بهترین هتل‌های اسپانیا

اسپانیا کشوری بسیار زیبا است که در آن، فرهنگ‌های متنوعی زیر یک پرچم گردهم آمده‌اند. جاذبه‌های زیادی در در اسپانیا وجود دارند و در کنار آن‎‌ها نیز می‌توان هتل‌های بسیار خوب و مجللی را مشاهده کرد. در این مطلب به معرفی بهترین هتل‌های اسپانیا می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

بهترین هتل‌های اسپانیا

اسپانیا کشوری بسیار زیبا است که در آن، فرهنگ‌های متنوعی زیر یک پرچم گردهم آمده‌اند. جاذبه‌های زیادی در در اسپانیا وجود دارند و در کنار آن‎‌ها نیز می‌توان هتل‌های بسیار خوب و مجللی را مشاهده کرد. در این مطلب به معرفی بهترین هتل‌های اسپانیا می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

10. هتل پارادور هوستال د ریس کاتولیکوس

Parador Hostal Dos Reis Catolicos

Parador Hostal Dos Reis Catolicos

هتل پاردور هوستال د ریس کاتولیکوس (Parador Hostal Dos Reis Catolicos) در یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های شهر «سانتیاگو د کامپوستلا» قرار دارد. این ساختمان در سال 1499 میلادی به عنوان یک بیمارستان و اقامتگاهی موقتی برای زائران ساخته شده بود. این هتل به عنوان قدیمی‌ترین هتل جهان شناخته می‌شود و ترکیبی از مدرنیته و سنت‎گرایی را می‌توان در آن مشاهده کرد. هتل بیش از 500 سال قدمت دارد که اقامت در آنجا را برای مهمانان جذاب و شگفت‌انگیز می‌کند.

9. هتل می مادرید رینا ویکتوریا

ME Madrid Reina Victoria

ME Madrid Reina Victoria

در سفر به شهر مادرید و میدان «سانتا آنا» می‌توان سازه‌ای بلند و تماشایی را مشاهده کرد که هتل می مادرید رینا ویکتوریا (ME Madrid Reina Victoria) است. در بالای سقف این هتل می‌توان نماهایی بسیار زیبا نسبت به دیدنی‌های شهر مادرید را مشاهده کرد. این هتل از امکاناتی همچون رستوران، استخر، آبگرم و سالن ورزشی برخوردار است و اتاق‌های آن نیز به شکل‌های متفاوتی طراحی شدند.

8. هتل ویورا

Hotel Viura, Villabuena De Alava

Hotel Viura, Villabuena De Alava

هتل ویورا (Hotel Viura) ظاهری عجیب و متفاوت دارد که در روستایی سنتی در منطقه «ریوخا آلاوسا» قرار گرفته است. هتل دارای 30 اتاق است که همگی نماهایی بسیار زیبا نسبت به روستا و مناطق اطراف آن دارند. جزییات به کار رفته در دکوراسیون اتاق‌ها نیز ساده و ظریف هستند. در کنار این هتل نیز کلیسایی متعلق به قرن 18 میلادی قرار دارد که در تضاد کامل با ظاهر مدرن و عجیب هتل است.

7. هتل هاسیندا نا جامنا

Hotel Hacienda Na Xamena, Ibiza

Hotel Hacienda Na Xamena, Ibiza

جزیره ایبیزا (Ibiza) به عنوان محل تفریح ثروتمندان شناخته می‌شود و جاهای دیدنی بسیار زیادی در دریای مدیترانه دارد که توجه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. بسیاری از این گردشگران نیز در هتل هاسیندا نا جامنا (Hotel Hacienda Na Xamena) در کنار ساحل اقامت می‎کنند. اتاق‌های هتل با وسایلی ساده و ظریف تزیین شده‌اند و نماهایی بسیار زیبا نسبت به دریا و ساحل دارند. رستوران، کافه کنار استخر، کلاب شبانه، آبگرم و همچنین استخرهای صخره‌ای از جمله دیگر امکانات هتل به شمار می‌روند.

6. هتل دابلیو بارسلونا

W Barcelona

W Barcelona

هتل دابیلو بارسلونا (W Barcelona) بنایی مدرن، لوکس و زیبا به شمار می‌رود که در سواحل شنی بارسلونا جای گرفته است. این هتل در بین محلی‌ها به نام هتل «ولا» شناخته می‌شود و اتاق‌ها و سوئیت‌های آن به گونه‌ای طراحی شدند تا بیشترین نما را نسبت به مناطق اطراف داشته باشند. استخر اینفینیتی، سالن ورزشی مجهز و آبگرم از دیگر امکانات هتل به شمار می‌روند و بالکن هتل در آخرین طبقه آن نیز مکان محبوبی برای رویدادهای مختلف از قبیل کنسرت است.

5. هتل بارسلو لا بوبادیلا

Barcelo La Bobadilla, Andalusia

Barcelo La Bobadilla, Andalusia

بارسلو در بین مسیر «کوستا دل سول» و «گرانادا» قرار گرفته است و مناظری بسیار تماشایی و خیره‌کننده دارد. هتل بارسلو لا بوبادیلا (Barcelo La Bobadilla) به گونه‌ای طراحی شده تا نمایانگر یک روستای سنتی و کوچک اسپانیایی باشد و در آن، قسمت‌های مختلف هتل با راهروهای هزارتو، حیاط‌های پر از گل، دالان و … به یکدیگر مرتبط می‌شوند. این هتل در منطقه آندلس می‌تواند سفر شما به اینجا را بسیار جذاب‌تر و مهیج‌تر کند.

4. هتل آلفونسو سیزدهم

Hotel Alfonso XIII, Seville

Hotel Alfonso XIII, Seville

هتل آلفونسو سیزدهم (Hotel Alfonso XIII) اصالتا در بین سال‌های 1916 تا 1928 میلادی ساخته شده بود و در مرکز شهر سویل در نزدیکی محله «سانتا کروز» قرار دارد. این بنای برجسته از جمله دیدنی‌های شهر به شمار می‌رود که معماری منحصربه‌فردی دارد. باغی بسیار بزرگ و منطقه استخر و همچنین اتاق‌های لوکس و سوئیت‌های بزرگ از جمله امکانات هتل به شمار می‌روند که سفر شما را راحت‌تر خواهند کرد.

3. هتل پارادور کوئنکا

Parador de Cuenca

Parador de Cuenca

هتل پارادور کوئنکا (Parador de Cuenca) مکانی بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به تاریخ به شمار می‌رود. خود بنای هتل گنجینه‌ای تاریخی به شمار می‌رود که با دیوارهای ماسه‌سنگی و سقف‌های سفالین خود تماشایی به نظر می‌رسد. اتاق‌های هتل نماهایی بسیار زیبا نسبت به مناطق اطراف دارند که حیرت‌کننده هستند. کلیسای کوچک هتل نیز امروزه به کافه‌ای دنج تبدیل شده است. در فاصله نزدیکی از هتل نیز آثار تاریخی متعددی در «کوئنکا» قرار دارند که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

2. هتل آلهامبرا پالاس

Hotel Alhambra Palace

Hotel Alhambra Palace

هتل آلهامبرا پالاس (Hotel Alhambra Palace) مملو از تجملات و تزییات گران‌بها است و حتی قدم زدن در لابی آن نیز می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. این هتل درست در بیرون دیوارهای تاریخی آلهامبرا قرار گرفته است و ساختمان هتل مشرف به شهر گرانادا و در فاصله 10 دقیقه پیاده‌روی از مرکز تاریخی شهر قرار دارد. در بالای ساختمان هتل می‌توان نماهایی بسیار زیبا و تماشایی از شهر را مشاهده کرد.

1. هتل پارادور د روندا

Parador de Ronda

Parador de Ronda

هتل پارادور د روندا (Parador de Ronda) در ساختمانی قدیمی و بازسازی‌شده قرار دارد که قبلا تالار قدیمی شهر تاریخی روندا بوده است. هتل مشرف به پرتگاهی عظیم و دره تاگوس است که می‌تواند برای مهمانان هتل بسیار تماشایی و خیره‌کننده به نظر برسد. هتل در نقطه‌ای قرار گرفته که از آنجا می‌توان به راحتی به دیگر جاهای دیدنی و تاریخی شهر رفت که قدمت آن‌ها به دوران رومیان باز می‌گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان