اسکین کر را کجا بیاموزیم؟

اسکین کر چیست؟  شامل چه مواردی می شود؟ چگونه می توان مرکز معتبری برای آموزش اسکین کر پیدا کرد و به چه مواردی باید دقت کنیم؟ در این مقاله به این موضوعات می پردازیم

اسکین کر را کجا بیاموزیم؟

اسکین کر چیست؟  شامل چه مواردی می شود؟ چگونه می توان مرکز معتبری برای آموزش اسکین کر پیدا کرد و به چه مواردی باید دقت کنیم؟ در این مقاله به این موضوعات می پردازیم

می تونیم بگیم همه افراد دوست دارن پوست سالمی داشته باشن به خاطر این که داشتن یک پوست سالم، در زیباتر و جوون تر نشون دادنشون موثره! امروزه روش های زیادی برای مراقبت و محافظت از پوست مورد استفاده قرار می گیره که به برخی از اونها اسکین کر گفته میشه. به خاطر همین در ادامه این مقاله روش های مختلف اسکین کر رو معرفی می کنیم تا بتونید با انتخاب یکی از این روش ها پوست زیباتری داشته باشید.

تعریف اسکین کر

یکی از بزرگترین عضوهای بدن، پوست هست که تقریبا 2 مترمربع مساحت داره. پوست نقش موثری در بدن ایفا می کنه و در واقع هم محافظ بین بدن و محیط اطرافه و هم نقش مهمی در حفظ سلامتی بدن داره. مثلا با جذب ویتامین D از نور خورشید کمک زیادی به استحکام استخوون ها میکنه.

بنابراین توجه به پوست براساس موارد گفته شده بسیار ضروریه! یکی از صنایع بزرگ جهان امروزه تحت عنوان صنعت اسکین کر شناخته میشه، در حقیقت می تونیم بگیم اسکین کر به انواع روش ها و تکنیک ها گفته میشه که با استفاده از اونها به مراقبت و پاکسازی پوست کمک می کنن.

به خاطر همین کسانی که می خوان پوست سالمی داشته باشن از اسکین کر استفاده می کنن و می تونیم بگیم اسکین کر در حل مشکلات پوستی خیلی از افراد مفیده، مثلا ممکنه پوستشون دچار حساسیت، پسوریازیس و… باشه که روش های اسکین کر می تونه خیلی در رفع این مشکلات موثر باشن.

معرفی انواع روش های اسکین کر

گفتیم که اسکین کر شامل روش های متنوعی هست، به خاطر همین در ادامه مقاله به معرفی اسکین کر با استفاده از روشهای مختلف پرداختیم:

این نوشتار بخشی ازآموزش اسکین کر مانیا آکادمی هست و اطلاعات بیشتری رو می تونید تو سایت مانیا آکادمی پیدا کنید.

·         اسکین کر با روش هیدرودرمی

زمانی که آب موجود در بافت پوست کم بشه، می بینید که شادابی پوست از بین میره و پوست حالت کدر پیدا میکنه و خطوط ریزی هم به خاطر کم آبی روی اون ایجاد میشه؛ بنابراین یکی از روش های متداول برای پاکسازی پوست، استفاده از روش هیدرودرمی هست که برای این کار از دستگاه هیدرودرم استفاده میشه.

البته اسکین کر با روش هیدرودرمی به اسم های دیگه هم معروفه! مثلا ممکنه به اون هیدرودرم آبریژن،فیوژن صورت و… نیز گفته بشه. اما این روش چطوریه!؟ اسکین تراپیست اول میاد کل سلول های مرده از پوست را پاک میکنه تا پوست تمیز بشه، بعد از طریق روزنه های پوست هالورونیک اسید را تزریق میکنه. در ایران هیدرودرمی به عنوان یکی از روش های اسکین کر هست که طرفداران زیادی داره و کاربردهای مختلفی مانند حذف لکه ها، جوش های سرسیاه، سفت کردن پوست، حذف خطوط ریز و… داره.

·         اسکین کر با ماساژ صورت

ماساژ پوست یکی از راه های هست خیلی از افراد از اون استفاده می کنن برای این که بتونن سلامتی پوستشون را بیشتر کنن، از اونجایی که ماساژ پوست باعث خون رسانی و اکسیژن رسانی به پوست میشه.

بنابراین افراد ماهر و اسکین کر تراپیست ها با استفاده از متدهای خاص و اصولی، پوست را تحریک می کنن و باعث دفع مواد زائد از پوست میشن.

آموزش اسکین کر مانیا آکادمی

·         اسکین کر و پاکسازی پوست

یکی از روش های مهم اسکین کر برای پوست، پاکسازی اون هست، اگه پاکسازی به صورت تخصصی انجام بشه، تمام آلودگی های موجود بر سطح پوست، جوش های سرسیاه و سفید از پوست خارج میشن و پوست ظاهری شاداب تر پیدا میکنه. بنابراین مواد مفید در ادامه فرآیند درمان پوست، بهتر و بیشتر توسط پوست جذب میشن.

·         اسکین کر با روش مزوتراپی

روش اسکین کر به طریق مزوتراپی از جمله روش های درمانی و حفاظت پوست هست که به صورت موضعی بر روی پوست انجام میشه و در واقع یک تزریق بدون درده. معمولا تو این روش انواع ویتامین ها، مواد معدنی، داروها و… را با استفاده از سوزن های بسیار نازک و ریزی به لایه میانی پوست تزریق می کنن تا باعث رفع مشکلات مختلف پوست بشه. می تونیم بگیم این روش یکی از بهترین روش ها برای رفع کمبودهای پوست و حتی ریزش مو محسوب میشه.

پیشنهادویژه: اسکین کر یعنی چی !؟

·         اسکین کر با روش میکرونیدلینگ

امروزه برای جوانسازی پوست و رفع جراحات اون از میکرونیدلینگ استفاده میشه، در واقع میکرونیدل همون سوزن های ریزی هستن که توسط اونها عملیات میکرونیدلینگ انجام میشه. برای انجام میکرونیدلینگ اول سرم های مغذی را به پوست تزریق می کنن و بعد با استفاده از میکرولیندینگ زخم های بر سطح پوست بوجود میارن تا پوست با تحریک شروع به کلاژن سازی کنه و امکان جذب مواد مغذی را راحت تر داشته باشه.
عمل میکرونیدلینگ به صورت دستی و با استفاده از درمارولر یا توسط دستگاه های مخصوصی انجام میشه، بنابراین می تونیم بگیم اسکین کر با روش میکرونیدلینگ از مشهورترین راه های مراقبت پوست به شمار میاد که از اون برای جوانسازی پوست، رفع جای جوش، آکنه، زخم های پوستی، ترک های لاغری و چاقی و… استفاده میشه.

میکرونیدلینگ

·         اسکین کر با کلاژن درمانی

کلاژن از جمله عناصری هست که وجود اون در پوست باعث استحکام و خاصیت ارتجاعی اون میشه، اما با گذشت زمان و بالا رفتن سن میزان کلاژن در پوست هم کمتر میشه. بنابراین با توجه به این که کلاژن یکی از مهمترین اجزای پوست هست، می تونیم بگیم افزایش کلاژن در پوست یکی از اهداف مهم درمانی اسکین کر به شمار میاد.
در روش کلاژن درمانی، تراپیست ها کلاژن های طبیعی را با استفاده از سوزن های کوچکی به داخل پوست تزریق می کنن، بنابراین اگر می خواید پوستی سفت، جوون و زیبا داشته باشید، می تونید از این روش اسکین کر استفاده کنین، هر چند کمی پرهزینه هست.

نتیجه گیری

همون طور که گفتیم اسکین کر شامل روش های مختلفی هست که به صورت اصولی و تخصصی کمک زیادی به پاکسازی پوست و زیباتر شدن اون میکنه، ما توی این مقاله بعضی از انواع روش های اسکین کر معرفی کردیم، البته می تونید با رفتن به سایت مانیا آکادمی و خوندن مقاله جزوه پاکسازی پوست  اطلاعات بیشتری از روش های اسکین کر بدست بیارید و با انتخاب روش دلخواهتون از پوستتون مراقبت بیشتری کنین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان