تمام سریال‌های آینده جنگ ستارگان

دنیای استار وارز یا جنگ ستارگان (Star Wars) در حال گسترش است و در سال‌های اخیر به جای آثار سینمایی بیشتر در زمینه سریال توسعه پیدا کرده است

تمام سریال‌های آینده جنگ ستارگان

دنیای استار وارز یا جنگ ستارگان (Star Wars) در حال گسترش است و در سال‌های اخیر به جای آثار سینمایی بیشتر در زمینه سریال توسعه پیدا کرده است. به نظر می‌رسد که کمپانی لوکاس‌فیلم از آثار سینمایی فاصله گرفته و قصد دارد آینده فرنچایز جنگ ستارگان را در دنیای سریال رقم بزند. سریال مندلورین (The Mandalorian) اولین سریال لایو اکشن از جنگ ستارگان بود که روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شده بود اما اکنون چندین سریال مختلف در حال توسعه هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

سریال اوبی وان کنوبی

Obi-Wan Kenobi

Obi-Wan Kenobi

سریال اوبی وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi) با بازی ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) در نقش اصلی است که قبلا این نقش را در سه‌گانه پیش‌درآمد جنگ ستارگان بازی کرده بود. در مقابل او نیز هیدن کریستنسن (Hayden Christensen) نقش دارث ویدر را به تصویر می‌کشد. دبورا چاو (Deborah Chow) کارگردانی تمام قسمت‌های این سریال را در دست داشته است. دو قسمت ابتدایی سریال در تاریخ 27 ماه مه (جمعه 6 خرداد) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شدند و چهار قسمت بعدی نیز به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

سریال آندور

Andor

Andor

سریال آندور (Andor) پیش‌درآمدی برای فیلم روگ وان (Rogue One) است و دیه‌گو لونا (Diego Luna) در آن نقش کسین آندور را بازی می‌کند. از سریال «آندور» به عنوان سریالی جاسوسی و هیجان‌انگیز در دنیای جنگ ستارگان یاد شده و تونی گیلروی (Tony Gilroy) مدیر اجرایی آن است و به عنوان نویسنده و کارگردان نیز در آن فعالیت دارد. فصل اول سریال «آندور» 6 قسمت دارد که پخش آن از تاریخ 31 اوت سال 2022 (چهارشنبه 9 شهریور) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع می‌شود. با اینکه هنوز فصل اول پخش نشده اما این سریال برای فصل دوم تمدید شده که همانند فصل اول شامل 6 قسمت خواهد بود.

فصل سوم سریال مندلورین

The Mandalorian Season 3

The Mandalorian Season 3

فصل دوم سریال «مندلورین» در پاییز سال 2020 پخش شده بود و از آن زمان نیز کار بر روی فصل سوم آن شروع شده بود. به تازگی تایید شده است که فصل سوم سریال «مندلورین» در فوریه سال 2023 (بهمن 1401)  پخش خواهد شد. سریال «مندلورین» با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش اصلی است و جان فاورو (Jon Favreau) مدیر اجرایی آن محسوب می‌شود.

سریال آسوکا

Ahsoka

Ahsoka

سریال «مندلورین» اولین سریال لایو اکشن جنگ ستارگان به شمار می‌رود و حالا قرار است نسخه‌ای فرعی بر اساس آن ساخته شود. سریال آسوکا (Ahsoka) با بازی روزاریو داوسون (Rosario Dawson) در نقش آسوکا تانو است و داستان آن نیز در خط زمانی سریال «مندلورین» جریان دارد. تایید شده است که هیدن کریستنسن نقشش به عنوان آناکین اسکای‌واکر را در این فیلم بازآفرینی خواهد کرد و ناتاشا لیو بوردیزو (Natasha Liu Bordizzo) نیز قرار است نقش سابین رن را بازی کند. از جمله دیگر بازیگران این سریال نیز می‌توان به ایوانا ساخنو (Ivanna Sakhno)، ری استیونسون (Ray Stevenson) و مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) اشاره کرد. دیو فیلونی (Dave Filoni) و جان فاورو مسئولیت ساخت این سریال را در دست دارند. فیلمبرداری سریال از اوایل سال 2022 شروع شده است و انتظار می‌رود در سال 2023 میلادی روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود.

سریال خدمه اسکلتون

Star Wars: Skeleton Crew

Star Wars: Skeleton Crew

در سال 2022 میلادی اعلام شده بود که کارگردان فیلم‌های مرد عنکبوتی (Spider-Man) یعنی جان واتس (Jon Watts) قرار است به همراه نویسنده کریس فورد (Chris Ford) سریالی جدید از دنیای جنگ ستارگان بسازند. به تازگی آشکار شده است که این سریال با عنوان جنگ ستارگان: خدمه اسکلتون (Star Wars: Skeleton Crew) تولید می‌شود. بنابر گزارش‌ها، اتفاقات این سریال پس از اتفاقات فیلم بازگشت جدای (Return of the Jedi) جریان دارد و داستان چهار بچه گمشده در یک سیاره را دنبال می‌کند که سعی دارند راهی برای بازگشت به خانه‌شان پیدا کنند. فیلمبرداری این سریال به زودی شروع می‌شود و قرار است در سال 2023 میلادی از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود. از جود لا (Jude Law) به عنوان بازیگر این سریال یاد شده است.

سریال جنگ ستارگان: رنجرهای جمهوری جدید

Star Wars: Rangers of the New Republic

Star Wars: Rangers of the New Republic

دومین نسخه‌فرعی بر اساس سریال «مندلورین»، سریال جنگ ستارگان: رنجرهای جمهوری جدید (Star Wars: Rangers of the New Republic) است که اتفاقات آن مرتبط با اتفاقات سریال «مندلورین» است ولی هنوز اطلاعات زیادی از جزییات داستانی آن آشکار نشده است. احتمالا داستان این سریال بر محوریت سکتور رنجرز خواهد بود که به نوعی نیروی پلیسی بین کهکشانی محسوب می‌شود که توسط جمهوری کهکشانی ایجاد شده است. این سریال بر محوریت کاراکتر کارا دون با بازی جینا کارانو (Gina Carano) است. پس از اخراج این بازیگر از سریال «مندلورین»، تولید این سریال متوقف شده و همچنان خبری از آن منتشر نشده است.

سریال آکولایت

The Acolyte

The Acolyte

سریال آکولایت (The Acolyte) سریالی جدید از دنیای جنگ ستارگان به شمار می‌رود که اتفاقات آن نسبت به دیگر فیلم‌ها و سریال‌ها در بخش متفاوتی از خط زمانی جنگ ستارگان رخ خواهد داد. نویسندگی، کارگردانی و مدیریت اجرایی این سریال را لزلی هیدلند (Leslye Headland) در دست دارد. از سریال «آکولایت» به عنوان اثری هیجانی و رازآلود یاد شده است که کاراکتر اصلی آن زن خواهد بود. اتفاقات سریال نیز در آخرین روزهای دوره های ریپابلیک و حدود صد سال قبل از اتفاقات فیلم تهدید شبح (The Phantom Menace) جریان دارد. فصل اول سریال شامل هشت قسمت خواهد بود که فیلمبرداری آن‌ها از میانه سال 2022 شروع می‌شود اما هنوز تاریخ پخشی برای آن اعلام نشده است.

سریال لندو

Lando

Lando

در فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) دونالد گلاور (Donald Glover) نقش شخصیت لندو کالریسیان را بازی کرده بود. در اواخر سال 2020 میلادی نیز کمپانی لوکاس‌فیلم اعلام کرد که جاستین سیمین (Justin Simien) در حال توسعه سریالی بر محوریت این شخصیت است اما هنوز حضور دونالد گلاور در آن تایید نشده و این سریال در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر