محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس

نتفلیکس به عنوان اولین و پیشگام‌ترین سرویس آنلاین در دنیای فیلم و سریال شناخته می‌شود و در مدت فعالیت خود، سریال‌های بسیار جذاب و تماشایی‌ای را عرضه کرده است

محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس

نتفلیکس به عنوان اولین و پیشگام‌ترین سرویس آنلاین در دنیای فیلم و سریال شناخته می‌شود و در مدت فعالیت خود، سریال‌های بسیار جذاب و تماشایی‌ای را عرضه کرده است. برخی از سریال‌های نتفلیکس توانستند به موفقیت بزرگی دست پیدا کنند و بینندگان زیادی را به خود جذب کنند. در ادامه به معرفی محبوب‌ترین سریال‌های سرویس آنلاین نتفلیکس بر اساس میزان بیننده‌های آن‌ها در 28 روز ابتدایی پخش‌شان می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

10. فصل چهارم سریال اوزارک 491 میلیون ساعت

Ozark (Season 4) - 491 Million Hours

Ozark (Season 4) – 491 Million Hours

به دنبال فصل سوم هیجان‌انگیز و جذاب سریال اوزارک (Ozark)، چهارمین فصل این سریال در سال 2022 میلادی در سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شد و پایانی جذاب و جالب‌توجه را برای این سریال رقم زد. فصل پایانی سریال،‌ داستان‌های ناتمام را به پایان رساند و در عین حال،‌ بینندگان را راضی نگه داشت. فصل چهارم سریال «اوزارک» در سرویس آنلاین نتفلیکس بیش از 491 میلیون ساعت دیده شده است.

9. فصل دوم سریال سیزده دلیل برای اینکه 496 میلیون ساعت

13 Reasons Why (Season 2) - 496 Million Hours

13 Reasons Why (Season 2) – 496 Million Hours

اولین فصل از سریال سیزده دلیل برای اینکه (13 Reasons Why) در سال 2017 میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شد و توانست توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند. فصل دوم سریال نیز توانست رکوردهای بسیار خوبی از خودش به جای بگذارد. متاسفانه فصل‌های سوم و چهارم سریال نتوانستند روند فصل‌های قبلی را تکرار کنند که در نهایت منجر به پایان این سریال شد.

8. فصل اول سریال جعل آنا 511 میلیون ساعت

Inventing Anna (Season 1) - 511 Million Hours

Inventing Anna (Season 1) – 511 Million Hours

سریال جعل آنا (Inventing Anna) اثری جدید از نتفلیکس به شمار می‌رود که بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است. تنها یک فصل از این سریال پخش شده که در 28 روز ابتدایی پخشش بیش از 511 میلیون ساعت دیده شده است. این سریال رازآلود و درام به عنوان یک مینی‌سریالی توصیف شده و تنها 9 قسمت دارد اما این امکان وجود دارد که برای فصل دوم تمدید شود.

7. فصل اول سریال ویچر 541 میلیون ساعت

The Witcher (Season 1) - 541 Million Hours

The Witcher (Season 1) – 541 Million Hours

سریال ویچر (The Witcher) یکی از بهترین سریال‌های فانتزی حال حاضر به شمار می‌رود و داستان گرالت از ریویا با بازی هنری کویل (Henry Cavill) را دنبال می‌کند. اکشن و خشونت این سریال همانند بازی‌های ویدیویی است و اولین فصل آن توجه بینندگان زیادی را به خود جذب کرده بود. فصل دوم سریال در اوایل سال 2022 میلادی پخش شد و فصل سوم آن نیز در سال 2023 پخش خواهد شد. داستانی مهیج، اکشنی جذاب و نقش‌آفرینی خیره‌کننده بازیگران از جمله دلایل موفقیت سریال به شمار می‌روند.

6. فصل اول سریال ما همه مرده‌ایم 560 میلیون ساعت

All Of Us Are Dead (Season 1) - 560 Million Hours

All Of Us Are Dead (Season 1) – 560 Million Hours

اولین فصل از سریال ما همه مرده‌ایم (All Of Us Are Dead) در سال 2022 میلادی پخش شد که جزو سریال‌های غیر انگلیسی زبان نتفلیکس محسوب می‌شود. این سریال کره‌ای، داستان آخرالزمانی زامبی‌محور را در یک مدرسه دنبال می‌کند. به دنبال موفقیت فصل اول، این سریال برای فصل بعدی نیز تمدید شده است.

5. فصل پنجم سریال لوسیفر 569 میلیون ساعت

Lucifer (Season 5) - 569 Million Hours

Lucifer (Season 5) – 569 Million Hours

سریال لوسیفر (Lucifer) یکی از معدود سریال‌هایی است که موفق شد تا محبوبیت خود را در گذر زمان حفظ کند. اکثر سریال‌ها در فصل‌های پایانی خود بیننده کمتری دارند اما سریال لوسیفر برعکس بوده و بیشترین میزان بیننده خود را در فصل پنجم داشته است. فصل ششم سریال در سال 2021 میلادی پخش شد و داستان جذاب این سریال را برای همیشه خاتمه داد.

4. فصل سوم سریال چیزهای عجیب 582 میلیون ساعت

Stranger Things 3 - 582 Million Hours

Stranger Things 3 – 582 Million Hours

یکی از برجسته‌ترین سریال‌های سرویس نتفلیکس، سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) است که به تازگی فصل چهارم آن پخش شده است. با این حال، این فصل سوم سریال بوده که توانست توجه بینندگان بیشتری را به خود جلب کند. هر چند، هنوز بخش دوم فصل چهارم پخش نشده و این فصل نیز فرصت آن را دارد تا خود را به جمع 10 سریال محبوب و پربازدید نتفلیکس برساند. فصل پنجم سریال «چیزهای عجیب» که احتمالا در سال 2023 پخش می‌شود، آخرین فصل سریال خواهد بود.

3. فصل دوم سریال بریجرتون 656 میلیون ساعت

Bridgerton (Season 2) - 656 Million Hours

Bridgerton (Season 2) – 656 Million Hours

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار در ماه مارس سال 2022 میلادی دومین فصل از سریال بریجرتون (Bridgerton) روی سرویس نتفلیکس عرضه شد. این سریال درام انگلیسی موفق شد تا با پیچش‌ها و چرخش‌های جذاب خود، بینندگان زیادی را جذب کند و در 28 روز ابتدایی پخش خود بیش از 600 میلیون ساعت دیده شود. موفقیت سریال سبب شد تا نتفلیکس آن را برای فصل سوم و چهارم تمدید کند. از همین رو فرصت آن را دارد تا رکوردهای جدید از خود به جای بگذارد.

2. فصل پنجم سریال سرقت پول 792 میلیون ساعت

Money Heist (Part 5) - 792 Million Hours

Money Heist (Part 5) – 792 Million Hours

سریال سرقت پول (Money Heist) اثری هیجان‌انگیز و غیرانگلیسی زبان است که با پنجمین فصل خود توانست رکوردهای تازه‌ای در نتفلیکس به ثبت برساند. پنجمین و آخرین فصل سریال «سرقت پول» نزدیک به 800 میلیون ساعت دیده شده است که واقعا رقم خیره‌کننده‌ای برای یک سریال اسپانیایی به شمار می‌رود.

1. فصل اول سریال بازی مرکب 1.6 میلیون ساعت

Squid Game (Season 1) - 1.6 Billion Hours

Squid Game (Season 1) – 1.6 Billion Hours

سریال بازی مرکب (Squid Game) در سال 2021 میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شد و به طور غیرمنتظره‌ای به یکی از بهترین سریال‌های آن سال تبدیل شد. این سریال توسط بیش از 1.6 میلیون بیننده دیده شد که رقمی باورنکردنی به شمار می‌رود و به این زودی‌ها، سریالی نخواهد توانست رکورد آن را بشکند. سریال «بازی مرکب» به عنوان پربازدیدترین سریال سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود و انتظارها برای فصل دوم آن بسیار زیاد است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان