روز آزمون مهم برای رسانه‌ها و سلبریتی‌ها

یادمان نرفته که برخی سلبریتی ها همان زمان چه جنگ اعصابی به راه انداخته بودند و به اسم نگرانی برای مردم، چه فریاد های جانسوزی می کشیدند. می گفتند غربی ها فایزر می زنند و ما زرزر می کنیم(!)

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: یک سال قبل، آمار قربانیان روزانه کرونا در کشور، بین 200 تا 300 نفر در نوسان بود و سپس این رقم کابوس وار، تا 709 در تابستان افزایش یافت. انباشته شدن بیمارستان ها از بیماران اورژانسی، صف های اعصاب خرد کن تزریق واکسن و کمیابی آن، سفر برخی ایرانیان به کشورهای دیگر برای واکسیناسیون، و رفتار لاشخور گونه رسانه های بیگانه از یادمان نرفته که امید را نشانه گرفته بودند و عنوان اصلی گزارش های شبانه روز شان، طعنه زنی درباره قتل عام کرونا در ایران بود.

یادمان نرفته که برخی سلبریتی ها همان زمان چه جنگ اعصابی به راه انداخته بودند و به اسم نگرانی برای مردم، چه فریاد های جانسوزی می کشیدند. می گفتند غربی ها فایزر می زنند و ما زرزر می کنیم(!)

در حالی که برای دارو و واکسن هم تحریم بودیم و ادعا می شد بدون برجام و FATF نمی شود واکسن وارد کرد، دولت رئیسی اولویت خود را جان مردم قرار داد و توانست ظرف یک سال، با تزریق قریب 150 میلیون دور واکسن، تعطیلی آزار دهنده کسب و کار ها را متوقف کند. امروز هم -پس از دو سال و صد روز-  به مدد پروردگار اعلام شد تعداد فوتی های کرونا به صفر رسیده و این در حالی است که کرونا در بسیاری از کشورهای غربی، همچنان تلفات قابل توجهی می گیرد.

یک معیار آزمایش صداقت و شرافت رسانه ها یا سلبریتی های مذکور، این است که امروز، از آنها -ولو در حد چند خط خبر و توییت- ابراز خوشحالی و تبریک درباره موفقیت بزرگ دولت و ملت ایران ببینیم و گرنه حق داریم آنها را سربازان اجاره ای دشمن ملت ایران بدانیم؛

همان هایی که اکبر گنجی اصلاح طلب خارج نشین، درباره هویت شان نوشت:

«ما کارمندان دولت‌های راست افراطی، از طریق کروناهراسی، ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. ما کارمند رسمی ‌بخش پروپاگاندای دولت ‌ترامپ، بوریس جانسون، نتانیاهو و سعودی هستیم.

وظیفه ما وحشت‌افکنی پیرامون شیوع کرونا در ایران است تا با فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم. گمان باطل نکنید که ما مخالف سیاسی، مدافع حقوق بشر، فمینیست و... هستیم.

ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم. کاری را که شدیدترین تحریم‌های تاریخ نتوانست با ایران انجام دهد، ما موظفیم با کروناهراسی انجام دهیم».

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان