پربازدیدترین فیلم‌های نتفلیکس

نتفلیکس در سال‌های اخیر توانسته فیلم‌های جذاب و تماشایی زیادی را روی سرویس آنلاین خود عرضه کند که توجه بینندگان زیادی را به خود جذب کرده‌اند. نتفلیکس برای برخی از آثار خود بسیار هزینه کرده و آن‌ها را به آثاری موفق تبدیل کرده است.

پربازدیدترین فیلم‌های نتفلیکس

نتفلیکس در سال‌های اخیر توانسته فیلم‌های جذاب و تماشایی زیادی را روی سرویس آنلاین خود عرضه کند که توجه بینندگان زیادی را به خود جذب کرده‌اند. نتفلیکس برای برخی از آثار خود بسیار هزینه کرده و آن‌ها را به آثاری موفق تبدیل کرده است.

در ادامه به معرفی پربازدیدترین فیلم‌های تاریخ نتفلیکس می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

10. فیلم محرمانه اسپنسر

Spenser Confidential (2020)

Spenser Confidential (2020)

فیلم محرمانه اسپنسر‌(Spenser Confidential) ترکیبی از اکشن و کمدی است که در سال 2020 میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شد و توانست به یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس تبدیل شود. در این فیلم مارک والبرگ (Mark Wahlberg) و وینستون دوک (Winston Duke) نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند و کارگردانی فیلم را پیتر برگ (Peter Berg) در دست داشته بود.

9. فیلم شش زیرزمینی

6 Underground (2019)

6Underground (2019)

فیلم شش زیرزمینی (6 Underground) شروع همکاری موفقیت‌آمیز رایان رینولدز (Ryan Reynolds) با سرویس آنلاین نتفلیکس بود. این فیلم اکشن محور داستان میلیاردری را دنبال می‌کند که به یک مامور مخفی تبدیل شده است. کارگردانی این اثر را مایکل بی (Michael Bay) در دست دارد که برای چندین سال به عنوان پربیننده‌ترین فیلم نتفلیکس شناخته می‌شد. فیلم «شش  زیرزمینی» در سال 2019 میلادی پخش شده بود اما نتوانست همانند دیگر آثار نتفلیکس بینندگان و منتقدان را تحت تاثیر قرار بدهد.

8. فیلم غرفه بوسه 2

The Kissing Booth 2 (2020)

The Kissing Booth 2 (2020)

فیلم غرفه بوسه 2 (The Kissing Booth 2) محصول سال 2020 میلادی است و اثری در ژانر کمدی و عاشقانه محسوب می‌شود. فیلم قبلی آن نیز در سال 2018 میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شده بود. این فیلم‌ها بر اساس کتابی به همین نام هستند و جوئی کینگ (Joey King) و جیکوب الوردی (Jacob Elordi) نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کنند. سومین فیلم نیز در سال 2021 میلادی عرضه شده بود اما همچنان فیلم دوم نسبت به دو اثر دیگر، بیننده بیشتری را به خود جذب کرده است.

7. فیلم مرد ایرلندی

The Irishman (2019)

The Irishman (2019)

فیلم مرد ایرلندی (The Irishman) ساخته مارتین اسکورسیزی‌ (Martin Scorsese) است که در سال 2019 میلادی پخش شده بود. اسکورسیزی برای سال‌ها در حال توسعه این فیلم بود اما هیچ کدام از استودیوهای هالیوودی حاضر به ساخت آن نشدند تا اینکه سرانجام نتفلیکس با بودجه 225 میلیون دلاری آن را تولید کرد. در این فیلم، رابرت د نیرو (Robert De Niro)، جو پشی (Joe Pesci) و آل پاچینو (Al Pacino) نقش‌آفرینی ‌می‌کنند و با استفاده از جلوه‌های ویژه، سن آن‌ها کاهش یافته است.

6. فیلم نابخشودنی

The Unforgivable (2021)

The Unforgivable (2021)

فیلم نابخشودنی (The Unforgivable) محصول سال 2021 میلادی است که نقش اصلی آن را ساندرا بولاک (Sandra Bullock) بازی می‌کند. این فیلم درام در مورد زنی است که پس از گذراندن محکومیت خود به دلیل قتل در زندان، آزاد می‌شود و حالا سعی دارد تا خواهر کوچکتر خودش را پیدا کند. با وجود اینکه بیننده‌های زیادی این فیلم را در سرویس آنلاین نتفلیکس تماشا کردند اما منتقدان نظرات خوبی در مورد آن نداشتند.

5. فیلم استخراج

Extraction (2020)

Extraction (2020)

فیلم استخراج (Extraction) اثری اکشن محور محصول سال 2020 است که نقش اصلی آن را کریس همسورث (Chris Hemsworth) بازی می‌کند. این فیلم به سرعت به یکی از پر بیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس تبدیل شد و بلافاصله نیز ساخت دنباله‌ای برای آن کلید خورد. تولید فیلم «استخراج 2» در جریان است و انتظار می‌رود که در اواخر سال 2022 میلادی یا اوایل سال 2023 میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

4. فیلم پروژه آدام

The Adam Project (2022)

The Adam Project (2022)

فیلم پروژه آدام (The Adam Project) ادامه همکاری رایان رینولدز با سرویس نتفلیکس را رقم زد. این فیلم در ژانر ماجراجویی و علمی-تخیلی بود و در آن، رایان رینولدز به گذشته سفر می‌کند و با نسخه جوان‌تر خود و همچنین پدر و مادرش روبه‌رو می‌شود. علاوه بر رایان رینولدز، دیگر بازیگران این فیلم می‌توان زوئی سالدانا (Zoe Saldana)، جنیفر گارنر (Jennifer Garner) و مارک رافلو (Mark Ruffalo) را نام برد.

3. فیلم جعبه پرنده

Bird Box (2018)

Bird Box (2018)

فیلم جعبه پرنده (Bird Box) اولین همکاری نتفلیکس با ساندرا بولاک را رقم زد. این فیلم هیجانی و جذاب در سال 2018 میلادی پخش شد و توانست به سرعت به پربازدیدترین فیلم نتفلیکس تبدیل شود. این فیلم جهانی آخرالزمانی را به نمایش در می‌آورد که در آن، انسان‌ها تنها با نگاه کردن به هیولاهایی مرموز می‌توانند به خودکشی روی بیاورند. فیلم «جعبه پرنده» توانست عملکرد بسیار خوبی از خودش به جای بگذارد و تاثیر شگرفی در سرویس آنلاین نتفلیکس و میزان بیننده آن بگذارد.

2. فیلم بالا را نگاه نکن

 Don't Look Up (2021)

Don’t Look Up (2021)

فیلم بالا را نگاه نکن (Don’t Look Up) با حضور کارگردانی برجسته همچون آدام مک‌کی (Adam McKay)، داستانی منتقدانه و بازیگرانی برجسته توانست به موفقیتی بزرگ در سرویس آنلاین نتفلیکس دست پیدا کند. از جمله بازیگران فیلم نیز می‌توان به لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio)، جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، مریل استریپ (Maryl Streep)، تایلر پری (Tyler Perry)،‌ تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) و آریانا گرانده (Ariana Grande) اشاره کرد. این فیلم نگاهی منتقدانه نسبت به رویکرد انسان‌ها با موضوعاتی همچون تغییرات آب‌وهوایی است.

1. فیلم اعلان قرمز

فیلم اعلان قرمز (Red Notice) اثری برجسته و پرستاره به شمار می‌رود که تاکنون پربیننده‌ترین فیلم تاریخ نتفلیکس محسوب می‌شود. این فیلم جذاب و مهیج به کارگردانی راوسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber) است و دوئین جانسون (Dwayne Johnson)، گل گدوت (Gal Gadot) و رایان رینولدز نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کنند. فیلم داستانی ساده دارد و تنها با جذبه بین بازیگران خود توانسته به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. البته لازم به ذکر است که منتقدان نظرات خوبی در مورد آن نداشتند اما نتفلیکس دستور دو دنباله برای این فیلم را داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان