راهنمای رزرو بهترین هتل های شیراز از لوکس تا ارزان قیمت

اگر قصد سفر به شهر تاریخ، فرهنگ و ادب را دارید، می توانید با رزرو هتل های شیراز خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید

راهنمای رزرو بهترین هتل های شیراز از لوکس تا ارزان قیمت

اگر قصد سفر به شهر تاریخ، فرهنگ و ادب را دارید، می توانید با رزرو هتل های شیراز خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید. شیراز به خاطر داشتن جاذبه ها و اماکن دیدنی منحصربفرد و زیبا یکی از مقاصد اصلی سفر در ایران محسوب می شود و گردشگران داخلی و خارجی زیادی در طول سال به این شهر سفر می کنند. از این رو هتل های متعدد و متنوعی در شیراز ساخته شده که دارای امکانات و خدمات بی نظیری هستند. اگر شما هم به دنبال رزرو هتل شیراز هستید، می توانید به سامانه رزرواسیون ملی اقامت 24 مراجعه کنید و پس از کسب اطلاعات لازم درباره هتل های مختلف، بهترین هتل شیراز را برای اقامتی دلنشین و راحت انتخاب و رزرو نمایید. با ما همراه باشید تا بیشتر با هتل های شیراز آشنا شوید.

هتل های لوکس شیراز

هتل های لوکس شیراز بهترین گزینه برای اقامتی رویایی و به یادماندنی در شهر بهارنارنج محسوب می شوند. این هتل ها مطابق با استانداردها و معیارهای به روز صنعت هتلداری احداث شده و از بالاترین سطح کیفیت خدمات و امکانات برخوردارند. از بهترین هتل های شیراز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

هتل بزرگ شیراز

یکی از بهترین هتل های شیراز و ایران هتل 5 ستاره بزرگ شیراز است. این هتل مجلل که در بالای شهر و در کنار دروازه قران در 13 طبقه بنا شده و با رعایت استانداردهای 5 ستاره بین المللی هتل ‌های دنیا تجهیز شده است. هتل بزرگ شیراز دارای معماری منحصربفرد و نمایی شبیه کشتی می باشد و 158 اتاق و سوئیت شیک و مدرن را در اختیار مسافران قرار می ‌دهد. برخی از این اتاق ها چشم انداز بی نظیری از شهر شیراز را به مهمانان هدیه می دهند.

موقعیت مکانی هتل بزرگ شیراز دسترسی به فرودگاه و جاهای دیدنی شهر را آسان نموده و امکانات مختلف آن مثل رستوران ایرانی، رستوران ایتالیایی، رستوران گردان، کافی شاپ، پارکینگ، استخر و … می‌ توانند اقامتی خاطره انگیز را برای مسافران رقم بزنند.

هتل چمران

از دیگر هتل های 5 ستاره و لوکس شیراز می توان به هتل چمران اشاره نمود. این هتل 30 طبقه دارای 250 اتاق و سوئیت مجلل و دلنشین است که از طراحی و دکوراسیون بسیار شیک و کامل ترین امکانات و خدمات رفاهی برخوردارند.

این هتل دارای امکانات و خدمات منحصربفردی همچون کافی‌ شاپ ایتالیایی، کافی ‌شاپ چشم‌انداز (واقع در طبقه 23)، کافه‌ رستوران سنتی بازدید، رستوران پانوراما (واقع در طبقه 24)، رستوران ملل، فست ‌فود، بانک، آسانسور، خانه‌داری، پذیرش 24ساعته، خدمات پزشکی، خشک‌ شویی، صندوق امانات، آرایشگاه آقایان و بانوان، آتلیه عکاسی، خدمات ویژه معلولین، مجموعه تجاری، سالن‌ های چندمنظوره (واقع در طبقات 21 و 22 با مساحتی حدود 800 متر مناسب جشن ‌ها، مراسم و همایش ‌ها)، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، حمام مغربی، ماساژ دکتر فیش، آروماتراپی، فضای سبز و … می ‌باشد.

هتل های شیراز

هتل هما شیراز

هتل هما شیراز یکی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های استان فارس است که جزو هتل های قدیمی شیراز محسوب می گردد. این هتل 5 ستاره در سال 1351 افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل لوکس هما در مجاورت بوستان آزادی و در یکی از بهترین و خوش آب و هواترین مناطق شیراز قرار دارد که چشم انداز بی نظیری از باغ های پر گل، کوه های بلند و شهر را به مهمانان خود هدیه می دهد.

این هتل دارای ساختمانی 8 طبقه و 232 باب اتاق و سوئیت لاکچری مجهز به بهترین امکانات و خدمات رفاهی است. تمام واحدهای اقامتی این هتل از استانداردهای بین المللی و به روز صنعت هتلداری برخوردار بوده و چشم انداز خیره کننده ای از فضای باغ و یا کوه های اطراف شهر دارند. از مهمترین امکانات هتل هما به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز می توان به مجموعه ورزشی، رستوران های متنوع، سالن های چند منظوره، فضای سبز، کافی شاپ، فروشگاه و مرکز خرید، صرافی و … اشاره نمود.

هتل پارس شیراز

هتل 4 ستاره پارس نیز به عنوان یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های شیراز به شمار می رود. این هتل با 9 طبقه و 189 واحد اقامتی در سال 1381 فعالیت خود را آغاز نموده و در قلب شهر و نزدیک به مراکز مهم و اماکن دیدنی شیراز واقع شده است.

فضای اتاق‌ ها و بخش ‌های مختلف هتل 5 ستاره پارس بسیار شیک و لوکس طراحی شده و این هتل از امکانات کاملی همچون رستوران لوتوس با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران گل سرخ با سرو غذاهای متنوع سنتی، رستوران آفریقایی آکاسیا به عنوان اولین رستوران آفریقایی در ایران با دکوراسیون خاص و منحصربفرد با سرو غذاهای کاملا استثنایی و متفاوت همراه با موسیقی زنده، کافی شاپ پامچال، تریا آبشار، دو سالن مروارید و زمرد برای انواع همایش ها، سمینارها، کنفرانس ‌ها و مجالس، سالن برلیان برای برگزاری جلسات مختلف و میهمانی ‌های خصوصی، مجموعه آبی، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ و آموزش یوگا، فروشگاه، آرایشگاه و … برخوردار است.

هتل های ارزان شیراز

برای آن دسته از مسافران و گردشگرانی که قص دارند سفری اقتصادی را تجربه کنند، بهترین گزینه برای اقامت در شهر شیراز، هتل های ارزان و قیمت مناسب است. این هتل ها با اینکه از قیمت ارزانی برخوردار بوده امکانات و خدمات مناسبی را به مهمانان ارائه می دهند. از مهمترین و بهترین هتل های قیمت مناسب شیراز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

هتل ارگ شیراز

هتل 3 ستاره ارگ شیراز که در سال 1370 افتتاح و در سال 1383 با هدف ارتقا کیفیت مورد بازسازی قرار گرفت را می‌ توان بهترین هتل شیراز با قیمت مناسب در نظر گرفت. این هتل که دارای 60 واحد اقامتی زیبا، تمیز و شیک می ‌باشد، از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار است و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شیراز مانند ارگ کریم خان، حمام وکیل، باغ جهان نما، شاهچراغ و … دارد.

شما می توانید جهت رزرو هتل شیراز به سامانه رزرواسیون اقامت 24 مراجعه نموده و با انتخاب هتل ارگ و اقامت در آن از خدمات و امکانات بی نظیری بهره مند گردید. هتل 3 ستاره ارگ با توجه به طراحی اتاق ‌ها، امکانات رفاهی، دسترسی خوب و دیگر خدمات، قیمت مناسبی دارد و برای افرادی که به دنبال سفر اقتصادی به شیراز و اقامت ارزان هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌ رود.

هتل های شیراز

هتل رودکی شیراز

یکی دیگر از هتل ‌های ارزان شیراز هتل 3 ستاره رودکی می ‌باشد که دارای 5 طبقه و 33 باب اتاق یک تخته، دو تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل و سوئیت دو نفره و سه نفره با خدمات رفاهی مناسب است. این هتل موقعیت مکانی مناسب و دسترسی خوبی به اماکن تاریخی از جمله مسجد نصیرالملک، آرامگاه سعدی، ارگ کریم خان، باغ جهان نما و آرامگاه حافظیه دارد.

هتل صدرا شیراز

هتل 2 ستاره صدرا در بافت تاریخی شهر شیراز قرار دارد و دارای 4 طبقه و 52 اتاق می ‌باشد. قیمت مناسب و ارائه خدمات مختلف و داشتن امکاناتی نظیر رستوران با گنجایش 50 نفر، چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد و خدمات تور باعث شده است این هتل یکی دیگر از بهترین هتل ‌های شیراز با قیمت مناسب محسوب شود.

هتل کیوان شیراز

این هتل 1 ستاره که دارای 24 واحد اقامتی است، در نزدیکی ارگ کریم خان، بازار و حمام وکیل قرار دارد. هتل کیوان شیراز در سال 1395 افتتاح گردیده و دارای امکانات مناسب رفاهی برای مسافران است. این هتل با توجه به قیمت بسیار ارزان و امکانات و خدمات مناسب می تواند بهترین گزینه جهت رزرو هتل های شیراز برای مسافرانی باشد که به دنبال سفری اقتصادی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان