رونمایی از تلویزیون LG OLED evo نسخه ویژه جنگ ستارگان

طرفداران یک کهکشان بسیار دور اخیراً در آناهیم، کالیفرنیا برای جشن جنگ ستارگان مورد انتظار امسال گرد هم آمدند. در این رویداد همه چیز جنگ ستارگان، از بحث‌های افراد مشهور گرفته تا نمایشگاه‌های چندمنظوره و همکاری ال‌جی و لوکاس فیلم با نسبت‌های کهکشانی به نمایش گذاشته شد.

رونمایی از تلویزیون LG OLED evo نسخه ویژه جنگ ستارگان

طرفداران یک کهکشان بسیار دور اخیراً در آناهیم، کالیفرنیا برای جشن جنگ ستارگان مورد انتظار امسال گرد هم آمدند. در این رویداد همه چیز جنگ ستارگان، از بحث‌های افراد مشهور گرفته تا نمایشگاه‌های چندمنظوره و همکاری ال‌جی و لوکاس فیلم با نسبت‌های کهکشانی به نمایش گذاشته شد.

دو شرکت مبتکر این جشن را به عنوان مناسبتی برای ال‌جی انتخاب کردند تا از تلویزیون نسخه ویژه جنگ ستارگان مدل 65 اینچی ال‌جی OLED evo C2 ال‌جی رونمایی کند. تلویزیون جنگ ستارگان LG OLED evo با طراحی زیبایی شناسی، رابط کاربری و بسته‌بندی الهام گرفته از جنگ ستارگان، و همچنین گالری از محتوای جنگ ستارگان، مطمئناً برای طرفداران Jedi و Sith به طور یکسان جذاب خواهد بود. با اشاره به 501st Legion از سربازان کلون این فرنچایز ماندگار، تنها 501 واحد از تلویزیون نسخه ویژه در بازارهای ایالات متحده و آلمان عرضه خواهد شد.

 

جنگ ستارگان LG OLED evo با در نظر گرفتن فن نهایی ساخته شده است و قدرت نمایشگر خودنورده ال‌جی و تخصص تجربه کاربر را با طعم‌های متمایز حماسه فضایی دوست‌داشتنی ترکیب می‌کند. تلویزیون فوق‌العاده کیفیت تصویر خیره‌کننده فناوری LG OLED evo و همچنین صدایی واقعی را ارائه می‌کند تا به بینندگان کمک کند در حین تماشای محتوای جنگ ستارگان مورد علاقه‌شان به مکان‌های مورد علاقه‌شان در جنگ ستارگان، از Tatooine تا Coruscant و هر نقطه‌ای بین آن‌ها، حرکت کنند.

تلویزیون‌های ال‌جی OLED evo از میلیون‌ها پیکسل خودنورده بهره می‌برند تا تصاویر واضح و واقعی را با رنگ‌های سیاه کامل، رنگ‌های زنده و دقیق و کنتراست بی‌نهایت ارائه دهند. اگرچه برای تماشای هر نوع محتوا ایده‌آل است، اما تلویزیون OLED ال‌جی جنگ ستارگان به لطف عناصر طراحی منحصربه‌فرد، رابط کاربری و گالری محتوا، لایه‌ای از اصالت و غوطه‌ور شدن را در تجربه تماشای جنگ ستارگان به ارمغان می‌آورد.

تلویزیون نسخه ویژه ال‌جی ظاهری کاملاً با مضمون جنگ ستارگان دارد، از جمله یک کنترل از راه دور با مارک جنگ ستارگان که دارای رابط کاربری طراحی شده برای انعکاس تم Lightsaber بوده و با گالری از تصاویر منحصر به فرد جنگ ستارگان از پیش نصب شده است. علاوه بر این، تلویزیون‌ها در بسته‌بندی‌هایی با مارک جنگ ستارگان عرضه می‌شوند که تصویری از Darth Vader را نشان می‌دهد – که هر زمان که تلویزیون روشن می‌شود، صدای تنفس آن را می‌توان شنید. علاوه بر این، هر تلویزیون دارای گواهی اصالت شماره گذاری شده است.

در حالت گالری تلویزیون، ویژگی که ال‌جی OLED را به یک بوم دیجیتالی برای نمایش آثار هنری تبدیل می‌کند، دو دسته جدید هستند که دنیای جنگ ستارگان و داستان شخصیت شرور نمادین را بررسی می‌کنند: طرح‌های مفهومی و سفر دارث ویدر. اولی دارای استوری‌بوردها و تصاویر اصلی است که نشان می‌دهد جنگ ستارگان چگونه جان گرفت، در حالی که دومی به نحوه تبدیل شدن Anakin Skywalker به دارت ویدر از طریق مجموعه‌ای غنی از محتوا از جمله پوسترهای فیلم و صحنه‌های کلیدی از فیلم‌های واقعی نگاه می‌کند.

ال‌جی OLED به‌طور گسترده‌ای برای ارائه بهترین کیفیت تصویر شناخته شده است. فناوری OLED evo ال‌جی که بر روی جدیدترین مدل‌های سری C2 این شرکت اعمال می‌شود، با پردازنده جدید α (آلفا) 9 Gen5 AI 4K ال‌جی و الگوریتم‌های تصویر پیشرفته، تجربه تماشای فیلم را به اوج جدیدی می‌برد. علاوه بر این، تلویزیون‌های OLED 2022 ال‌جی اولین تلویزیون‌هایی هستند که از Dolby Vision IQ با جزئیات دقیق استفاده می‌کنند، که جزئیات بصری نامحسوس و تفاوت‌های ظریف را برای افزودن به حس واقع‌گرایی نشان می‌دهد. صدای سینمایی تلویزیون خیره‌کننده را کامل می‌کند، با آخرین پردازنده هوش مصنوعی ال‌جی که کیفیت صدایی شبیه به سینما را با صدای فراگیر مجازی 7.1.2 فراهم می‌کند.

نسخه ویژه جنگ ستارگان LG OLED evo در نمایشگاه الهام گرفته از امپراتوری ال‌جی در طول جشن جنگ ستارگان در مرکز همایش آناهیم در آناهیم، ​​کالیفرنیا (26 تا 29 مه)، و در نمایشگاه فدکان در بن، آلمان (3 تا 5 ژوئن) به نمایش گذاشته شد.

این تلویزیون تا پایان موجودی در ایالات متحده و آلمان برای فروش در دسترس خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تلویزیون OLED ال‌جی نسخه جنگ ستارگان، به LG.com/us/StarWars مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان