تجربه سینمای خانگی با پروژکتور پریمیوم ۲۰۲۲CINEBEAM LG

ال‌جی الکترونیکس (LG) در حال توسعه دادن مجموعه‌ی پروژکتورهای لیزری پریمیوم CineBeam ۴K خود با پروژکتور لیزری جدید خود Ultra Short Throw (UST) ، مدل HU۹۱۵QE است و قرار است آن را بعد از مدل HU۷۱۵Q که اوایل امسال عرضه شد، به بازار عرضه کند

تجربه سینمای خانگی با پروژکتور پریمیوم  2022CINEBEAM LG

مدل جدید 4K Ultra Throw با طراحی شیک و مدرن تجربه‌های سینمایی فوق‌العاده‌ای را با تصاویر واضح، واقعی و شفاف ارائه می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) در حال توسعه دادن مجموعه‌ی پروژکتورهای لیزری پریمیوم CineBeam 4K خود با پروژکتور لیزری جدید خود Ultra Short Throw (UST) ، مدل HU915QE است و قرار است آن را بعد از مدل HU715Q که اوایل امسال عرضه شد، به بازار عرضه کند. این محصول جدید که به طور ویژه برای دوستداران فیلم طراحی شده است، می‌تواند تصاویر 90 اینچی فوق‌العاده واضحی را در فاصله‌ی فقط 5.6 سانتی‌متری از دیوار و تصاویر 120 اینچی بسیار بزرگ را در فاصله‌ی 18.3 سانتی‌متری از دیوار ایجاد کند1.

 

به لطف ترکیب فناوری پروژکتور پیشرفته‌ی HU915QE ، دیگر به فضای بزرگ و اختصاصی برای لذت بردن از تجربه سینمایی عالی نیازی نیست. جدیدترین پروژکتور ال‌جی با داشتن 3,700 ANSI لومن و نسبت کنتراست چشمگیر 2000000:1، تصاویری بسیار واقعی ارائه می‌کند که حس غوطه‌ور شدن در محتوا را درمخاطب ایجاد می‌کند. این مدل جدید به لطف فناوری پیشرفته لیزر سه کاناله ال‌جی که از یک منبع نور مجزا برای هر رنگ اصلی (RGB) استفاده می‌کند، می‌تواند تصاویر واضح‌تری را حتی در طول روز در مقایسه با دیگر محصولات معمولی با فناوری تک منبع نور ارائه دهد2.

 

HU915QE که یک ابزار همه جانبه‌ی عالی است، هنگام پخش فیلم و محتوای HDR 4K، با استفاده از HDR Dynamic Tone Mapping به تجزیه و تحلیل و تنظیمات روشنایی هر فریم تصویر می‌پردازد. این در حالی است که Brightness Optimizer II LG نیز به بهبود هر چه بیشتر عملکرد پروژکتور جدید CineBeam کمک می‌کند. این ویژگی به طور خودکار و بدون توجه به تاریک یا روشن بودن فضا، سطوح روشنایی را با توجه به شرایط نور محیط تنظیم می‌کند تا کاربران بتوانند از کیفیت تصویر واضح و شفاف لذت ببرند. همچنین، کنتراست تطبیقی منابع نور پروژکتور را نیز تنظیم می‌کند تا برای هر صحنه کنتراست فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند.

پلتفرم هوشمند webOS ال‌جی، HU915QE به کاربران این امکان را می‌دهد که تمام برنامه‌های مورد علاقه خود را از سرویس‌های پخش آنلاین3 مانند Netflix، Amazon Prime Video، Disney+، Youtube و Apple TV بدون نیاز به دستگاه اضافی تماشا کنند. کاربران همچنین می‌توانند بدون نیاز به کابل، محتوا را از طریق Screen Mirroring، Apple AirPlay2 و بلوتوث4 پخش کنند. علاوه بر این‌ها، سیستم بلندگوی داخلی 2.2 کاناله و 40 وات این دستگاه تجربه‌ی تماشای تصویر با صدای قوی را برای کاربران رقم می‌زند. برای بهره‌مندی از صدای فراگیر قوی، کاربران می‌توانند بدون هیچ زحمت اضافی و فقط با اتصال دو اسپیکر بلوتوثی ال‌جی را به طور همزمان این کار را انجام دهند5.

پروژکتور جدید CineBeam همچنین با «Re-wool» سازگار با محیط زیست که توسط شرکت نساجی معروف دانمارکی، Kvadrat، طراحی شده است، به هر فضایی جلوه و زیبایی می‌بخشد. این ماده که از 45 درصد پشم بازیافتی ساخته شده است، مورد تایید شرکت‌های طراحی و پایداری محیط زیست در سراسر جهان است و در محصولات متنوعی مانند مبلمان و محصولات صوتی باکیفیت بسیار بالا استفاده می‌شود. HU915QE به لطف رنگ طبیعی و طراحی بسیار شیک و تمیزی که دارد، به خوبی با فضای داخلی خانه‌ها سازگاری دارد.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس، در رابطه با این محصول گفته: «پروژکتور جدید CineBeam با جدیدترین فناوری‌های پروژکتور ال‌جی، کیفیت تصویر 4K فوق‌العاده‌ای را از فاصله‌ای کم ارائه می‌دهد. HU915QE یک انتخاب عالی برای علاقهمندان به فیلم است که به دنبال تجربه‌های واقعی سینمایی در خانه هستند. چون این محصول علاوه بر عملکرد عالی دارای ویژگی‌های کاربردی عالی، نصب آسان و طراحی متناسب با انواع فضاهاست که با هر دکوراسیونی هم سازگار می‌شود.»

پروژکتور لیزری CineBeam 4K ال‌جی مدل HU915QE با جدیدترین فناوری UST در نیمه اول سال 2022 عرضه خواهد شد. اول در بازارهای کلیدی مثل آمریکای شمالی، اروپا و خاورمیانه عرضه می‌شود و سپس وارد بازارهای آمریکای لاتین و آسیا خواهد شد.

Specifications:

  HU915QE
Resolution 4K UHD (3,840 x 2,160)
Brightness 3,700 ANSI Lumens
Light Source 3 Channel Laser
Lamp Life 20,000 hours
Brightness Optimizer II Auto Brightness + Adaptive Contrast + Iris Mode
Throw Ratio 0.19 (100 inches @ 9.8cm)
Screen Size 90-120 inches
Keystone Correction 4/9/15 Point Warping
webOS Yes (Global)
Wireless Android / iOS
Integrated Speaker 2.2 Channel, 40W
Inputs HDMI x 3 with eARC / USB 2.0 x 2
Size (W x D x H)

680 x 347 x 128 mm

________________________________________

  1. مدل HU915QE تصاویری در اندازه‌های 90 تا 120 اینچ (اندازه‌گیری شده به صورت مورب) نمایش می‌دهد.
  2. در مقایسه با مدل HU715Q در نتیجه آزمایش‌های داخلی.
  3. اتصال به اینترنت و اشتراک خدمات پخش مورد نیاز است. خدمات پشتیبانی شده ممکن است بر اساس کشور متفاوت باشد.
  4. قابلیت استریم و میرور کردن محتوا از دستگاه‌های مبتنی بر iOS از طریق Apple AirPlay 2 و Apple HomeKit در دسترس است. دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS به نرم‌افزار 12.3 و بالاتر (نسخه macOS14.5 و بالاتر برای محصولات اپل) نیاز دارند و باید از همان شبکه وا‌فای پروژکتور CineBeam ال‌جی استفاده کند.
  5. سازگاری فقط با اسپیکرهای بلوتوث ال‌جی تضمین شده است. برای استفاده از این عملکرد باید بلندگوهای بلوتوث را ال‌جی خریداری کنید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان