انشا در مورد اینترنت و کاربردهای آن در زندگی روزمره

همانطور که می دانید یکی از سرگرمی های بسیار پرطرفدار در بین اکثر افراد انشا نوشتن است و یکی از موضوعات جالب برای انشا اینترنت است به همین خاطر، در این مقاله قصد داریم چند انشا درباره اینترنت را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم.

انشا در مورد اینترنت و کاربردهای آن در زندگی روزمره

امروزه اینترنت به یکی از ملزومات زندگی انسان تبدیل شده است و علاوه بر سرگرمی در بین اکثر افراد سبب پیشرفت و حتی کسب درآمد جمعیت بزرگی در جهان نیز می شود که می تواند برای انشا نیز اینترنت موضوع بسیار جالبی باشد بنابراین بهتر است با ما تا پایان مطلب انشا در مورد اینترنت همراه باشید.

انشا با موضوع جالب اینترنت

انشا در مورد اینترنت با مفاهیم زیبا

یکی از موضوعات انشا که معلم ها از دانش آموزتن می خواهند تا در مورد آن انشا زیبا و خاصی بنویسند موضوع اینترنت است به همین خاطر، در ادامه مطلب چند انشا در مورد اینترنت را گرد آوری کرده ایم و در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده ایم بنابراین اگر شما نیز به دنبال انشا خاص و جالبی در مورد اینترنت هستید می توانید از بین انشاهایی که در این مقاله در اختیارتان قرار داده ایم انشا با مفهوم دلنشین را انتخاب کنید.

  •  بلیط کیش
  •  خرید انواع قهوه

انشا در مورد اینترنت با مفهوم دلنشین

انشا با مفهوم زیبا درباره اینترنت

زندگی روز به روز رو به پیشرفت است و تکنولوژی تمام محیط اطراف ما را در برگرفته است. اینترنت یکی از عوامل مهم و پر نقش در این پیشرفت است به گونه ایی که در نبود آن خیلی از این پیشرفت ها ناممکن و غیرممکن به حساب می آمد.

خیلی از فعالیت ها ی علمی و پژوهشی که روزانه انجام می گیرد و خیلی از اختراعات و اکتشافات که در روز ثبت می شود و یا گفت و گوهایی که در تلگرام و اینستاگرام صورت می گیرد بدون اینترنت غیرممکن است. اینترنت به نوبه ی خود یکی از مهم ترین وسیله های ارتباطات امروز به حساب می آید و بسیاری از مردم بدون آن حتی زندگی برایشان سخت می شود. اما در این بین بسیاری از انسان ها نحوه ی درست استفاده کردن از آن را نمی دانند و به جای استفاده ی درست دست به استفاده های غلط می زنند و از طریق آن برای خیلی از مردم مشکلات ایجاد می شوند. سالانه دزدی و جنایت های زیادی از طریق اینترنت صورت می گیرد اما از آن جایی که هر چیزی در زندگی در کنار فوایدی که دارد مضراتی را نیز در خود جا داده است ما باید سعی در کم کردن مضرات آن داشته باشیم و فواید آن را بیشتر و بالاتر ببریم تا به وسیله ی اینترنت که وسیله ی ارتباطی پراستفاده در این روزها و در این عصر است به پیشرفت کشور و تکنولوژی و آسان شدن زندگی خود بپردازیم و از همان کودکی به فرزندانمان نحوه ی استفاده از آن و درست استفاده کردن از آن را آموزش دهیم تا مبادا دودی باشند و در چشم خود بروند و نادانسته و از سر ناآگاهی با استفاده ی نادرست از اینترنت موجب ضرر رساندن به خود و کشور خود شوند.

همان طور که گفته شد اینترنت یکی از راه های ارتباطی پراستفاده و پر فایده در امروزه به شمار می رود و همان طور که فوایدی دارد مضراتی را نیز در خود جا داده است. مهم این است که بتوانیم از فواید آن به درستی استفاده کنیم و دست در دست همدیگر دهیم و موجب آبادی و پیشرفت کشور خود شویم. به امید روزی که ایرانیان عزیزمان هرگز در مقابل دیگران سر خم نکنند و کودکان امروز فردایی بهتر بر آن رغم زنند.

*****

انشا درباره اینترنت

انشا زیبا با موضوع اینترنت

هیچ شده که یک بار معنی اینترنت و فضای مجازی را جست و جو کنیم یااینکه درباره اینترنت اطلاعاتی را کسب کنیم و راه استفاده ان را یاد بگیریم فکر میکنم کمتر پیش امده است کسی چنین عملی داشته باشد و همه می گویند اینترنت استفاده کردن نیاز به اطلاعات نداره به مرور زمان یاد میگیریم اما ایا واقعا مرور یک زمان به ما فقط یاد خواهد داد و صدمه ای نخواهد زد؟

اگر بخواهیم به معنی اینترنت پی ببریم باید بگویم اینترنت یک شبکه جهانی است که برای مبادله اطلاعات بین کاربران ان است اما استفاده از این شبکه جهانی و نوع استفاده ازان بسیار مهم است و ارزشمند یعنی باید بدانیم نوع استفاده از ان را و استفاده کنیم استفاده درست از اینترنت راهی به سمت موفقیت و پیشرفت ما است و استفاده نادرست از اینترنت به سمت نابودی میبرد و نابودی که شاید راه برگشتی برای ان وجود ندارد. البته رده های مختلفی در جامعه هستند که هرکدام باید راهکار مناسب با خود را پیش بگیرند مثلا اینکه یک کودک چگونه از فضای مجازی باید استفاده کنید یا یک نوجوان چگونه و یک جوان و بزرگ و..همه ی این ها راهکار های جداگانه و خوبی دارد که با رفتن از این راه ها موفقیت را برای خودمان حتمی میکنیم. اینترنت کاربرد های بسیار بسیار بسیار فراوانی دارد. مامان ,بابا, برادر و خواهر من از اینترنت خیلی استفاده می کنند. هر وقت برادرم پای اینترنت می نشیند همه اش مواظب است کسی به کامپیوتر نزدیک نشود و خیلی خیلی به حریم خصوصی اعتقاد دارد. هیچ وقت به من یاد نمی دهد که چه کار می کند، می گوید بزرگ می شوی یاد می گیری ، اما یک بار شنیده ام که کسی می گفت ، اینترنت منبع عظیمی از اطلاعات است و با توجه به جاذبه ها و تنوع هایی که به همراه دارد بسیاری از شما نوجوانان و جوانان بخش عظیمی از اوقات خود را صرف چرخیدن و گشت و گذار در فضای اینترنت می کنید. اما مسلماً تمام این اطلاعات برای شما با ارزش و مفید نیستند و تنها اطلاعات ویژه ای از آن به کار یا زندگی شما مرتبط است. بنابراین این پرسش مطرح می شود که آیا متناسب با زمانی که برای استفاده از اینترنت صرف می کنید چیز مفیدی برای زندگی تان بدست می آورید؟ به زبان ساده تر آیا چیزی که از اینترنت می گیرید یا آن را می خوانید ارزش زمانی را که از دست می دهید دارد؟ و حقیقت همین است که اگر از اینترنت استفاده میکنیم لااقل اولویت ما اینترنت نباشد بلکه زندگی روز مره امان باشد .

نتیجه گیری : اینترنت همیشه هم مفید نیست ولی زمانی که مابخواهیم از ان بعنوان فعالیت مفیدی دز زندگی استفاده کنیم مفید خواهد بود پس کتاب خواندن و تتماشای تلوزیون در جمع خانواده بودن اولویت های زندگی واقعی ما هستند بعد فعالیت در اینترنت ان هم با زمان بندی و برنامه ریزی نه بیست و چهار ساعته چون زندگی کردن در دنیای واقعی ارزش بسیار زیادی دارد.

*****

چند انشا درباره اینترنت

در صورت تمایل با کلیک بر روی انشا می توانید موضوعات دیگری را نیز مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان