ماهان شبکه ایرانیان

اجرای طرح مشاوره به فرزندان کارکنان دادگستری کرمان

معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مشاوره در شناخت و نحوه تعامل والدین با فرزندان موثر است از ارائه خدمات مشاوره به فرزندان کارکنان دادگستری استان کرمان در طول سال خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با بیان اینکه مشاوره در شناخت و نحوه تعامل والدین با فرزندان موثر است از ارائه خدمات مشاوره به فرزندان کارکنان دادگستری استان کرمان در طول سال خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ارائه این خدمات به منظور شناخت ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری کودکان در سنین 3 تا 15 سال است.

این مقام قضائی بیان داشت: هدف از برگزاری این مشاوره ها، گرفتن تست شخصیت از کودکان برای شناسایی مشکلات و ارائه راه حل مناسب برای آن‌ها می‌باشد.

وی با بیان اینکه برای شناخت و نحوه تعامل با فرزندان، مشاوره امر مهم و بسیار ضروری می‌باشد، گفت: در طول برگزاری این دوره، به بیش از یکصد نفر از فرزندان کارکنان و به میزان هفتاد ساعت مشاوره شده اند.

معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان  افزود: طرح ارائه مشاوره به فرزندان کارکنان دادگستری کرمان از سال گذشته آغاز و در سال جاری نیز با قوت ادامه خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان