شلیک تیر هوایی در آبادان

دنیای اقتصاد : خبرگزاری فارس در گزارشی در مورد تجمعات روزهای اخیر در برخی شهرها به مناسبت عزاداری برای جان‌باختگان حادثه متروپل از به خشونت کشیده شدن تجمع جمعه شب در آبادان و استفاده پلیس از گاز اشک‌آور خبر داد

این خبرگزاری همچنین نوشت: «مردم شهرهای اصفهان، یزد، شاهین‌شهر و چند شهر خوزستان همزمان با عزای رئیس مکتب جعفری، در سوگ جان‌باختگان حادثه آبادان اشک ریختند. شامگاه جمعه همچنین حدود 200نفر از مردم ماهشهر برای همدردی با جان‌باختگان حادثه متروپل آبادان گردهم آمدند. در تجمع میدان امام خمینی بندر ماهشهر مردم با سردادن شعارهایی علیه مقصرین و مسببین حادثه آبادان خواستار محاکمه آنها شدند. در آبادان هم چند صد تن از مردم با تجمع در محدوده چهارراه امیرکبیر تا سه‌راه شهید منتظری در سوگ همشهریان خود به عزاداری پرداختند.» در ادامه این گزارش آمده است: «در اهواز هم حدود 200نفر در عزای مردم آبادان در مقابل کتابخانه مرکزی شمع روشن کردند.»

درخبری دیگر به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا درباره اقدامات شبکه‌های معاند و تلاش آنها برای تشویش اذهان عمومی گفت: حضور یگان ویژه صرفا برای ایجاد آسایش و امنیت مردم انقلابی آبادان و کمک به آسیب‌دیدگان حادثه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان