سه عبارت نقل ‌و انتقالاتی که نباید باور کرد

کذب محض

دنیای اقتصاد : مسابقات فوتبال تعطیل شده و فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه‌ها جنبه رسمی و جدی پیدا کرده است

تخفیف به خاطر باشگاه

این از آن حرف‌هایی است که زیاد می‌شنویم. همین چند روز پیش مدیرعامل فلان باشگاه گفته بود: «بازیکن جدید ما به عشق تیم از یک میلیون یورو پول گذشت.» هیچ‌کس از چنین مبلغی نمی‌گذرد، به خصوص بازیکن مورد اشاره آقای مدیر که یادمان هست چند سال پیش به خاطر متمم قراردادش که اصلا هم رقم بالایی نبود، کلی سر و صدا راه انداخت و حتی روی آنتن تلویزیون با مسوولان وقت باشگاه جدل کرد. اغلب دوستان فوتبالیست قشنگ حواس‌شان هست که با چه رقمی کجا می‌روند و معمولا هم کلاه سرشان نمی‌رود.

رد پیشنهاد خارجی

ادعا نمی‌کنیم هر کسی این حرف را می‌زند دروغ گفته، اما کمی هم باید در پذیرفتن آن تردید کرد. با دلار 30 هزار تومانی، دل کندن از پیشنهاد خارجی اصلا کار آسانی نیست؛ کما اینکه در این سال‌ها شاهد سیل ترانسفر بازیکنان به خارج از کشور بودیم. کسانی هم که این گزاره را به کار می‌برند، اغلب اوقات سند و مدرکی ارائه نمی‌دهند. شما هم قبول کنید نویسنده این مطلب از 10روزنامه خارجی پیشنهاد دارد. راه دوری نمی‌رود!

تحقق رویای کودکی

این یکی از نخ‌نما شده‌ترین جملات فوتبال ایران است. برخی بازیکنان در بدو حضور در هر یک از تیم‌های پرهوادار مدعی می‌شوند رویای کودکی‌شان تعبیر شده است. شاید حتی راست بگویند و مثلا در بچگی هوادار همین تیم بوده‌اند، اما اغلب حسابی دنبال پول رفته‌اند و وقتی دیگر موقعیت مطلوبی وجود نداشته، باز هم با قیمت بالا به تیم مورد نظر پیوسته‌اند. بازیکنی را می‌شناسیم که تا حوالی 30سالگی در کلی باشگاه گمنام خارجی با قراردادهای بالا توپ زده، اما طی چند روز گذشته بعد از پیوستن به یکی از باشگاه‌های پرهوادار، 20مصاحبه در مورد تحقق رویای کودکی‌اش انجام داده. خب شما که این‌قدر مشتاق بودی، زودتر می‌آمدی!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان