتر ست و هماهنگ است را انتخاب کنید. نگران رنگ رو مبلی ها و صندلی ها هم نباشید صنایع چوب نادعلی این امکان را به شما می دهند تا رنگ مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید. 

مبلمان راحتی آرمانی 7 نفره صنایع چوبی نادعلی

مبلمان راحتی آرمانی 7 نفره صنایع چوبی نادعلی

3900000تومان

اگر فکر می کنید که چوب هایی که در طراحی مبل راحتی چوبی تان به کار رفته کم است و دل تان می خواهد بیشتر حضور چوب ها را حس کنید، می توانید از دیگر وسیله ها کمک بگیرید. وسیله هایی مانند میز های جلو مبلی. این میزها می توانند از جنس همان چوب هایی باشند که در طراحی مبل راحتی تان به کار رفته است. 

ست مبلمان راحتی کد 3 صنایع چوبی نادعلی

ست میز غذا خوری 8 نفره گردان صنایع چوبی نادعلی

3000000تومان

در بین محصولات گروه صنایع چوبی نادعلی، میزهای غذاخوری چوبی ای دیده می شود که یک قسمت گردان دارد. این قسمت گردان بیشتر برای اوردو ها و دسرها کاربرد دارد. زیبایی و کارایی این میزها می تواند به وسیله صندلی های راحتی که در طراحی آن ها نیز از چوب بهره برده شده است کامل شود.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و به دست آوردن اطلاعات تماس این گروه می توانید به پروفایل اهالی فن گروه صنایع چوبی نادعلی در وبسایت چیدانه مراجعه نمایید. 

نویسنده : شمیم آقازاده؛ تحریریه چیدانه 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان